Přestože metalické odstíny Ro80 velmi slušely, na mnoha propagačních snímcích se představuje v červené, žluté nebo oranžovéVynálezce Felix Wankel vedle prototypů a modelů svého rotačního motoru a návrhů vozidel, která měla přinést budoucnost(Ne)slavná derniéra: poslední sériově vyrobený Ro80 představoval zároveň i poslední stopu Wankelova motoru u NSUTovární fotograf takto zvěčnil jeden z trojice premiérových Ro80 ještě než se otevřely brány frankfurtského autosalónu 1967NSU Ro80 se prostřednictvím značkových prodejců dodával i do Velké Británie, ale žádný úspěch nezaznamenal. V USA to bylo ještě horší…Jeden z nejznámějších reklamních záběrů Ro80, litá kola Fuchs byla příplatkovým doplňkemPohonná jednotka vyniká kompaktností a výkonem. Negativa ovšem nejde přehlédnout…Novinářský den při premiéře Ro80 v září 1967 ve Frankfurtu. Lidé vzadu asi nemají moc šancí něco spatřit…Příkladně uspořádaný přístrojový štít – vizitka německé automobilové konstrukční školy oněch časůZa povšimnutí stojí otvory v ráfcích – výrobce na nich znázornil tvar rotačního pístu!Když neznalý otevřel kapotu, čekalo jej při pohledu na nezvyklý tvar motoru překvapeníKlínovitý tvar pontonu karosérie a střecha, posazená na osmi tenkých sloupcích, to jsou další poznávací znaky velkého NSU
NaN/12