Václav Král (vlevo) a jeho Mysterro. Druhý název Innotech dostal vůz podle názvu firmy Zdeňka Mrkvici, který projekt financoval.
Václav Král (vlevo) a jeho Mysterro. Druhý název Innotech dostal vůz podle názvu firmy Zdeňka Mrkvici, který projekt financoval.
Na dřevěném modelu si konstruktéři ověřují rozmístění a dosah přístrojů ovládaných řidičem.
Na dřevěném modelu si konstruktéři ověřují rozmístění a dosah přístrojů ovládaných řidičem.
Takhle by mohlo podle Václava Krále vypadat provedení kupé. To ale nikdy nevzniklo.
Takhle by mohlo podle Václava Krále vypadat provedení kupé. To ale nikdy nevzniklo.
Nejdříve vzniklo Mysterro jako dřevěný model v měřítku 1:1.
Nejdříve vzniklo Mysterro jako dřevěný model v měřítku 1:1.
Dřevěné modely vznikaly "metodou stavitelů středověkých lodí". Karoserie je sestavena z malých destiček a tam, kde to není možné, je použit masiv.
Dřevěné modely vznikaly "metodou stavitelů středověkých lodí". Karoserie je sestavena z malých destiček a tam, kde to není možné, je použit masiv.
Dřevěný model byl původně srostlý se základovou deskou...
Dřevěný model byl původně srostlý se základovou deskou...
Při hledání vhodného místa pro přední reflektory pomohl projektor a plátno, na které byl obrázek Mysterra v měřítku 1:1.
Při hledání vhodného místa pro přední reflektory pomohl projektor a plátno, na které byl obrázek Mysterra v měřítku 1:1.
Dnes už údajně neexistuje, mělo se na něm podepsat nevhodné skladování.
Dnes už údajně neexistuje, mělo se na něm podepsat nevhodné skladování.
... ale protože v roce 1993 získalo Mysterro cenu za design, dostalo k této příležitosti stříbrný lak.
... ale protože v roce 1993 získalo Mysterro cenu za design, dostalo k této příležitosti stříbrný lak.
Představa Václava Krále o Mysterru byla jiná. Chtěl autu nadělit velkorysejší rozvor i tvary, které vycházely z jeho Projektu Bugatti z konce 80. let.
Představa Václava Krále o Mysterru byla jiná. Chtěl autu nadělit velkorysejší rozvor i tvary, které vycházely z jeho Projektu Bugatti z konce 80. let.
Mysterro na výstavě Legendy v roce 2014. Auto postavila firma Ecorra, mělo trubkový rám a laminátovou karoserii.
Mysterro na výstavě Legendy v roce 2014. Auto postavila firma Ecorra, mělo trubkový rám a laminátovou karoserii.
Před devíti lety získali Mysterro noví majitelé, kteří s ním měli také velké plány. Z té doby pochází i projekt Jiřího Krále na uzavřené kupé.
Před devíti lety získali Mysterro noví majitelé, kteří s ním měli také velké plány. Z té doby pochází i projekt Jiřího Krále na uzavřené kupé.
31/32