

Piráti vyrazili mezi lidi, od března do dubna mají naplánovaných přes 60 setkání.


Šéf Mladého Pirátstva Kristián Sušer v diskuzi s občany. Ptá se jich mimo jiné na témata jako duševní hygiena nebo menstruační chudoba.


Na pražském Andělu se objevila také končící poslankyně Klára Kocmanová. „Lidé jsou v kontaktní kampani mnohem příjemnější než online,“ říká.


Pražská náměstkyně pro životní prostředí Jana Komrsková v dobré náladě. Diskuze s občany ji podle jejich slov baví.


Dorazil i předseda. Zdeněk Hřib používá v kampani čepici „bekovku“.


Praha, Zlín, Ostrava, Teplice, Olomouc… Nový volební lídr má kvůli kampani nabitý kalednář, práci pražského náměstka pro dopravu ale podle svých slov stíhá.


Kampaň má také webové stránky, Piráti se podle svých slov i přes neúspěch digitalizace stavebního řízení IT projektů nebojí.


Narovnám ti čepici, předsedo. Piráti mají od podzimu nové vedení, ze strany od té doby odešlo několik známých tváří. Přibylo podporovatelů, tvrdí Piráti.


Piráti na Andělu sbírali nejen přání, ale také kontaktní údaje. Cenný je pro ně hlavně e-mail, na který následně lidem posílají doplňující dotazy.


Kontaktní kampaň je základ, říkají často politici.


Zdeněk Hřib v kontaktu s potenciálními voliči. Oslabení Piráti podle něj stále doufají ve dvouciferný výsledek.
3/11

