

Inster je malým praktickým hatchbackem do města.


Na výběr je z deseti barev karoserie, což je hodně. Bez příplatku je bílá.


Takovou frajeřinu hned tak někdo neumí. Celý interiér jde složit do jedné roviny.


Rozvor náprav je nadprůměrných 2580 milimetrů, což dává slušný předpoklad pro dostatek místa pro cestující.


Pokud je v kufru dvojitá podlaha a sedadla jsou posunutá zcela vzad, nezbývá na zavazadla mnoho místa.


Pod podlahou je dost prostoru na všechny kabely a povinnou výbavu.


Zadní sedadla se dají sklopit pomocí mechanismu na opěradle.


Sedadlo řidiče je protáhlé do strany a má integrovaný držák nápojů.


Pokud je do roviny sklopeno i sedadlo řidiče, musí se z něj nejdříve odejmout hlavová opěrka. Úspěch celé operace je otázkou milimetrů.


Zadní lavice je rozdělená na dvě části, které lze samostatně posouvat v podélném směru. Platí to ale jen pro čtyřmístnou verzi. Kdo chce mít sedadel pět, o možnost je posouvat dle potřeby přijde.


Na městský provoz jsou sedadla dostatečná, při delších cestách by se hodila lepší bederní opora.


Korejská novinka má digitální štít pod volantem a velký displej uprostřed přístrojové desky.


Motor se spouští tlačítkem, volič směru je vpravo pod volantem.


Trojice zásuvek pro nabíjení telefonu se nachází před spolujezdcem.


Stav dobití baterie vidí řidič i na volantu. Každá rozsvícená tečka reprezentuje čtvrtinu její kapacity.


Chválíme kompletní ovládání klimatizace tlačítky. K dispozici je i otočný "knoflík" pro ztlumení zvuku.


A také 230V interiérová zásuvka. Inster disponuje i technikou V2L, svému okolí může nabídnout elektrickou energii až do výkonu 3,6 kW.


Ve městě za příjemných jarních teplot jezdí Inster pod 10 kWh na 100 km.


Kromě sedadla řidiče jsou všude stropní madla.


Nechybí ani osvětlení make-up zrcátek.


Stoleček je odnímatelný, k opěradlu se přichytává zvláštním magnetickým mechanismem.


Inster je relativně úzké a vysoké auto.


Motor má vpředu, pohání přední kola.


Podlaha pod motorem je docela pečlivě zakrytovaná, kuna sem ale stejně pronikne.


Tlačítko pod volantem slouží k přepínání jízdních režimů.


Podle zvoleného jízdního režimu se mění i grafika přístrojového štítu.


Zadní světla působí, jako by byla tvořena samostatnými světelnými pixely, ve skutečnosti se pod grafikou skrývají podélné LED trubice. V nejlevnější verzi zde najdeme dokonce obyčejné žárovky.


Takto Inster září do noci.


A takto působí zadní část ve dne.


Údaj o rychlosti nabíjení je vlevo dole. Na 50 kW nabíječce nepřesáhl dobíjecí výkon 40 kW.


Jak se dobití blížilo 80 procentům, výkon ještě podstatně klesl.


Dobře vybavený Inster vyjde na 800 tisíc korun.
3/32

