Yezdi 250 Model C z roku 1995, indická Jawa na výstavě Fenomén Jawa v Národním technickém muzeu v Praze
Yezdi 250 Model C z roku 1995, indická Jawa na výstavě Fenomén Jawa v Národním technickém muzeu v Praze
Garáž
Jawa dobyvatelka: Proč se před 60 lety začaly „české“ motorky vyrábět i v Indii a proč se pak přejmenovaly na Yezdi?
Yezdi 250 CL II v původním stavu, dovezená českými nadšenci z Indie
Yezdi 250 CL II v původním stavu, dovezená českými nadšenci z Indie
Garáž
Jawa dobyvatelka: Proč se před 60 lety začaly „české“ motorky vyrábět i v Indii a proč se pak přejmenovaly na Yezdi?
Yezdi 250 CL II v původním stavu, dovezená českými nadšenci z Indie
Yezdi 250 CL II v původním stavu, dovezená českými nadšenci z Indie
Garáž
Jawa dobyvatelka: Proč se před 60 lety začaly „české“ motorky vyrábět i v Indii a proč se pak přejmenovaly na Yezdi?
Yezdi 250 Model C, vyráběná až do konce značky jako Yezdi Classic
Yezdi 250 Model C, vyráběná až do konce značky jako Yezdi Classic
Garáž
Jawa dobyvatelka: Proč se před 60 lety začaly „české“ motorky vyrábět i v Indii a proč se pak přejmenovaly na Yezdi?
Jawa 250
Jawa 250
Garáž
Jawa dobyvatelka: Proč se před 60 lety začaly „české“ motorky vyrábět i v Indii a proč se pak přejmenovaly na Yezdi?
4/5