Typy reklamy na Super.cz
Bumper

Umístění:
6vteřinový videospot před pořadem s proklikem na váš web. Nelze přeskočit.
Vhodné pro:
Zvýšení povědomí o značce. Když chcete sdělení předat celé.
Cílení:
behaviorálně | zařízení | operační systém | region | sekce
Skyscraper

Umístění:
Je připraven po pravé straně a provází čtenáře při čtení stránek shora dolů.
Vhodné když:
Chcete být pořád na očích.
Cílení:
behaviorálně | článek | region| zařízení
Produktová plachta

Umístění:
Nachází se vpravo na hlavní stránce.
Vhodné pro:
Výkon, prezentaci produktů i s cenou.
Cílení:
behaviorálně | článek
Rectangle

Umístění:
Najdete jej na stránkách dole. Na počítači jako obdélník, na mobilu jako čtverec. Je to největší formát na Super.cz.
Vhodné pro:
Výkonovou kampaň s výraznou nabídkou se zajímavým nápadem.
Cílení:
behaviorálně
Sponzor služby

Umístění:
Je přilepen po pravé straně, provází čtenáře při čtení stránek shora dolů.
Vhodné pro:
Menší kampaně jako doplněk ke Skyscraperu či jiné reklamní ploše.
Cílení:
behaviorálně | článek | rubrika
PR článek

Umístění:
Zobrazuje se na 3. pozici na hlavní stránce nebo na 2. pozici mezi dalšími články v detailu článku. Prodává se na imprese a zůstává v archivu.
Vhodné pro:
Brandové i výkonové kampaně. Obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat.
Cílení:
hlavní stránka | detail článku
Produktový PR článek

Umístění:
Stejné jako PR článek. V článku lze představit až 5 produktů i s fotkami.
Vhodné pro:
Propagaci více produktů.
Komerční pozadí

Umístění:
Objímá celou stránku.
Vhodné pro:
Brandové kampaně. Nejviditelnější formát na Super.cz.
Cílení:
behaviorálně
Komerční sdělení za videem

Umístění:
Objeví se po skončení videa.
Vhodné pro:
Startovací bannerové kampaně. Jedná se o nejdostupnější reklamu na Super.cz.
Videospot

Umístění:
Až 60vteřinový videospot před nebo za videem. Po 5 vteřinách lze přeskočit.
Vhodné pro:
Brandové kampaně. Ještě lepší upoutání pozornosti a utkvění v paměti.
Cílení:
behaviorálně | region
Mobilní Outstream

Umístění:
Pod prvním odstavcem. Jakmile je alespoň půlka vidět na displeji, video se spustí. Při pokličku na ikonu zvuku, se spustí zvuk.
Vhodné pro:
Upoutání pozornosti a předání emocí. Brandové kampaně.
Cílení:
behaviorálně | sekce | článek | region | operační systém
Mobilní square small

Umístění:
Zobrazuje se na 4. nebo 5. pozici mezi články ve zvolené rubrice + uprostřed článků. Vhodné pro: Upoutání pozornosti.
Cílení:
behaviorálně | rubrika | region | zařízení
Mobilní square

Umístění:
Zobrazuje se na 5. pozici na HP a ve výpisu dalších článků pod článkem.
Vhodné pro:
Upoutání pozornosti.
Cílení:
behaviorálně | zařízení | operační systém | region | sekce
Mobilní square premium

Umístění:
Zobrazuje se pod 1. odstavcem v detailu článku.
Vhodné pro:
Upoutání pozornosti.
Cílení:
behaviorálně | zařízení | operační systém | region | sekce
Overlay

Umístění:
Objevuje se jako banner ve spodní části videa v 10. sekundě. Po 15. sekundě zmizí.
Vhodné pro:
Upoutání díky momentu překvapení.
Pravidla:
Jednomu uživateli se zobrazí maximálně 2×. Prodej není možný na prokliky.