Klientská zónaSeznam.cz

Případové studie

Z následujících případových studií se dozvíte, jak reklama na stránkách Seznamu pomohla v podnikání ostatním, a co tedy může přinést i vám.

Kvalita návštěvy z B2B publik a vedlejší přínosy RTB kampaně

Pro klienta Arei reklamní předměty s.r.o. jsme realizovali kampaň, jejíž cílem bylo přivést na web relevantní uživatele z oblasti B2B. Ukázalo se, že naše cílení na B2B bylo i zde velmi efektivní. Na kampaň jsme se poté nekoukali jen pohledem výstupních metrik, ale sledovali jsme i její pozitivní velejší dopady na klientovu komunikaci.

RTB jako akviziční kanál na začátku konverzní trasy

Kampaň zaměřená na přivedení relevantních uživatelů na klientův web výrazně napomohla k zisku finálních objednávek. V RTB kampani jsme využívali publikum oslovených uživatelů z přímého nákupu. Nejen díky tomu, ale i díky správnému zacílení a citlivé optimalizaci, se nám dařilo přivádět relevantní uživatele, se kterými se poté dále pracovalo v retargetingu.

Cílení reklamy na geografické lokality

V geograficky cílené kampani jsme otestovali několik přístupů k identifikaci rezidentů vybraných měst. Zvolené přístupy byly kombinovány s výdejem reklamy pouze v určitou hodinu. Díky tomu, že Seznam domény patří mezi nejnavštěvovanější servery v České republice, se potenciální klienty dařilo oslovovat ve vybraných časových úsecích.

Efektivní akvizice B2B klienta

Případová studie ukazuje, jak lze pracovat s B2B kampaní a jaká jsou u ní specifika. Vedle cíleného oslovení relevantních audiencí jsme se soustředili na maximalizaci objemu uživatelů přivedených na web i na dosažení příznivé ceny za proklik.

Vliv otevřené aukce na výkon dlouhodobé kampaně

Tato případová studie stručně dokumentuje, jak se od roku 2019 výrazně navýšily investice klienta Obrazy v aukci do Seznam RTB a jak se nám, díky zapojení OMP, dařilo jeho kampaně optimalizovat a především zlevňovat.

RTB jako platforma pro dotažení frekvence a storytelling

Případová studie ukazuje, jak lze vhodně kombinovat přímý nákup a RTB pro dosažení cílů klienta. RTB hrálo klíčovou roli v navazující komunikaci (storytellingu) a práci s frekvencí zásahu. Navazovalo se na všechny typy komunikací včetně Seznam Nativu, kam se jednak přiváděla část oslovených uživatelů a v závěrečné fázi komunikace se čtenáři Seznam Native přiváděli na e-shop Alza.cz s limitovanou edicí promovaného produktu.

Cílení na bonitní klienty

Cílem dlouhodobé kampaně pro klienta Johann Malle Production s.r.o. je oslovovat klienty, kteří si ruční výrobu a prvotřídní materiály mohou dovolit. Případová studie ukazuje, kde se nám daří vhodného potencionálního zákazníka cíleně oslovovat.

Vizibilní nákup v otevřené aukci

Případová studie ukazuje, jak lze vhodně zkombinovat nákup ploch přes otevřenou aukci a privátní deal, a dodat tak velký zásah, který splňuje vysoké standardy vizibility.

Výkon dle inventory a dat

V kampaních pro klienta Fortuna jsme využili inventory i data různých publisherů, a měli možnost srovnat inzertní prostor a data Seznamu s konkurencí. Případová studie ukazuje, jak tato srovnání dopadla.

Jak na konverze v RTB

ChytryHonza.cz je první ryze český online srovnávač s kompletní nabídkou finančních produktů. Na jediném místě naleznete na 180 nabídek produktů od 75 bank a pojišťoven. Některé produkty lze rovnou sjednat online, například cestovní pojištění, pojištění majetku nebo dokonce i povinné ručení.

Vizibilní dealy

Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.

Doměření vlivu kampaně na vnímání značky pomocí Seznam Brand Liftu

Cílem Seznam Brand Liftu bylo změřit vliv onlinové kampaně na vnímání značky Hyundai jakožto předního partnera české fotbalové reprezentace. Zajímalo nás srovnání s ostatními partnery české fotbalové reprezentace a s konkurenčními značkami aut, proto vznikly dva dotazníky. Zvolenou komunikací se podařilo významně posílit vnímání Hyundai jako hlavního partnera české fotbalové reprezentace. Přečtěte si celou případovou studii s kompletními výsledky včetně vyjádření klienta.