

Toyota Celica Twincarm Turbo se stala Královnou Afriky, na Safari Rallye vyhrála hned třikrát.


Renault 5 Turbo vypadal parádně, na úspěchy Alpiny A110 však nenavázal.


Éra Skupiny B patřila asi nejdramatičtějším soutěžáckým speciálům všech dob.


Peugeot 206 T16 slavil díky kompaktním rozměrům a motoru uprostřed velké úspěchy ve finální éře Skupiny B.


Méně známým členem Skupiny B je Nissan 240RS.


MG Metro 6R4 patřil mezi unikáty Skupiny B, k jeho pohonu sloužil třílitrový vidlicový šestiválec! Bohužel se projevil jako značně nespolehlivý.


První člen Skupiny B a možná ten vůbec nejhezčí, Lancia 037.


Lancia Delta S4 je spjatá se smutným koncem Skupiny B, za jejím volantem zemřel Henri Toivonen.


Ford RS200 ani nevyužil svůj potenciál, závodil vlastně jen rok.


Quattro se ukázalo jako dokonalý marketingový nástroj.


Legendární Quattro, navíc s legendárním Walterem Röhrlem za volantem.
2/12

