Tatra Force e-Drive je důlní speciál, který pohání palivové články.
Tatra Force e-Drive je důlní speciál, který pohání palivové články.
Tatra ho vyvíjela tři roky, loni na podzim se prototyp ukázal v Ostravě, letos na jaře poprvé v Praze.
Tatra ho vyvíjela tři roky, loni na podzim se prototyp ukázal v Ostravě, letos na jaře poprvé v Praze.
Základem je těžký podvozek Tatra Force dodávaný převážně pro vojenské využití. Tvoří ho centrální nosná roura a nezávisle zavěšenými koly s extrémně dlouhými zdvihy pérování.
Základem je těžký podvozek Tatra Force dodávaný převážně pro vojenské využití. Tvoří ho centrální nosná roura a nezávisle zavěšenými koly s extrémně dlouhými zdvihy pérování.
Tři ze čtyř náprav jsou poháněny synchronním elektromotorem o trvalém výkonu 480 kilowattů a točivém momentu 2300 Newtonmetrů.
Tři ze čtyř náprav jsou poháněny synchronním elektromotorem o trvalém výkonu 480 kilowattů a točivém momentu 2300 Newtonmetrů.
Ten je dále násoben pěti stupni převodovky s elektronicky ovládaným řazením. Nejvyšší rychlost dosahuje 85 km/h.
Ten je dále násoben pěti stupni převodovky s elektronicky ovládaným řazením. Nejvyšší rychlost dosahuje 85 km/h.
5/9