Hlavní obsah

Krize v českých restauracích? Je za tím hlavně lenost a neochota

13. 8. 2017

Jen brát peníze z kasy a nechat hospodu jet na „volnoběh” je nesmysl, říká šéf firmy, která dodává gastrosystémy.

Data vám ukážou, proč i přes skvělé menu zákazníci neutrácejí. Když si lidé vybírají v restauraci jen čtyři stoly, nevydělá, říká expert na gastrosystémy.

Článek

Jak ze zákazníků dostat více peněz? Nepřiznanou otázku všech restauratérů umějí alespoň částečně zodpovědět data, která stejně velmi často mají k dispozici kvůli povinnému zavedení elektronické evidence tržeb.

„Ani data vás ale nespasí, když máte špatný servis. Můžete mít bezvadně nastaveno menu, ale když je na vás personál protivný, tak se nevrátíte,“ říká v Dobrém byznysu Igor Třeslín, šéf společnosti Storyous, která dodává gastrosystémy.

Celý rozhovor o tom, jak přes data z kas majitel může nejen „šmírovat“ personál, si pusťte nahoře ve videu.

Jak to vidí majitel restaurace? A co jsou podle něj poslední trendy v gastronomii, se dozvíte zde:

Restaurace musí nabídnout zážitek. Nestačí jen kvalita, za kterou si host připlatí, říká restauratér Kučera.

Připomeňte si také celý pořad Dobrý byznys, který se věnoval hospodám a datům:

Dobrý byznys: Který stůl vydělá víc a proč? Data dávají hostinským návod, jak dostat od zákazníků víc.

yvarpzumanzesanyknalc

Názory k článku

Reklama