Colin Chapman jako šéf týmu Lotus Formule 1 na Velké ceně Francie v Dijonu (1981)Chapman představuje Lotus 91 Formule 1 v sídle týmu Ketteringham Hall, jen tři kilometry od továrny v Hethelu (1982)Colin Chapman na okruhu v Dijonu hovoří s Françoisem Mazetem, bývalým jezdcem F1 a mágem sponzoringu Jim Clark dobyl na Lotusu 18 ve Formuli Junior první vítězství kombinace Lotus/Ford Cosworth (Goodwood 1960)Jim Clark dobyl na Lotusu 18 ve Formuli Junior první vítězství kombinace Lotus/Ford Cosworth (Goodwood 1960)Lotusy zářily nejprve ve Formuli Junior s litrovými motory Ford-Cosworth MAE, odvozenými ze čtyřválce osobního vozu Ford Anglia (1960)Jochen Rindt, zvaný Král Formule 2, vítězí v Crystal Palace 1964 (Lotus 32 Ford SCA)S nejúspěšnějším motorem Formule 1 Ford-Cosworth DFV: zleva Keith Duckworth, Graham Hill, Colin Chapman a Harley Copp (inženýr od Fordu)Jim Clark (Lotus 49) vyjel první vítězství motoru Ford-Cosworth DFV na Velké ceně Nizozemska 1967 Po triumfu v nizozemském Zandvoortu 1967 zleva Keith Duckworth (spoluzakladatel Cosworthu), Colin Chapman a Jim Clark Mario Andretti (Lotus 79 Ford), mistr světa 1978 ve Formuli 1 Elio de Angelis (Lotus 91) vyjel 150.vítězství motoru Ford-Cosworth DFV na Velké ceně Rakouska 1982 Mario Andretti a Colin Chapman v boxech na Monze (1977)Emerson Fittipaldi s turbínou Lotus 56B na Velké ceně Itálie (1971)Turbíny v Indianapolisu 1968, zleva šéfové Andy Granatelli a Colin Chapman, ve vozech Parnelli Jones (STP Turbocar) a Jim Clark (Lotus 56) Colin Chapman při testu prvního Lotusu 49 na zkušební dráze v Hethelu (1967)Chapmanova manželka Hazel za volantem prvního Lotusu Mk. I (upravený Austin Seven) v roce 1948Team Lotus pro 24 h Le Mans 1956, s vozem číslo 32 jeli Colin Chapman a Američan Mackay Frazer, ale ve dvacáté hodině odpadli s poruchou motoruLotus Europa, sportovní vůz nejprve s motorem Renault 16 pro export do Evropy, později s motorem Ford i pro britské klienty
NaN/19