Klientská zónaENSeznam.cz

Typy reklamy na Televizi Seznam

Klasická reklama

Ukazka Klasická reklama

Umístění:

maximálně 60 vteřinový spot v reklamních pauzách před pořadem, uvnitř pořadu a po pořadu

Vhodné pro:

budování povědomí o produktu, jeho funkční benefity, sdílet příběh, budování značky či přímo prodávat

Cílení:

pořad | první nebo poslední spot v reklamní pauze

Sponzor pořadu

Ukazka Sponzor pořadu

Umístění:

maximálně 10 vteřinový sponzorský vzkaz před začátkem a na konci pořadu

Vhodné jako:

zvýšení povědomí o značce či produktu

Cílení:

pořad

Sponzor programu

Ukazka Sponzor programu

Umístění:

maximálně 10 vteřinový sponzorský vzkaz umístěný před pořadem a oddělený znělkami

Vhodné pro:

zvýšení povědomí o značce či produktu

Cílení:

pořad