Získejte nové zákazníky a pracujte na rozvoji své firmy
Reklamou na Seznamu oslovíte ty správné lidi. Upoutáte jejich pozornost a dosáhnete požadovaných výsledků. Stačí vybrat, co potřebujete:
Budování značky a povědomí
Ať už jste nová firma, představujete novou službu či produkt. Nebo jednoduše o sobě chcete dát vědět. Je tu obsahová síť Seznamu. Představíte se zákazníkům a dostanete se do jejich povědomí.
Kde o sobě chcete dát vědět:
- Seznam naplno
- Super
- Počasí
- Televize Seznam
- HP Seznam.cz
- Proženy
- Firmy
- Hry
- Novinky
- Sport
- Mapy
- Garáž
- Seznam Zprávy
- Email Profi
- Horoskopy
- Seznam Slovník
- TV Program
- Televizeseznam.cz
- Obrázky
- Rádio

Propagaci zboží a služeb
Místo, kde se lidé seznámí s vaší firmou nebo tím, co nabízíte. Můžete tak zaujmout a rozvíjet své podnikání.
Kde se chcete prezentovat:

Zvýšit návštěvnost svých stránek
Weby Seznamu týdně navštíví více než 95 % lidí na českém internetu. Mezi nimi jsou pravděpodobně vaši stávající i potenciální zákazníci. Ukážete se jim ve chvíli, kdy vás hledají.
Jak chcete zvýšit návštěvnost:

Trendy online marketingu
Novinky ze světa reklamy
-
22. 1. Zajímavé obsahové spolupráce: Brit, Genesis a další
Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy ve světě? Přinášíme další vybrané třešničky, které se za nás opravdu povedly. Tentokrát jsme zabrousili do zvířecího světa a podívali jsme se na správnou výchovu i výživu psů. Na své si však přijdou i ti, kteří chtějí lépe hospodařit se svými úsporami. Tak se na to …
-
22. 1. Případová studie – Balíček produktů na Sreality.cz
Co přináší využívání doplňkových služeb TIP regionu, TIP makléře nebo TIP logo? A jak tyto produkty pomohly realitní kanceláři Reality – Čech, která působí na Vysočině, konkrétně na Třebíčsku? Majitel realitní kanceláře pan Čech shrnul jejich výhody: „Vždy, když zadáme na Sreality.cz TIP regionu, v 80 % případů se nám během 14 dnů podaří danou …
-
20. 1. Ohlédnutí se Seznam Partnerem za rokem 2020
Leden je ideální doba na ohlédnutí se zpět. Loňský rok byl v mnoha směrech nestandardní, ale Seznam Partnerovi se i přesto podařilo svým klientům nabídnout hodně nového. Podívejte se s námi na nejzajímavější novinky ve světě SP roku 2020. Kouzelná zkratka CMP, aneb Constent Management platforma snadno a rychle V létě jsme vás informovali o …
-
20. 1. Optimalizační tipy: Usnadněte si práci v Skliku pomocí filtrů
Každý specialista se ve své praxi setkal s různě velkými Sklik účty. Některé mají pouze pár kampaní, některé v řádu desítek. Orientace a hledání v nich potom může být velmi náročnou disciplínou. Skvělým pomocníkem jsou filtry, díky kterým jste schopni na pár kliknutí získat kýžené informace. Jaké filtry používají konzultanti Skliku při své práci nejčastěji? …
-
15. 1. Zboží.cz upravuje pro rok 2021 cenu prokliku
Pro cenový srovnávač Zboží.cz budeme od 1. února 2021 upravovat minimální cenu prokliku (CPC). Stále zohledňujeme prodejní cenu vaší nabídky a držíme maximální jednoduchost ceníku. Stejně jako v minulých letech je minimální CPC stejná napříč kategoriemi. Změna minimální CPC probíhá automaticky. Doporučujeme zkontrolovat nastavení vašeho finančního limitu nebo výši dostupného kreditu. Najdete jej v Administraci …
-
13. 1. Rok 2020 přivezl na Sauto spoustu novinek
Uplynulý rok 2020 byl pro většinu z nás bezesporu těžký. I přesto se nám podařilo do Sauto.cz zapracovat řadu novinek, které mají jediný cíl, zpříjemnit a urychlit vám návštěvu naší inzerce. A to hlavně v čím dál více využívané mobilní verzi našeho webu. Je možné, že vám některé z nich unikly, tak si pojďme některé z …
Pravidelné novinky ze světa reklamy
Stačí zanechat e-mail a nic důležitého vám neuteče.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama/ (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
- za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
- za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.
OK