

Mezi elektroskútry patří Segway k nejrychlejším strojům na trhu.


A také k nejpraktičtějším. Tady mají elektroskútry obvykle trakční baterii, v tomto případě se ale obě vešly do podlahy a zbylo dost místa na dvě helmy.


S touto nabíječkou se obě trakční baterie z 230V zásuvky naplní za přibližně pět hodin.


Pod řídítky je praktická schránka na mobilní telefon i s dobíjecími porty typu USB a USB-C.


Klíček pro startování není nutně třeba, jde to i s pomocí aplikace. Stačí mít u sebe mobilní telefon a skútr se aktivuje automaticky.


Takto vypadá displej po zařazení parkovací pozice.


Písmeno H jako hill holder. Při zastavení v kopci není nutné stále mačkat brzdu, motocykl ji aktivuje sám. Uvolní ji až po rozjezdu.


Tady už stačí jen přidat plyn a motocykl se rozjede. Povšimněte si dojezdu 80 kilometrů, baterie je nabita na 91 procent.


Ke skútru lze přikoupit opěrku za zadní sedadlo, stojí 1990 korun. Hodila by se hlavně spolujezdci.


Tady může být ještě třetí baterie pro delší dojezd. Úložný prostor se však smrskne na polovinu.


Páčky pro přepínání jízdních režimů nebo otevírání úložného prostoru pod sedadlem.


Klakson, světla a směrovky se ovládají na levé části řídítek.


Hmotnost stroje odpovídá kategorii spalovacích skútrů objemu 125 cm3.


Větrný štít není pro tento typ segwaye v nabídce, stroj je na něj příliš rychlý.


Dojezd 85 kilometrů se vztahuje k městskému prostředí, mimo obec při vyšších rychlostech dojezd klesá zhruba o třetinu.
7/15

