Audi A5 stojí na nové koncernové platformě pro prémiové modely se spalovacím motorem. Oproti předchůdci A4 narostla novinka o sedm centimetrů do délky.
Audi A5 stojí na nové koncernové platformě pro prémiové modely se spalovacím motorem. Oproti předchůdci A4 narostla novinka o sedm centimetrů do délky.
Tři displeje pokrývají velkou část přístrojové desky, nejsou do ní ale zcela zakomponované.
Tři displeje pokrývají velkou část přístrojové desky, nejsou do ní ale zcela zakomponované.
Praktický je Avant stále, základní objem kufru se ale oproti předchůdci o trochu zmenšil.
Praktický je Avant stále, základní objem kufru se ale oproti předchůdci o trochu zmenšil.
Volič automatické převodovky zastává joystick na středovém tunelu.
Volič automatické převodovky zastává joystick na středovém tunelu.
O osm centimetrů delší rozvor znamená i víc místa na zadních sedadlech.
O osm centimetrů delší rozvor znamená i víc místa na zadních sedadlech.
Výdechy klimatizace k zadním sedadlům a dva USB-C nabíjecí porty.
Výdechy klimatizace k zadním sedadlům a dva USB-C nabíjecí porty.
Nová Audi A5 přijíždí ve dvou karosářských verzích.
Nová Audi A5 přijíždí ve dvou karosářských verzích.
... která je ve skutečnosti liftbackem s pátými dveřmi.
... která je ve skutečnosti liftbackem s pátými dveřmi.
Veliikostí se oba kufry od sebe moc neliší, zavazadelník Limuzíny je jen o něco málo menší.
Veliikostí se oba kufry od sebe moc neliší, zavazadelník Limuzíny je jen o něco málo menší.
Premiéra nové Audi A5/S5 proběhla v okolí francouzského města Nice.
Premiéra nové Audi A5/S5 proběhla v okolí francouzského města Nice.
21/28