

Ferrari se pokusil několikrát, Indianapolis je jediným okruhem, kde nikdy neuspěl (na snímku speciál Ferrari Indy z roku 1952)


Turbínový STP-Paxton, s nímž Rufus Parnelli-Jones vedl téměř celý závod, než se těsně před cílem zadřelo ložisko v ceně šesti dolarů (1967)


Mario Andretti a Anthony Granatelli, šéf týmu STP-Hawk, vítězové Indianapolisu v sezoně 1969


Anthony-Joseph Foyt, čtyřnásobný vítěz 500 Indy, se dodnes zúčastňuje coby šéf vlastního týmu (na snímku z roku 1970)


Slavný čtyřválec Offenhauser, který vládl Indianapolisu několik desetiletí (na snímku model roku 1958)


Původní cihly z dráhy v muzeu Hall of Fame 500 na Indianapolis Motor Speedway


Dvadvacetiletý Pato O´Ward z mexického Monterrey patří k velkým nadějím Indy Cars (v roce 2018 byl mistrem nižší formule Indy Lights)


Pato O´Ward letos dobyl svoje první vítězství v Indy Cars, dokonce na rychlém oválu v Texasu průměrnou rychlostí 272,5 km/h


Nizozemci září, Rinus VeeKay vyhrál v květnu silniční závod Indy Cars v Indianapolisu a Max Verstappen dominoval Velké ceně Monaka ve formuli 1


Josef Newgarden, jeden ze čtyř reprezentantů nejúspěšnějšího týmu Penske, s letošním vozem Dallara DW12 Chevrolet V6 Twin-Turbo
2/10

