Samolepka snad ani není nutná, jezdit se musí docela svižně, jinak hrozí penále za čas.
Samolepka snad ani není nutná, jezdit se musí docela svižně, jinak hrozí penále za čas.
Pak proběhne prohlídka auta. Posádka brčálového Citiga ještě netuší, že zvítězí v kategorii benzin do 1000 cm3 s průměrnou spotřebou 2,89 l/100 km.
Pak proběhne prohlídka auta. Posádka brčálového Citiga ještě netuší, že zvítězí v kategorii benzin do 1000 cm3 s průměrnou spotřebou 2,89 l/100 km.
Zatímco některé posádky před soutěží odhazují všechnu nadbytečnou zátěž, jiné závod pojímají jako rodinný výlet.
Zatímco některé posádky před soutěží odhazují všechnu nadbytečnou zátěž, jiné závod pojímají jako rodinný výlet.
Vítězem v kategorii dieselových aut je v letošním ročníku Octavia hatchback 2.0 TDI (85 kW), rok výroby 2023. Dosáhla průměrné spotřeby 3,15 l/100 km.
Vítězem v kategorii dieselových aut je v letošním ročníku Octavia hatchback 2.0 TDI (85 kW), rok výroby 2023. Dosáhla průměrné spotřeby 3,15 l/100 km.
Když se do kategorie CNG přihlásí maličké Citigo, obvykle ho o vítězství nikdo nepřipraví. Průměrná spotřeba: 2,24 kg/100 km.
Když se do kategorie CNG přihlásí maličké Citigo, obvykle ho o vítězství nikdo nepřipraví. Průměrná spotřeba: 2,24 kg/100 km.
Rapid 1,2 TSI z roku 2017 vyhrál benzinovou třídu nad 1000 cm3 se spotřebou 3,13 l/100 km.
Rapid 1,2 TSI z roku 2017 vyhrál benzinovou třídu nad 1000 cm3 se spotřebou 3,13 l/100 km.
Enyaq nedávno získal silnější a úspornější motor. Projevilo se to na spotřebě, vítěz s ním zajel v průměru za 9,93 kWh/100 km.
Enyaq nedávno získal silnější a úspornější motor. Projevilo se to na spotřebě, vítěz s ním zajel v průměru za 9,93 kWh/100 km.
Prvním autem na startu závodu byl "průzkumný" vůz pořadatele. Nakonec se ukázal jako nepostradatelný, silničáři na jednom místě bez ohlášení uzavřeli kus silnice a závodníky bylo nutné nasměrovat jinam.
Prvním autem na startu závodu byl "průzkumný" vůz pořadatele. Nakonec se ukázal jako nepostradatelný, silničáři na jednom místě bez ohlášení uzavřeli kus silnice a závodníky bylo nutné nasměrovat jinam.
Konec první etapy byl tradičně v areálu Škody ve Vrchlabí.
Konec první etapy byl tradičně v areálu Škody ve Vrchlabí.
Tady byl posádkám zapsán čas příjezdu a dostaly termín startu do druhé etapy.
Tady byl posádkám zapsán čas příjezdu a dostaly termín startu do druhé etapy.
Po třech hodinách soustředěné jízdy přišla hodinová pauza vhod.
Po třech hodinách soustředěné jízdy přišla hodinová pauza vhod.
Aktuálně.cz na startu druhé etapy. Posádka nakonec trochu bloudila a musela nahnat čas, což se podepsalo na spotřebě. V závodě tentokrát skončila až čtvrtá.
Aktuálně.cz na startu druhé etapy. Posádka nakonec trochu bloudila a musela nahnat čas, což se podepsalo na spotřebě. V závodě tentokrát skončila až čtvrtá.
Hlavní pořadatel soutěže Martin Kadlec při vyhlašování vítězů.
Hlavní pořadatel soutěže Martin Kadlec při vyhlašování vítězů.
Upomínkové předměty si vítězové soutěže opravdu zasloužili.
Upomínkové předměty si vítězové soutěže opravdu zasloužili.
19/21