Typy reklamy na Sport.cz
Skyscraper

Umístění:
Přilepen po pravé straně provází čtenáře při čtení stránek shora dolů.
Vhodné když:
Chcete být pořád na očích.
Cílení:
behaviorálně | článek | rubrika | region
Skyscraper middle

Umístění:
Vpravo na konci článku.
Vhodné pro:
Brandové i výkonové kampaně.
Cílení:
behaviorálně | rubrika | region
Sponzor služby

Umístění:
Pod článkem, vpravo vedle seznamu dalších článků.
Vhodné pro:
Menší kampaně nebo jako doplněk k formátu Skyscraper či jiné reklamní ploše.
Cílení:
behaviorálně | rubrika | region
Rectangle

Umístění:
Najdete jej na všech stránkách dole. Na počítači jako obdélník, na mobilu jako čtverec. Je to největší formát na Sport.cz.
Vhodné pro:
Výraznou nabídku se zajímavým nápadem. Výkonové kampaně.
Cílení:
behaviorálně | rubrika | region
Komerční pozadí

Umístění:
Objímá celou stránku.
Vhodné pro:
Brandové kampaně, které cílí na muže. Nejviditelnější formát na Sport.cz
Cílení:
článek | rubrika | region
PR článek

Umístění:
Ve zvolené rubrice na 4. pozici. Prodává se na čas a vždy do rubriky min. na 1 týden.
Vhodné pro:
Brand i výkon. Obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat a zpropagovat.
Cílení:
rubrika
Videospot

Umístění:
Až 60vteřinový videospot před nebo za videem. Po 5 vteřinách lze přeskočit.
Vhodné pro:
Upoutání pozornosti. Brandové kampaně.
Cílení:
rubrika
Komerční sdělení za videem

Umístění:
Po skončení videa.
Vhodné jako:
Startovací plocha pro bannerové kampaně. Nejdostupnější reklama na Sport.cz.
Mobilní square

Umístění:
Zobrazuje se na 4. nebo 5. pozici mezi články ve zvolené rubrice + uprostřed článků. Zabírá velkou část obrazovky.
Vhodné pro:
Upoutání pozornosti.
Cílení:
behaviorálně | rubrika | region | zařízení
Mobilní square premium

Umístění:
Zobrazuje se na 9. pozici ve výpisu článků a na 6. pozici ve výpisu dalších článků pod článkem.
Vhodné pro:
Upoutání pozornosti.
Cílení:
behaviorálně | sekce | region | zařízení
Overlay

Umístění:
Objevuje se jako banner ve spodní části videa v 10. sekundě. Po 15. sekundě zmizí.
Vhodné pro:
Upoutání díky momentu překvapení.
Pravidla:
Jednomu uživateli se zobrazí maximálně 2×. Prodej není možný na prokliky.