„Přežili jsme a díváme se do budoucna, i když s jistými obavami,“ ohlíží se za rokem 2020 šéf firmy Botas František Nestával.
„Přežili jsme a díváme se do budoucna, i když s jistými obavami,“ ohlíží se za rokem 2020 šéf firmy Botas František Nestával.
Mezi zákazníky patří především lidé ve věku 45+.
Mezi zákazníky patří především lidé ve věku 45+.
Klasika zkrátka vyhrává. Prestige nejvíc bodují u pamětníků s ikonickou černobílou a modrobílou obuví.
Klasika zkrátka vyhrává. Prestige nejvíc bodují u pamětníků s ikonickou černobílou a modrobílou obuví.
Klasika vyhrává. Prestige nejvíc bodují u pamětníků s ikonickou černobílou obuví.
Klasika vyhrává. Prestige nejvíc bodují u pamětníků s ikonickou černobílou obuví.
Ale nostalgici firmu nezachrání, proto spolupracuje i s mladými designéry.
Ale nostalgici firmu nezachrání, proto spolupracuje i s mladými designéry.
Proto se záběr značky postupně rozšířil i mezi mladší ročníky.
Proto se záběr značky postupně rozšířil i mezi mladší ročníky.
2/8