

Lukáš Bařák jako Lescaut a Milen Božkov jako Des Grieux.


Ghiulnara Raileanu jako Manon Lescaut a sbor Státní opery.


Milen Božkov jako Des Grieux.


Kateřina Jalovcová jako kabaretní zpěvačka.


Manon v nové inscenaci neumírá v objetí svého milovaného, ale příznačně sama, opuštěná.


Začátek opery uvedla videoprojekce plačící ženské tváře.


Sbor Státní opery. Zájezdní hostinec se v novém pojetí proměnil na motorest u dálnice.


Sopranistka Ghiulnara Raileanu jako Manon Lescaut, toužící po životě v pohodlí a bohatství.


Ve čtvrtém dějství na americké poušti je mezi Manon a Des Grieuxem cítit více chlad a krutost než vášeň.


Manon přijíždí na scénu v červeném autě. Při čekání na svého bratra si upravuje make-up.


Des Grieux se v posledním dějství k Manon chová krutě a skoro se zdá, jako by ji záměrně nechal zemřít, aby se z pout svazující lásky osvobodil.


Des Griex představující chudého studenta na scénu přijíždí na kole. Na konci prvního jednání Manon unese z motelu na štangli.


Zatímco první scéna navozovala prostředí devadesátých let, ve druhém dějství stylizace přejímá spíše styl hollywoodských filmů stříbrného plátna 30. a 40. let.


Inscenaci ovládl zejména Lukáš Bařák jako Manonin bratr, který zosnoval její seznámení s bohatým Gerontem di Ravoir, který jí nabídne život v bohatství a luxusu.


Působivá scénografie ve třetím dějství odděluje milenecký pár plotem.


Dálniční motel na ospalém předměstí Amiensu.
14/16

