Skutečnou velikost dokládá, jak přiměřeně na Highlanderu vypadají dvacetipalcové ráfky.Boční prolis propojuje zadní blatníky vystupující z už tak široké karoserie.Palubní deska je rozčleněná jednoduše, ale vynalézavě. Materiály a zpracování působí kvalitně.I zde se topení ovládá přes dotykovou obrazovku. Naštěstí je tak široká, že kvůli tomu nemusíte "shazovat" navigaci.Šířka sedadel odpovídá americkým poměrům a beze zbytku využívá prostor karoserie.Totéž platí v druhé řadě, sedák by ale mohl být ukotvený trochu výš. Dole je vidět výdech ventilace trakční baterie.Přístup do třetí řady je snadný, sedadla se posouvají o 18 centimetrů.Sezení tu vyhovuje spíš dětem a na kratší vzdálenosti. Takové je dnes hlavní poslání sedmimístných vozů.I za třetí řadou zbývá 241 litrů prostoru na školní tašky.V základním uspořádání má kufr objem 658 litrů.Ve stěhováckém režimu Highlander pojme i hodně dlouhé předměty.Rezervní kolo se muselo vejít dolů. To je ale pořád lepší než auta vybavená jen lepicí sadou.Při výšce podlahy už přijdou vhod klasické stupačky.Benzinový čtyřválec 2,5 litru pracuje v souhře s generátorem a elektromotorem. Druhý, menší elektromotor pohání zadní kola.Díky účinnosti hybridního pohonu lze i s tak velkým autem jezdit za osm litrů benzinu.Toyota HighlanderToyota HighlanderToyota Highlander
NaN/18