Manon v nové inscenaci neumírá v objetí svého milovaného, ale příznačně sama, opuštěná.
Manon v nové inscenaci neumírá v objetí svého milovaného, ale příznačně sama, opuštěná.
Sbor Státní opery. Zájezdní hostinec se v novém pojetí proměnil na motorest u dálnice.
Sbor Státní opery. Zájezdní hostinec se v novém pojetí proměnil na motorest u dálnice.
Sopranistka Ghiulnara Raileanu jako Manon Lescaut, toužící po životě v pohodlí a bohatství.
Sopranistka Ghiulnara Raileanu jako Manon Lescaut, toužící po životě v pohodlí a bohatství.
Ve čtvrtém dějství na americké poušti je mezi Manon a Des Grieuxem cítit více chlad a krutost než vášeň.
Ve čtvrtém dějství na americké poušti je mezi Manon a Des Grieuxem cítit více chlad a krutost než vášeň.
Manon přijíždí na scénu v červeném autě. Při čekání na svého bratra si upravuje make-up.
Manon přijíždí na scénu v červeném autě. Při čekání na svého bratra si upravuje make-up.
Des Grieux se v posledním dějství k Manon chová krutě a skoro se zdá, jako by ji záměrně nechal zemřít, aby se z pout svazující lásky osvobodil.
Des Grieux se v posledním dějství k Manon chová krutě a skoro se zdá, jako by ji záměrně nechal zemřít, aby se z pout svazující lásky osvobodil.
Des Griex představující chudého studenta na scénu přijíždí na kole. Na konci prvního jednání Manon unese z motelu na štangli.
Des Griex představující chudého studenta na scénu přijíždí na kole. Na konci prvního jednání Manon unese z motelu na štangli.
Zatímco první scéna navozovala prostředí devadesátých let, ve druhém dějství stylizace přejímá spíše styl hollywoodských filmů stříbrného plátna 30. a 40. let.
Zatímco první scéna navozovala prostředí devadesátých let, ve druhém dějství stylizace přejímá spíše styl hollywoodských filmů stříbrného plátna 30. a 40. let.
Inscenaci ovládl zejména Lukáš Bařák jako Manonin bratr, který zosnoval její seznámení s bohatým Gerontem di Ravoir, který jí nabídne život v bohatství a luxusu.
Inscenaci ovládl zejména Lukáš Bařák jako Manonin bratr, který zosnoval její seznámení s bohatým Gerontem di Ravoir, který jí nabídne život v bohatství a luxusu.
Působivá scénografie ve třetím dějství odděluje milenecký pár plotem.
Působivá scénografie ve třetím dějství odděluje milenecký pár plotem.
13/16