

Colin Chapman jako šéf týmu Lotus Formule 1 na Velké ceně Francie v Dijonu (1981)


Chapman představuje Lotus 91 Formule 1 v sídle týmu Ketteringham Hall, jen tři kilometry od továrny v Hethelu (1982)


Colin Chapman na okruhu v Dijonu hovoří s Françoisem Mazetem, bývalým jezdcem F1 a mágem sponzoringu


Jim Clark dobyl na Lotusu 18 ve Formuli Junior první vítězství kombinace Lotus/Ford Cosworth (Goodwood 1960)


Jim Clark dobyl na Lotusu 18 ve Formuli Junior první vítězství kombinace Lotus/Ford Cosworth (Goodwood 1960)


Lotusy zářily nejprve ve Formuli Junior s litrovými motory Ford-Cosworth MAE, odvozenými ze čtyřválce osobního vozu Ford Anglia (1960)


Jochen Rindt, zvaný Král Formule 2, vítězí v Crystal Palace 1964 (Lotus 32 Ford SCA)


S nejúspěšnějším motorem Formule 1 Ford-Cosworth DFV: zleva Keith Duckworth, Graham Hill, Colin Chapman a Harley Copp (inženýr od Fordu)


Jim Clark (Lotus 49) vyjel první vítězství motoru Ford-Cosworth DFV na Velké ceně Nizozemska 1967


Po triumfu v nizozemském Zandvoortu 1967 zleva Keith Duckworth (spoluzakladatel Cosworthu), Colin Chapman a Jim Clark


Mario Andretti (Lotus 79 Ford), mistr světa 1978 ve Formuli 1


Elio de Angelis (Lotus 91) vyjel 150.vítězství motoru Ford-Cosworth DFV na Velké ceně Rakouska 1982


Mario Andretti a Colin Chapman v boxech na Monze (1977)


Emerson Fittipaldi s turbínou Lotus 56B na Velké ceně Itálie (1971)


Turbíny v Indianapolisu 1968, zleva šéfové Andy Granatelli a Colin Chapman, ve vozech Parnelli Jones (STP Turbocar) a Jim Clark (Lotus 56)


Colin Chapman při testu prvního Lotusu 49 na zkušební dráze v Hethelu (1967)


Chapmanova manželka Hazel za volantem prvního Lotusu Mk. I (upravený Austin Seven) v roce 1948


Team Lotus pro 24 h Le Mans 1956, s vozem číslo 32 jeli Colin Chapman a Američan Mackay Frazer, ale ve dvacáté hodině odpadli s poruchou motoru


Lotus Europa, sportovní vůz nejprve s motorem Renault 16 pro export do Evropy, později s motorem Ford i pro britské klienty
11/19

