

Návrh vojenské Tatry do těžkého terénu počítal s redukcí v kolech po vzoru T805, lišil se i přední maskou ve stylu T111.


Nejméně práce by měli v Příboře s verzí, která zachovávala klasické uspořádání Tatry 613. Vzduch k motoru uloženém vzadu byl přiváděn vstupy ve střeše.


Alternativně však Václav Král navrhl i auto s motorem vpředu otočeném o 180 stupňů. Otevřenou verzi Safari by mohli dobře využít i ozbrojení strážci přírodních parků.


Verze s motorem vpředu a redukcí v kolech. Jednou se jmenovala Report...


...jindy zase Horal. Technicky však šlo o stejné auto.


Provedení s motorem vzadu bylo méně praktické. Ačkoliv vůz působí jako pick-up, ve skutečnosti v nástavbě nad motorem nebylo mnoho místa.


Verze bez dveří byla určená pro cestování po přírodních parcích v Africe.


Alternativně mohla sloužit i ochráncům zvířat před pytláky.
2/8

