Massimo Giorgetta (Itálie): Chráněné medůzy. Série zachycuje život ve vodách u indonéského ostrova Lembeh. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Massimo Giorgetta (Itálie): Chráněné medůzy. Série zachycuje život ve vodách u indonéského ostrova Lembeh. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Jevhen Samučenko (Ukrajina): Zimní geometrie, ze série Zimní kresby. Fotografie pořízené pomocí dronu zachycují zasněženou krajinu v Karpatech. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Jevhen Samučenko (Ukrajina): Zimní geometrie, ze série Zimní kresby. Fotografie pořízené pomocí dronu zachycují zasněženou krajinu v Karpatech. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Horst Kistner (Německo): Mé staré příběhy: Melancholie u moře. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Horst Kistner (Německo): Mé staré příběhy: Melancholie u moře. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Horst Kistner (Německo): Mé staré příběhy: Sny studentky matematiky. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Horst Kistner (Německo): Mé staré příběhy: Sny studentky matematiky. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Sujata Setiaová (Velká Británie): Tisíc řezů. Pojmenování souboru portrétů a příběhů je odvozeno od starobylého asijského způsobu mučení lingchi (známého jako "smrt tisícem řezů") a představuje fotografickou studii vzorců domácího násilí v jihoasijské komunitě. Finalistka v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Sujata Setiaová (Velká Británie): Tisíc řezů. Pojmenování souboru portrétů a příběhů je odvozeno od starobylého asijského způsobu mučení lingchi (známého jako "smrt tisícem řezů") a představuje fotografickou studii vzorců domácího násilí v jihoasijské komunitě. Finalistka v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Sujata Setiaová (Velká Británie): Tisíc řezů. Pojmenování souboru portrétů a příběhů je odvozeno od starobylého asijského způsobu mučení lingchi (známého jako "smrt tisícem řezů") a představuje fotografickou studii vzorců domácího násilí v jihoasijské komunitě. Finalistka v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Sujata Setiaová (Velká Británie): Tisíc řezů. Pojmenování souboru portrétů a příběhů je odvozeno od starobylého asijského způsobu mučení lingchi (známého jako "smrt tisícem řezů") a představuje fotografickou studii vzorců domácího násilí v jihoasijské komunitě. Finalistka v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Lydia Grizzleová (USA): Snímek ze série portrétů nazvaných Zasněné retro. Třetí až desáté místo v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Lydia Grizzleová (USA): Snímek ze série portrétů nazvaných Zasněné retro. Třetí až desáté místo v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Lydia Grizzleová (USA): Snímek ze série portrétů nazvaných Zasněné retro. Třetí až desáté místo v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Lydia Grizzleová (USA): Snímek ze série portrétů nazvaných Zasněné retro. Třetí až desáté místo v kategorii Portfolio / Profesionální fotografové.
Kathryn Cooperová (Velká Británie): Hejna špačků. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Kathryn Cooperová (Velká Británie): Hejna špačků. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Kathryn Cooperová (Velká Británie): Hejna špačků. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Kathryn Cooperová (Velká Británie): Hejna špačků. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Albrecht Voss (Německo): Ze série Osvětleno. Na snímku je nouzový přístřešek ve slovinských Julských Alpách navržený architekty ze studia OFIS. Třetí až desáté místo v kategorii Architektura a design / Profesionální fotografové.
Albrecht Voss (Německo): Ze série Osvětleno. Na snímku je nouzový přístřešek ve slovinských Julských Alpách navržený architekty ze studia OFIS. Třetí až desáté místo v kategorii Architektura a design / Profesionální fotografové.
Albrecht Voss (Německo): Ze série Osvětleno. Fotografie zachycuje švýcarskou horskou chatu Monte Rosa, navrženou architektem Andreou Deplazesem. Třetí až desáté místo v kategorii Architektura a design / Profesionální fotografové.
Albrecht Voss (Německo): Ze série Osvětleno. Fotografie zachycuje švýcarskou horskou chatu Monte Rosa, navrženou architektem Andreou Deplazesem. Třetí až desáté místo v kategorii Architektura a design / Profesionální fotografové.
Jevhen Samučenko (Ukrajina): Pampeliška, ze série Zimní kresby. Fotografie pořízené pomocí dronu zachycují zasněženou krajinu v Karpatech. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Jevhen Samučenko (Ukrajina): Pampeliška, ze série Zimní kresby. Fotografie pořízené pomocí dronu zachycují zasněženou krajinu v Karpatech. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Kevin Krautgartner (Německo): Boraxové studie. Snímky zachycují povrch odpařovacích jezírek, ze kterých se získává borax, používaný při výrobě skla, keramiky a třeba i v čisticích prostředcích. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Kevin Krautgartner (Německo): Boraxové studie. Snímky zachycují povrch odpařovacích jezírek, ze kterých se získává borax, používaný při výrobě skla, keramiky a třeba i v čisticích prostředcích. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Kevin Krautgartner (Německo): Boraxové studie. Snímky zachycují povrch odpařovacích jezírek, ze kterých se získává borax, používaný při výrobě skla, keramiky a třeba i v čisticích prostředcích. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Kevin Krautgartner (Německo): Boraxové studie. Snímky zachycují povrch odpařovacích jezírek, ze kterých se získává borax, používaný při výrobě skla, keramiky a třeba i v čisticích prostředcích. Třetí až desáté místo v kategorii Krajina / Profesionální fotografové.
Haider Khan (Indie): Kdyby ty oči mohly mluvit, co by nám řekly? Ze série snímků o životě nosorožců, pronásledovaných lovci a překupníky, kteří touží po jejich vzácných rozích. Finalista v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Haider Khan (Indie): Kdyby ty oči mohly mluvit, co by nám řekly? Ze série snímků o životě nosorožců, pronásledovaných lovci a překupníky, kteří touží po jejich vzácných rozích. Finalista v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Haider Khan (Indie): Krize maskulinity. Ze série snímků o životě nosorožců, pronásledovaných lovci a překupníky, kteří touží po jejich vzácných rozích. Finalista v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Haider Khan (Indie): Krize maskulinity. Ze série snímků o životě nosorožců, pronásledovaných lovci a překupníky, kteří touží po jejich vzácných rozích. Finalista v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Lei Jiang (Čína): Putování absolutní svobodou. Série fotografií odkazuje na myšlenky 
filosofického taoismu Mistra Čuanga (čínský filosof, který žil na přelomu čtvrtého a třetího století př. n. l.). Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Lei Jiang (Čína): Putování absolutní svobodou. Série fotografií odkazuje na myšlenky filosofického taoismu Mistra Čuanga (čínský filosof, který žil na přelomu čtvrtého a třetího století př. n. l.). Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Lei Jiang (Čína): Putování absolutní svobodou. Série fotografií odkazuje na myšlenky 
filosofického taoismu Mistra Čuanga (čínský filosof, který žil na přelomu čtvrtého a třetího století př. n. l.). Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Lei Jiang (Čína): Putování absolutní svobodou. Série fotografií odkazuje na myšlenky filosofického taoismu Mistra Čuanga (čínský filosof, který žil na přelomu čtvrtého a třetího století př. n. l.). Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Diana Cheren Nygrenová (USA): Znečištění vzduchu. Ze série Matka Země, která se snaží upozornit na to, jak člověk ničí planetu. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Diana Cheren Nygrenová (USA): Znečištění vzduchu. Ze série Matka Země, která se snaží upozornit na to, jak člověk ničí planetu. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Diana Cheren Nygrenová (USA): Sluneční energie. Ze série Matka Země, která se snaží upozornit na to, jak člověk ničí planetu. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Diana Cheren Nygrenová (USA): Sluneční energie. Ze série Matka Země, která se snaží upozornit na to, jak člověk ničí planetu. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Owen Harvey (Velká Británie): Lady lowrider. Snímek ze série, která mapuje subkulturu, která se v USA vytvořila kolem speciálně upravených automobilů se sníženým podvozkem. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Owen Harvey (Velká Británie): Lady lowrider. Snímek ze série, která mapuje subkulturu, která se v USA vytvořila kolem speciálně upravených automobilů se sníženým podvozkem. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Owen Harvey (Velká Británie): Erik. Snímek ze série, která mapuje subkulturu, která se v USA vytvořila kolem speciálně upravených automobilů se sníženým podvozkem. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Owen Harvey (Velká Británie): Erik. Snímek ze série, která mapuje subkulturu, která se v USA vytvořila kolem speciálně upravených automobilů se sníženým podvozkem. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Natalia Garbuová (Moldavsko): Portrét v zemitých tónech. Ze série Moldavský lookbook, jehož cílem je mapovat národní identitu a její nerůznější projevy. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekt / Profesionální fotografové.
Natalia Garbuová (Moldavsko): Portrét v zemitých tónech. Ze série Moldavský lookbook, jehož cílem je mapovat národní identitu a její nerůznější projevy. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekt / Profesionální fotografové.
Natalia Garbuová (Moldavsko): Věříme v Boha. Ze série Moldavský lookbook, jehož cílem je mapovat národní identitu a její nerůznější projevy. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekt / Profesionální fotografové.
Natalia Garbuová (Moldavsko): Věříme v Boha. Ze série Moldavský lookbook, jehož cílem je mapovat národní identitu a její nerůznější projevy. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekt / Profesionální fotografové.
Liang Chen (Čína): Ostrované z Donghai. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Liang Chen (Čína): Ostrované z Donghai. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Liang Chen (Čína): Ostrované z Donghai. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Liang Chen (Čína): Ostrované z Donghai. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Massimo Giorgetta (Itálie): Chráněné medůzy. Série zachycuje život ve vodách u indonéského ostrova Lembeh. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Massimo Giorgetta (Itálie): Chráněné medůzy. Série zachycuje život ve vodách u indonéského ostrova Lembeh. Třetí až desáté místo v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Lukáš Zeman (Česká republika): Fenek ve své noře. "V knize Malý princ, kterou napsal francouzský pilot a spisovatel Antoine de Saint-Exupéry, se titulní hrdina setkává s liškou. Většina lidí netuší, že jde o pouštní lišku, která má pro Saint-Exupéryho zvláštní význam: když havaroval s letadlem v severoafrické saharské poušti, dělala mu tato pouštní zvířata několik dní společnost," píše autor série. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Lukáš Zeman (Česká republika): Fenek ve své noře. "V knize Malý princ, kterou napsal francouzský pilot a spisovatel Antoine de Saint-Exupéry, se titulní hrdina setkává s liškou. Většina lidí netuší, že jde o pouštní lišku, která má pro Saint-Exupéryho zvláštní význam: když havaroval s letadlem v severoafrické saharské poušti, dělala mu tato pouštní zvířata několik dní společnost," píše autor série. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Lukáš Zeman (Česká republika): Hrající si štěňata fenků. "V knize Malý princ, kterou napsal francouzský pilot a spisovatel Antoine de Saint-Exupéry, se titulní hrdina setkává s liškou. Většina lidí netuší, že jde o pouštní lišku, která má pro Saint-Exupéryho zvláštní význam: když havaroval s letadlem v severoafrické saharské poušti, dělala mu tato pouštní zvířata několik dní společnost," píše autor série. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Lukáš Zeman (Česká republika): Hrající si štěňata fenků. "V knize Malý princ, kterou napsal francouzský pilot a spisovatel Antoine de Saint-Exupéry, se titulní hrdina setkává s liškou. Většina lidí netuší, že jde o pouštní lišku, která má pro Saint-Exupéryho zvláštní význam: když havaroval s letadlem v severoafrické saharské poušti, dělala mu tato pouštní zvířata několik dní společnost," píše autor série. Třetí až desáté místo (tzv. shortlist) v kategorii Divoká příroda a zvířata / Profesionální fotografové.
Romain Laurendeau (Francie): Dlouhá cesta pískem. V létě 1959 usedl režisér a spisovatel Pier Paolo Pasolini za volant svého Fiatu 500, aby podnikl cestu po italských plážích. Série článků, které o tom napsal, vyšla v devadesátých letech knižně (anglický název zněl The Long Road of Sand). Stejnojmenná série fotografií Romaina Laurendeaua se Passoliniho cestou inspiruje - zaměřila se ovšem na francouzské pobřeží. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Romain Laurendeau (Francie): Dlouhá cesta pískem. V létě 1959 usedl režisér a spisovatel Pier Paolo Pasolini za volant svého Fiatu 500, aby podnikl cestu po italských plážích. Série článků, které o tom napsal, vyšla v devadesátých letech knižně (anglický název zněl The Long Road of Sand). Stejnojmenná série fotografií Romaina Laurendeaua se Passoliniho cestou inspiruje - zaměřila se ovšem na francouzské pobřeží. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Jiatong Lu (Čína): Beau a Everett. Ze série Země nikoho, která vypráví o životech lidí trpících lymskou boreliózou. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Jiatong Lu (Čína): Beau a Everett. Ze série Země nikoho, která vypráví o životech lidí trpících lymskou boreliózou. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Jiatong Lu (Čína): Syd. Ze série Země nikoho, která vypráví o životech lidí trpících lymskou boreliózou. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Jiatong Lu (Čína): Syd. Ze série Země nikoho, která vypráví o životech lidí trpících lymskou boreliózou. Třetí až desáté místo v kategorii Portrét / Profesionální fotografové.
Eddo Hartmann (Nizozemsko): Realita jako z videohry Half Life. Hra stojí na příběhu vědeckých experimentů, které se vymkly kontrole. Podle Eddo Hartmanna je na tom Kazachstán podobně, ale je to realita. Jde o zemi zasaženou sovětskými jadernými testy. Série snímků dokumentuje zpustošenou krajinu a lidi sužované chudobou, alkoholismem a životem mezi nebezpečnými ruinami. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekty / Profesionální fotografové.
Eddo Hartmann (Nizozemsko): Realita jako z videohry Half Life. Hra stojí na příběhu vědeckých experimentů, které se vymkly kontrole. Podle Eddo Hartmanna je na tom Kazachstán podobně, ale je to realita. Jde o zemi zasaženou sovětskými jadernými testy. Série snímků dokumentuje zpustošenou krajinu a lidi sužované chudobou, alkoholismem a životem mezi nebezpečnými ruinami. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekty / Profesionální fotografové.
Eddo Hartmann (Nizozemsko): Realita jako z videohry Half Life. Hra stojí na příběhu vědeckých experimentů, které se vymkly kontrole. Podle Eddo Hartmanna je na tom Kazachstán podobně, ale je to realita. Jde o zemi zasaženou sovětskými jadernými testy. Série snímků dokumentuje zpustošenou krajinu a lidi sužované chudobou, alkoholismem a životem mezi nebezpečnými ruinami. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekty / Profesionální fotografové.
Eddo Hartmann (Nizozemsko): Realita jako z videohry Half Life. Hra stojí na příběhu vědeckých experimentů, které se vymkly kontrole. Podle Eddo Hartmanna je na tom Kazachstán podobně, ale je to realita. Jde o zemi zasaženou sovětskými jadernými testy. Série snímků dokumentuje zpustošenou krajinu a lidi sužované chudobou, alkoholismem a životem mezi nebezpečnými ruinami. Třetí až desáté místo v kategorii Dokumentární projekty / Profesionální fotografové.
Romain Laurendeau (Francie): Dlouhá cesta pískem. V létě 1959 usedl režisér a spisovatel Pier Paolo Pasolini za volant svého Fiatu 500, aby podnikl cestu po italských plážích. Série článků, které o tom napsal, vyšla v devadesátých letech knižně (anglický název zněl The Long Road of Sand). Stejnojmenná série fotografií Romaina Laurendeaua se Passoliniho cestou inspiruje - zaměřila se ovšem na francouzské pobřeží. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
Romain Laurendeau (Francie): Dlouhá cesta pískem. V létě 1959 usedl režisér a spisovatel Pier Paolo Pasolini za volant svého Fiatu 500, aby podnikl cestu po italských plážích. Série článků, které o tom napsal, vyšla v devadesátých letech knižně (anglický název zněl The Long Road of Sand). Stejnojmenná série fotografií Romaina Laurendeaua se Passoliniho cestou inspiruje - zaměřila se ovšem na francouzské pobřeží. Třetí až desáté místo v kategorii Kreativní fotografie / Profesionální fotografové.
1/36