

Audi A5 stojí na nové koncernové platformě pro prémiové modely se spalovacím motorem. Oproti předchůdci A4 narostla novinka o sedm centimetrů do délky.


Audi A5 s označením Avant je klasický kombík.


Tři displeje pokrývají velkou část přístrojové desky, nejsou do ní ale zcela zakomponované.


Praktický je Avant stále, základní objem kufru se ale oproti předchůdci o trochu zmenšil.


Volič automatické převodovky zastává joystick na středovém tunelu.


O osm centimetrů delší rozvor znamená i víc místa na zadních sedadlech.


Výdechy klimatizace k zadním sedadlům a dva USB-C nabíjecí porty.


Novinka má zapuštěné elektromechanické kliky.


Nová Audi A5 přijíždí ve dvou karosářských verzích.


Zde verze Limuzína...


... která je ve skutečnosti liftbackem s pátými dveřmi.


Veliikostí se oba kufry od sebe moc neliší, zavazadelník Limuzíny je jen o něco málo menší.


Premiéra nové Audi A5/S5 proběhla v okolí francouzského města Nice.
14/28














