Experimentální vozidlo vzniklo přestavbou standardního velkoprostorového modelu z dobové nabídky GM. Válcovité tlakové nádoby zaujaly místo zadních sedadel, palivové články v podlaze snížily těžiště.Dobová kresba prozrazuje uspořádání hnacího řetězce, palivových článků a nádrží, všimněte si také výrazně skloněného kondenzátoru vodní páry nad přední nápravou.Zástupci 250členného týmu vývojářů, kteří na projektu prvního automobilu s palivovými články pracovali 2,5 roku.GM Electrovan je exponátem Petersen Automotive Museum v Los Angeles. Dobře patrné potrubí patří k systému chlazení palivových nádrží.Testování a předvádění prototypu novinářům v říjnu 1966 probíhalo v areálu zkušebního polygonu. Žurnalisté směli pouze přihlížet ze sedadla spolujezdce, konstruktéři se obávali exploze.Pohled na přístrojovou desku více než třítunového GM Electrovan.
NaN/6