

GTX je nejvýkonnější verzí z rodiny ID.3.


Nabízí se ve dvou variantách, standardní má výkon 210 kW, verze Performance o 30 kW víc.


Vizuálně se GTS liší drobnostmi, zejména zajímavými 20" koly.


V noci svítí fantasticky a velmi dobře funguje automatická zatmavovací funkce.


Začátky ID.3 nebyly snadné, VW měl větší očekávání.


Automobilka ale model postupně vylepšuje, zlepšuje se software i nabíjecí výkon...


... a vrcholná verze GTX překvapuje nejen zmíněnými parametry výkonu, ale i skvělou efektivitou pohonu.


GTX má lepší elektromotor, který zajišťuje lepší spotřebu, a to zejména na dálnici.


V průměru jsme tak jezdili se spotřebou mezi 13 až 16 kWh/100 km.


S ID.3 GTX se tak dá na jedno nabití při normálním tempu ujet vysoko přes 500 km.


Nabíjí se výkonem 185 kW, což je víc než ostatní verze (170 kW).


Do kufru se vejde 385 litrů.


Vylepšil se infotainment, displej je taky větší.


Interiér ID.3 se po modernizaci o dost zlepšil.


Páčka voliče jízdy je vpravo pod volantem na sloupku řízení.


Sedadla jsou příjemně tvarovaná.


GTX je standardně pětimístné, prostoru na nohy je ve druhé řadě dostatek.
1/28









