Kromě jednoduchých sedadel upoutá především viditelné táhlo od řadicí páky k převodovce
Kromě jednoduchých sedadel upoutá především viditelné táhlo od řadicí páky k převodovce
Třeba by předválečnému prototypu více slušela silnice a okolí, evokující odraz tehdejší doby?
Třeba by předválečnému prototypu více slušela silnice a okolí, evokující odraz tehdejší doby?
Vidlicový vzduchem chlazený dvouválec má objem necelých 850 cm3. I v miniaturním motorovém prostoru se skoro ztrácí…
Vidlicový vzduchem chlazený dvouválec má objem necelých 850 cm3. I v miniaturním motorovém prostoru se skoro ztrácí…
Zadní sedačka je opravdu miniaturní, buď pro děti nebo nevelká zavazadla…
Zadní sedačka je opravdu miniaturní, buď pro děti nebo nevelká zavazadla…
Rychloměr klasického předválečného škodováckého provedení, miniaturní hodiny, pár spínačů – a víc tehdejší řidič nepotřeboval…
Rychloměr klasického předválečného škodováckého provedení, miniaturní hodiny, pár spínačů – a víc tehdejší řidič nepotřeboval…
Škoda Sagitta z továrního muzea po rekonstrukci, jen je otázka, zda měl ten myšlený nejjednodušší a nejlevnější vůz tolik chromu a lesku?
Škoda Sagitta z továrního muzea po rekonstrukci, jen je otázka, zda měl ten myšlený nejjednodušší a nejlevnější vůz tolik chromu a lesku?
Když porovnáme rozměry běžným šestnáctipalcových pneumatik s velikostí karosérie, zjistíme, že Sagitta byla opravdu miniaturní
Když porovnáme rozměry běžným šestnáctipalcových pneumatik s velikostí karosérie, zjistíme, že Sagitta byla opravdu miniaturní
Sagitta mohla představovat základní stupeň nabídky mladoboleslavské továrny
Sagitta mohla představovat základní stupeň nabídky mladoboleslavské továrny
Sagitta prošla profesionální renovací, kromě tohoto exempláře vlastní Škoda Auto ještě jeden
Sagitta prošla profesionální renovací, kromě tohoto exempláře vlastní Škoda Auto ještě jeden
Všechny Sagitty se dochovaly na historických fotografiích tak, jak byly používané majiteli po odprodeji továrnou do privátních rukou
Všechny Sagitty se dochovaly na historických fotografiích tak, jak byly používané majiteli po odprodeji továrnou do privátních rukou
„Máznuté“ pozadí dává šalebný dojem vysoké rychlosti, ale Sagitta byla nejspokojenější v tempu do 60 km/h na třetí (poslední) rychlostní stupeň
„Máznuté“ pozadí dává šalebný dojem vysoké rychlosti, ale Sagitta byla nejspokojenější v tempu do 60 km/h na třetí (poslední) rychlostní stupeň
5/11