Masarykovo nádraží by se mělo stát důležitým pražským dopravním uzlem s napojením na letiště.
Masarykovo nádraží by se mělo stát důležitým pražským dopravním uzlem s napojením na letiště.
Proběhne rozšíření z momentálních sedmi na devět kolejí s nástupišti.
Proběhne rozšíření z momentálních sedmi na devět kolejí s nástupišti.
Součástí rekonstrukce je i výstavba platformy nad kolejištěm.
Součástí rekonstrukce je i výstavba platformy nad kolejištěm.
Výškově naváže na zástavbu soukromého developera po obou stranách stanice
Výškově naváže na zástavbu soukromého developera po obou stranách stanice
Platforma nad kolejištěm umožní propojení Florence s Hybernskou ulicí a Masarykova s Hlavním nádražím.
Platforma nad kolejištěm umožní propojení Florence s Hybernskou ulicí a Masarykova s Hlavním nádražím.
 Zeleň bude zavlažována dešťovou vodou, kterou budou zadržovat retenční nádrže.
Zeleň bude zavlažována dešťovou vodou, kterou budou zadržovat retenční nádrže.
Z platformy se cestující čekající na vlak dostanou eskalátory, schodišti a výtahy rovnou na jednotlivá nástupiště.
Z platformy se cestující čekající na vlak dostanou eskalátory, schodišti a výtahy rovnou na jednotlivá nástupiště.
Pro vlaky na letiště bude Masarykovo nádraží rozšířeno směrem k ulici Na Florenci.
Pro vlaky na letiště bude Masarykovo nádraží rozšířeno směrem k ulici Na Florenci.
Modernizace umožní i přímý přestup na metro linky B (stanice Náměstí Republiky) a tramvaj.
Modernizace umožní i přímý přestup na metro linky B (stanice Náměstí Republiky) a tramvaj.
Realizace stavby Modernizace a dostavba ŽST Praha Masarykovo nádraží je spolufinancována Evropskou unií z Nástroje pro propojení Evropy (CEF).
Realizace stavby Modernizace a dostavba ŽST Praha Masarykovo nádraží je spolufinancována Evropskou unií z Nástroje pro propojení Evropy (CEF).
10/13