Vchody do metra jsou podle architektů a designérů velmi špatně značené a často je nelze najít. Nový design informačního systému metra tak bude patřit mezi klíčové části nového systému.
Vchody do metra jsou podle architektů a designérů velmi špatně značené a často je nelze najít. Nový design informačního systému metra tak bude patřit mezi klíčové části nového systému.
Informační cedule o směru jízdy a stanicích by měly být blíže vstupu, nikoliv až na nástupišti.
Informační cedule o směru jízdy a stanicích by měly být blíže vstupu, nikoliv až na nástupišti.
Informace na cedulích informačního systému dostanou novou strukturu napříč sítí metra.
Informace na cedulích informačního systému dostanou novou strukturu napříč sítí metra.
V Praze je nedostatečná navigace pro pěší v rámci centra města i na okrajích. Nový navigační systém to změní v podobě větších a přehlednějších cedulí.
V Praze je nedostatečná navigace pro pěší v rámci centra města i na okrajích. Nový navigační systém to změní v podobě větších a přehlednějších cedulí.
Nový informační systém by se měl nainstalovat i do tramvají, určující barevností jsou tmavé pozadí a bílé informace.
Nový informační systém by se měl nainstalovat i do tramvají, určující barevností jsou tmavé pozadí a bílé informace.
V rámci povrchové dopravy se řeší podoba dopravních informací na zastávkách, v přístřešcích, na internetu či třeba v mobilní aplikaci. Kromě doplnění panelů s informacemi o odjezdech spojů v reálném čase se na zastávkách nově objeví mapy okolí či schémata pro přestup.
V rámci povrchové dopravy se řeší podoba dopravních informací na zastávkách, v přístřešcích, na internetu či třeba v mobilní aplikaci. Kromě doplnění panelů s informacemi o odjezdech spojů v reálném čase se na zastávkách nově objeví mapy okolí či schémata pro přestup.
Nové mapy okolí na zastávkách veřejné dopravy, které dosud v Praze chybí.
Nové mapy okolí na zastávkách veřejné dopravy, které dosud v Praze chybí.
1/10