Klientská zónaENSeznam.cz

Typy reklamy na Sport.cz

Skyscraper

Ukazka skycraperu

Umístění:

Přilepen po pravé straně provází čtenáře při čtení stránek shora dolů.

Vhodné když:

Chcete být pořád na očích.

Cílení:

behaviorálně | článek | rubrika | region

Skyscraper middle

Ukazka skycraperu middle

Umístění:

Vpravo na konci článku.

Vhodné pro:

Brandové i výkonové kampaně.

Cílení:

behaviorálně | rubrika | region

Sponzor služby

Ukazka sponzoru sluzby

Umístění:

Pod článkem, vpravo vedle seznamu dalších článků.

Vhodné pro:

Menší kampaně nebo jako doplněk k formátu Skyscraper či jiné reklamní ploše.

Cílení:

behaviorálně | rubrika | region

Rectangle

Ukazka rectangle

Umístění:

Najdete jej na všech stránkách dole. Na počítači jako obdélník, na mobilu jako čtverec. Je to největší formát na Sport.cz.

Vhodné pro:

Výraznou nabídku se zajímavým nápadem. Výkonové kampaně.

Cílení:

behaviorálně | rubrika | region

Komerční pozadí

Ukazka komercniho pozadi

Umístění:

Objímá celou stránku.

Vhodné pro:

Brandové kampaně, které cílí na muže. Nejviditelnější formát na Sport.cz

Cílení:

článek | rubrika | region

PR článek

Ukazka PR clanku

Umístění:

Ve zvolené rubrice na 4. pozici. Prodává se na čas a vždy do rubriky min. na 1 týden.

Vhodné pro:

Brand i výkon. Obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat a zpropagovat.

Cílení:

rubrika

Videospot

Ukazka videospotu

Umístění:

Až 60vteřinový videospot před nebo za videem. Po 5 vteřinách lze přeskočit.

Vhodné pro:

Upoutání pozornosti. Brandové kampaně.

Cílení:

rubrika

Komerční sdělení za videem

ukazka komercniho sdeleni za videem

Umístění:

Po skončení videa.

Vhodné jako:

Startovací plocha pro bannerové kampaně. Nejdostupnější reklama na Sport.cz.

Mobilní square

Obrázek: ukázka mobilni square

Umístění:

Zobrazuje se na 4. nebo 5. pozici mezi články ve zvolené rubrice + uprostřed článků. Zabírá velkou část obrazovky.

Vhodné pro:

Upoutání pozornosti.

Cílení:

behaviorálně | rubrika | region | zařízení

Overlay

obrazek: Nativni inzerat

Umístění:

Objevuje se jako banner ve spodní části videa v 10. sekundě. Po 15. sekundě zmizí.

Vhodné pro:

Upoutání díky momentu překvapení.

Pravidla:

Jednomu uživateli se zobrazí maximálně 2×. Prodej není možný na prokliky.