Spolupráce Bungie a Lucasfilmu se povedla a zachycuje atmosféru „Star Wars“, ale pokud se chcete přesunout z jedné galaxie daleko, daleko odtud do jiné, která je blíže k domovu... je to stále „Destiny 2“ se všemi jejími chybami.
Antireal, umělec, který stojí v centru plagiátorského skandálu týkajícího se nadcházející extrakční střílečky Marathon od Bungie, zveřejnil na sociálních sítích prohlášení, podle kterého tato sága dospěla ke svému konci. Čtěte více
Umělkyně, jejíž kresby byly ukradeny společností Bungie a použity v připravované hře Marathon, byl vyřešen k její plné spokojenosti. Tato zpráva přišla více než šest měsíců poté, co umělkyně na X (dříve Twitter) uvedla, že Bungie bez svolení použila materiály, které vytvořila v roce 2017. Tehdy tvrdila „Alfa verze Marathonu byla nedávno vydána a její prostředí je pokryto materiály převzatými z návrhů plakátů, […] Článek Umělekyně říká, že problém s plagiátorstvím ve hře Marathon od Bungie, byl „vyřešen k jeho spokojenosti“ se nejdříve objevil na GAME PRESS.
V Bungie se soustředí nejen na záchranu Destiny 2, ale také na svou chystanou sci-fi extrakční střílečku Marathon. Nejnovější playtest se uskuteční v polovině prosince.
Navzdory chystanému rozšíření Renegades, které vyjde tento týden, se hře Destiny 2 od Bungie příliš nedaří. Po vydání The Edge of Fate počet hráčů pomalu, ale jistě klesal na rekordní minima kvůli změnám v úrovních síly, novému stupňovitému vybavení, zavedení Portal a dalším faktorům. Ačkoli vývojový tým provedl několik změn, herní ředitel Tyson Green prozradil IGN, […] Článek Režisér Destiny 2 nechce „dead live game“ a přiznává selhání v The Edge of Fate se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Zatímco testování hry Marathon probíhá od doby, kdy bylo datum vydání této střílečky odloženo na neurčito, podrobnosti o ní jsou kvůli přísné smlouvě o mlčenlivosti, kterou vývojář Bungie používá, velmi skromné. Jednomu z testujících hráčů se však podařilo nahrát několik herních klipů z Marathonu, které lze najít na Bilibili a které nám poskytují pohled na pokrok, kterého […] Článek Uniklá videa z testování hry Marathon ukazují vizuální pokrok a třídu medika se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Bungie bojuje o záchranu Destiny 2. Po uzavření desetileté ságy rozšířením The Final Shape se počty hráčů propadly a komunita projevuje frustraci z aktuálního směru.
Podle důvěryhodného zdroje na Twitteru je Destiny 3 v současné době ve vývoji u Bungie. I když se o tom moc nemluví, zdá se, že projekt je ve velmi rané fázi. Série Destiny je mnohem poměrně mladá franšíza, která začala v roce 2014. Získala spoustu uznání za skvělou hratelnost v žánru FPS a multiplayeru. Poté, v roce 2017, bylo vydáno pokračování Destiny 2, které […] Článek Leaker tvrdí, že Destiny 3 je ve vývoji se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Pokud si rozšíření „Destiny 2“ klade za cíl v rámci crossoveru se „Hvězdnými válkami“ vyprávět příběh, který dokáže zachytit atmosféru daleké galaxie, Praxický řád zatím rozhodně odvádí dobrou práci.
Na samém konci roku 2024 oslaví původní Playstation 30. narozeniny. Přestože Xbox 360 má pouze 20 let a nejedná se o produkt, který by změnil celé odvětví, tak jako PS1, bezpochyby si získal své místo jako jedna z nejvýznamnějších konzolí všech dob. Konzoli Xbox se podařilo konkurovat společnosti Sony na tradičním trhu domácích konzolí, kterému do té doby dominovaly konzole PS1 a PS2, a úžasná nabídka her této konzole v tom sehrála velmi významnou roli. Čtěte více
Čtyři slova, která jsem nečekala, že uslyším od bývalého šéfa Xboxu 360, Petera Moora, když jsme nedávno mluvili, byla: „Já jsem byl Kenem Kutaragim.“ Tedy Kenem Kutaragim, všeobecně uznávaným „otcem PlayStationu“, inženýrem a byznysmenem, který navrhoval první konzole PlayStation a velel Sony Computer Entertainment do té doby, než Kaz Hirai později v éře PlayStation 3 převzal otěže. Ale přesně ta čtyři slova Peter Moore řekl. Čtěte dále
Včera jsme publikovali první část rozhovoru s bývalým šéfem Xboxu 360 Peterem Moorem, kde mluvil o vytvoření milovaného stroje společnosti Microsoft, o velkolepém nápadu, který ho doprovázel, a o tom, jak se jeho tým musel oprostit od upjatého obrazu Microsoftu jako firmy plné kancelářských pracovníků. „Chlapi s pouzdry na pera a tlustými brýlemi,“ jak to popsal. Také hovořil o „házení úderů“, aby podnítil konzolové války mezi Xboxem a PlayStationem. Čtěte více
Držitel Oskara za animaci, režisér Alberto Mielgo se ohradil proti nařčením, že jeho krátký animovaný film pro Bungie Marathon je generovaný AI, a naléhal, že tento „film skutečně není generovaný AI, a že se na něm podílelo 155 neuvěřitelných lidí a byl vytvořen za pekelného úsilí trvajícího hodiny, dny a měsíce.“ Čtěte více
Bývalý šéf Xboxu Peter Moore vzpomíná na to, proč si ho Microsoft vyhlédl v Segě, aby vedl jejich kampaň s Xbox 360. Pravda, měl zkušenosti s uvedením Dreamcastu na trh, ale ještě lákavější se zdála být jeho zkušenost s bojem v konzolových válkách jako součást Segy. Microsoft potřeboval někoho, kdo se dokáže postavit Sony a jejich PlayStation. Čtěte více
Peter Moore patří k těm manažerům, kteří můžou nejspíš říct, že už dělali úplně všechno. Nedávno si splnil celoživotní sen stát se ředitelem fotbalového klubu Liverpool FC a tento liverpoolský obchodník taky desítky let pracoval ve videoherním průmyslu, řídil společnost EA, pomáhal firmě Sega uvést na trh Dreamcast a samozřejmě pomohl Microsoftu s uvedením Xboxu 360 na trh a vybudováním úspěšného herního byznysu. Když si Xbox 360 začal hledat své místo, byl to Moore, kdo na pódiu oznamoval novinky a doslova si kvůli tetování s tématikou Halo a Grand Theft Auto vyhrnoval rukávy, aby mohl bojovat se společností Sony a její konzolí PlayStation. Více informací
Když je něco staré 20 let, je lehké se ve vzpomínkách zaměřit jen na to nejlepší. Xbox 360, nejúspěšnější pokus Microsoftu rozvířit vody herního průmyslu, nebyl dokonalý (ahoj, RROD, ahoj, náhlé zaostření na Kinect), ale je to konzole, kterou si mnoho lidí pamatuje jako tu svoji – ta, která přišla v ten pravý čas a přinesla přesně takový zážitek. Čtěte více
Studio Bungie urovnalo soudní spor o porušení autorských práv se spisovatelem Matthewem Martineauem poté, co autor obvinil studio z toho, že ve hře Destiny 2 použilo prvky z jeho díla, a to včetně zápletky Red War (Válka rudých) a rozšíření Curse of Osiris. Čtěte více
Počet hráčů používajících termín „extraction shooter“, když se baví o hrách jako Escape from Tarkov a Arc Raiders, které mají obrovské publikum, roste. Je to zrovna oblíbený žánr. Ale toto označení je podle bývalého produktového manažera Bungie Chrise Sidese, který pracoval na extraction hře Marathon, velice zavádějící. Tento termín nesnáší. Více informací
Společnost Sony ve své nedávné zprávě o hospodaření potvrdila, že hra Destiny 2 vedla společnost k předpovědi ztrát v jejích aktualizovaných prognózách na fiskální rok 2025. Společnost uvedla „zaznamenání ztrát ze snížení hodnoty části nehmotného a jiného majetku společnosti Bungie, Inc. v souvislosti s hrou Destiny 2 “ se ztrátami ve výši 31,5 miliardy jenů. V rámci finančního hovoru, který byl součástí nedávné zprávy o […] Článek Sony uvádí, že Destiny 2 vedlo ke ztrátám přes 30 miliard jenů se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Pamatujete si ambiciózní projekt Marathon od Bungie? I přes fakt, že hra byla v beta testu špatně přijata, Bungie se rozhodlo své časové i finanční investice ještě více prohloubit a hru upravit a nakonec i vydat. Díky neustále rostoucímu trhu s extrakčními střílečkami by se mohlo zdát, že se na Marathon už zapomnělo, ale Sony a finanční […] Článek Spuštění hry Marathon od Bungie je naplánováno na 31. března 2026 se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Sony tak moc chtěla uspět na poli live-service her, že se v roce 2022 rozhodla koupit studio Bungie, tvůrce Destiny, s vidinou velkých zisků. Jenže jak se ukazuje, stal se pravý opak.
Hra Marathon od Bungie stále cílí na vydání v tomto fiskálním roce, potvrdil Lin Tao, CFO společnosti Sony, a dodává: „V případě potřeby provedeme na základě posledních herních testů úpravy.“ Více si přečtěte zde.
Společnost Sony oznámila zvýšení své prognózy provozního zisku pro fiskální rok končící v březnu 2026 o přibližně 8 %, přičemž nyní očekává zisk na úrovni 1,43 bilionu jenů (přibližně 9,5 miliardy dolarů).
V roce 2018, rok po svém vydání, Fortnite vývojářům z Epicu vydělal 5,48 miliard USD. To je skutečně ohromující částka a od té doby společnost každý rok na hře vydělává další miliardy. Ostatní vydavatelé, vývojáři a investoři to viděli a rychle zorganizovali své síly. Další informace
Říct, že Destiny 2 zažilo lepší časy, by bylo slabé slovo, zejména s ohledem na historicky nízký počet hráčů. Co by tedy mohlo být lepší než pořádná dávka akce ve stylu Star Wars, kterou přináší chystané rozšíření Renegades? Nový trailer představuje všechny různé zbraně a exotické předměty, které mohou hráči využít, včetně světelných mečů – tedy […] Článek Trailer k Destiny 2: Renegades vám připomene, co vše hra nabízí se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Příchozí rozšíření „Renegades“ inspirované „Hvězdnými válkami“ pro sci-fi střílečku společnosti Bungie vám přinese spoustu palebné síly z daleké, předaleké galaxie... a samozřejmě také jeden světelný meč.
Don McGowan je právník a ví, o čem mluví, pokud jde o pochopení toho, co by Microsoft mohl udělat v návaznosti na provokativní využití duševního vlastnictví Halo ze strany Trumpovy administrativy na sociálních médiích tento týden. Tři roky byl seniorním právníkem Xbox Game Studios a dalších deset let hlavním právním zástupcem Pokémon Company – další značky, která byla v nedávné době zneužita Trumpovou administrativou. McGowan z pozice současného partnera KUSK Law a vedoucího v Extreme Grownup Services poskytl pohled na to, nad čím zástupci Microsoftu momentálně uvažují. Více informací
Odsouzení používání uměleckých prvků ze hry Halo současnou Trumpovou administrativou k propagaci politických cílů – konkrétně využívání síly ze strany ICE k zadržování údajných nelegálních imigrantů – sílí a nyní zahrnuje důrazné odpovědi od původních tvůrců hry. Čtěte více
Použití uměle inteligencí generovaných obrázků ze hry Halo americkou vládou na sociálních sítích byla jednoznačně snaha zalíbit se podobně smýšlejícím americkým hráčům. Více zde.
Prezident obsahu pro Xbox a studií, Matt Booty, tvrdí, že konkurence této společnosti již neleží u ostatních herních studií a výrobců konzolí, ale u „všeho ostatního“. Více si přečtěte zde:
Technický ředitel hry Arc Raiders Virgil Watkins uvedl, že současně probíhající dubnový test hry Arc Raiders a dřívější uzavřený betatest hry Marathon byla pouhá náhoda, ale že posloužil jako „velmi skvělý test A/B“ pro střílečku Extraction studia Embark Studios. Číst více
Kdyby vám uniklo, jak to teď vypadá s Destiny 2, pro osud hry na hrdiny z před více než deseti let to nevypadá vůbec dobře. Morálka hráčů už delší dobu klesá, zhoršilo se to po katastrofálním uvedení „Portálu“, což byla nepříliš promyšlená náhrada za sezónní herní obsah, a navíc k tomu přispěla také některá sporná rozhodnutí ovlivňující sílu zbraní a kořisti. Čtěte více
Po měsících ticha se ozvalo studio Bungie se svou připravovanou online střílečkou Marathon. Americké studio na konec října chystá uzavřený technický test. Registrace probíhají.
Hra Marathon od Bungie bude od 22. do 28. října podrobena uzavřenému technickému testování pro Xbox Series X/S, PS5 a PC. Bude obsahovat tři mapy a pět hratelných běžců spolu s „vylepšeným“ tempem boje, chatem na základě blízkosti a sólovou frontou. Zájemci se mohou přihlásit do 16. října pro všechny platformy (přihlášky budou otevřeny 13. října exkluzivně pro Steam). Hráči […] Článek Technický test hry Marathon oznámen na 22. až 28. října se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Po několika měsících odmlky studio Bungie otevřelo přihlášky pro hráče se zájmem o účast na technickém uzavřeném testu hry Marathon. Jde o test na pozvání s omezenou dobou trvání pouze do 22.–28. října. Ti, které si vybereme k účasti, se budou muset držet dohody o mlčenlivosti, takže nečekejte, že se k vám v říjnu po skončení události dostanou nějaké šťavnaté detaily nebo informace o stavu hry. Nejedná se o nový veřejný pohled na hru Marathon, zpráva o nové vlně testování ale představuje malý krok kupředu pro tuto týmovou střílečku z pohledu první osoby. Hra byla původně plánována na září 2025, ale v červnu studio Bungie uvedlo, že projekt na neurčito odkládá. Pauza měla studiu poskytnout čas na řešení zpětné vazby hráčů z uzavřeného alfa testu provedeného na jaře. Vzhledem k jazyku použitým pro tuto testovací fázi budeme na nové okno vydání muset ještě nějakou dobu počkat. Ať už se Marathon objeví kdykoliv, půjde o první novou hru od Bungie od chvíle, kdy studio v roce 2017 představilo hru Destiny 2. Před odkladem budilo studio Bungie s hrou Marathon zdvižená obočí poté, co alfa verze použila ukradené umění, což je pro Bungie opakovaný problém. Tento článek se původně objevil na Engadget – https://www.engadget.com/bungie-will-conduct-technical-testing-on-marathon-later-this-month-213422857.html?src=rss
Sony ve své výroční zprávě za rok 2025 potvrdila, že se nevzdává strategie zaměřené na live service tituly. Přestože si uvědomuje problémy i neúspěchy, které tuto cestu zatím provázely.
Po Bungie teď není nejlepší doba. Letošní rozšíření Destiny 2, Lightflall, je obecně považováno za jedno z nejhorších rozšíření, jaké tahle hra kdy měla – což není při 11 letech historie hry jednoduché. Pár poutavých nových vývojů v příběhu rozšiřujícího se světa Destiny nedokáže vyvážit strašlivá rozhodnutí, která učinily týmy navrhující souboje a výbavu ve studiu: v MMOFPS Destiny nebyl grind ještě snad nikdy horší a trpělivost fanoušků se povážlivě tenčí. Čtěte více
Kikirikí, je 10. září a my jsme zpátky kvůli dalšímu dni plnému videoher. Přesně jako černá díra vtáhneme všechny novinky i akce tohoto dne a potom o nich budeme mluvit. Více informací
Sony údajně chystá další State of Play. Na prezentaci má ukázat nadcházející hry pro PlayStation, včetně očekávané akční adventury Wolverina od studia Insomniac Games.
Problémům čelí další live service hra od PlayStationu. Z Haven Studios, kde vzniká multiplayerová akce Fairgames, nejprve odešla zakladatelka Jade Raymond a nyní tým opustil i šéf vývoje.
Studio Bungie má připravovat dosud největší playtest Marathonu. Hráči do něj nejsou lákáni pouze možností zahrát si tuhle extrakční střílečku v předstihu, ale také finanční odměnou.
Dochází k větší integraci Bungie pod PlayStation Studios? Po neuspokojivém vývoji sci-fi střílečky Marathon a propouštění to naznačovalo samotné vedení Sony. A nasvědčuje tomu i aktuální změna.
Po více než dvou dekádách dochází v Bungie ke změně vedení. Studio přebírá nová generace lídrů, kteří mají pokračovat v rozvoji značek Destiny a Marathon.