

Dálnice se plynule napojovala na městské dvouproudové výpadovky


„Božský klid“ – řekne si asi každý, ale takhle to skutečně tehdy vypadalo, minimálně o víkendech…


„Vejtřasku“ v protisměru jste mohli potkat jen během stavby…


Při výjezdu z Prahy na Brno řidič využil nový (tehdy) most Klementa Gottwalda. Dnes přes něj projíždí většinou jen přískoky…


Začátky provozu v první polovině 70. let přinesly žluté vodorovné značení. To bylo později v rámci sjednocených evropských požadavků nahrazeno dodnes obvyklým bílým


Ředitelství dálnic vydalo širokoúhlou pohlednici s důležitými daty stavby D1


Hradby v pozadí: motoristům, opouštějícím velká města, přinesla dálnice vítané zrychlení cesty k cíli


Dekáda postupného uvádění D1 do provozu v názorném grafu, uveřejněném v roce 1980


Od pražského Hlavního nádraží se s trochou štěstí u semaforů dalo projet bez zastávky až do Brna. To se dneska už sotva stane…
5/9

