Klientská zónaSeznam.cz

Reklamu na Novinky.cz vidí 3,8 milionu lidí

Zasáhnete 84 % všech, kdo sledují online zpravodajství

Ukázka úvodní stránky Novinky.cz.

Proč inzerovat na Novinky.cz

  • Nejnavštěvovanější zpravodajský portál

    Novinky.cz navštíví každý den 1,3 milionu lidí. Měsíčně to dělá téměř 3,8 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí 275 milionů stránek a přehrají 18 milionů videí. Máte tak jistotu, že budete na očích.

  • Třetina čtenářů na mobilu

    29 % lidí brouzdá Novinkami z mobilu, to znamená 1,4 milionu reálných uživatelů za měsíc. Chcete-li zasáhnout pouze je, můžete svou reklamu zacílit čistě na mobilní zařízení.

  • Pokročilé cílení

    Reklamu můžete zacílit behaviorálně: podle zájmů, věku a pohlaví čtenářů. Na zařízení: jen na určitý operační systém, nebo dokonce typ mobilního telefonu. Mířit jen na vybraný region. Nebo ji nasadit do konkrétní rubriky či k článku, jehož téma souvisí s vaším produktem nebo službou. Cílená reklama je oproti necílené několikanásobně efektivnější.

  • Bannery, videoreklama i rich media

    Vedle bannerů se můžete prezentovat také reklamními spoty. Audiovizuální reklama vzbudí více emocí a ještě snáz utkví v paměti. Interaktivní reklamní formáty, tzv. rich media, zase člověku umožní si s reklamou hrát, spustit přímo v ní video nebo si prohlédnout galerii produktů. Tím se prohlubuje zážitek z reklamy samotné.

  • Pro budování brandu i zvýšení prodeje

    Na výběr máte z mnoha reklamních formátů různého umístění i velikosti. Některé se hodí na posílení povědomí o vaší značce, jiné prodávají.