Prostor za předními sedadly se hodil hlavně pro zavazadla, vešly se tam ale i dvě děti.
Prostor za předními sedadly se hodil hlavně pro zavazadla, vešly se tam ale i dvě děti.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
Pohled na zadní partie Vespy 400.
Pohled na zadní partie Vespy 400.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
Vespa měla plátěnou stahovací střechu.
Vespa měla plátěnou stahovací střechu.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
Na rozdíl od podobně velkého Fiatu 500 byla Vespa auto klasické třísprostorové koncepce.
Na rozdíl od podobně velkého Fiatu 500 byla Vespa auto klasické třísprostorové koncepce.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
Vespa 400 moc krásy nepobrala.
Vespa 400 moc krásy nepobrala.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
Pohled do miniaturního interiéru Vespy 400.
Pohled do miniaturního interiéru Vespy 400.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
Vespa 400 měla proti slavnému skútru zásadní problém, nešlo o takovou stylovku.
Vespa 400 měla proti slavnému skútru zásadní problém, nešlo o takovou stylovku.
Garáž
Vespu známe hlavně jako skútr, vyráběla však i auta. Konkurent pro Fiat 500 ale úplně propadl
6/7