Klientská zónaSeznam.cz

Případové studie

Z následujících případových studií se dozvíte, jak reklama na stránkách Seznamu pomohla v podnikání ostatním, a co tedy může přinést i vám.

s.Oliver

Případová studie ukazuje, jak lze vhodně zkombinovat nákup ploch přes otevřenou aukci a privátní deal, a dodat tak velký zásah, který splňuje vysoké standardy vizibility.

Výkon po inventory

V kampaních, které spravujeme pro klienta Fortuna, využíváme inventory různých publisherů. To je v našem případě výjimečný přístup, který pro nás má jeden důležitý přínos – možnost srovnat inzertní prostor Seznamu s inventory jiných publisherů, zejména těch, u kterých také nakupujeme prostor pomocí privátních dealů (CPEx, Economia, CNC a R2B2).

Omnicom Media Group

Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.

ChytryHonza.cz

ChytryHonza.cz je první ryze český online srovnávač s kompletní nabídkou finančních produktů. Na jediném místě naleznete na 180 nabídek produktů od 75 bank a pojišťoven. Některé produkty lze rovnou sjednat online, například cestovní pojištění, pojištění majetku nebo dokonce i povinné ručení.