Zavřít
Bungie

Bungie

Nejnovější články na Seznamu na téma Bungie
  • Gizmodo
    Zdroj v angličtině

    „Renegades“ je dobrý „Star Wars“ a celkem ucházející „Destiny 2“

    Před 6 hodinami

    ·

    Spolupráce Bungie a Lucasfilmu se povedla a zachycuje atmosféru „Star Wars“, ale pokud se chcete přesunout z jedné galaxie daleko, daleko odtud do jiné, která je blíže k domovu... je to stále „Destiny 2“ se všemi jejími chybami.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Kauza plagiátorství Bungieho hry Marathon je konečně vyřešena k "spokojenosti" dotčeného umělce

    Před 2 dny

    ·

    Antireal, umělec, který stojí v centru plagiátorského skandálu týkajícího se nadcházející extrakční střílečky Marathon od Bungie, zveřejnil na sociálních sítích prohlášení, podle kterého tato sága dospěla ke svému konci. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Game Press

    Umělekyně říká, že problém s plagiátorstvím ve hře Marathon od Bungie, byl „vyřešen k jeho spokojenosti“

    Před 2 dny
    Umělkyně, jejíž kresby byly ukradeny společností Bungie a použity v připravované hře Marathon, byl vyřešen k její plné spokojenosti. Tato zpráva přišla více než šest měsíců poté, co umělkyně na X (dříve Twitter) uvedla, že Bungie bez svolení použila materiály, které vytvořila v roce 2017. Tehdy tvrdila „Alfa verze Marathonu byla nedávno vydána a její prostředí je pokryto materiály převzatými z návrhů plakátů, […] Článek Umělekyně říká, že problém s plagiátorstvím ve hře Marathon od Bungie, byl „vyřešen k jeho spokojenosti“ se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Indian

    Marathon na prosinec chystá nový komunitní playtest

    Před 4 dny
    V Bungie se soustředí nejen na záchranu Destiny 2, ale také na svou chystanou sci-fi extrakční střílečku Marathon. Nejnovější playtest se uskuteční v polovině prosince.
     Komentáře
  • Game Press

    Režisér Destiny 2 nechce „dead live game“ a přiznává selhání v The Edge of Fate

    Před 5 dny
    Navzdory chystanému rozšíření Renegades, které vyjde tento týden, se hře Destiny 2 od Bungie příliš nedaří. Po vydání The Edge of Fate počet hráčů pomalu, ale jistě klesal na rekordní minima kvůli změnám v úrovních síly, novému stupňovitému vybavení, zavedení Portal a dalším faktorům. Ačkoli vývojový tým provedl několik změn, herní ředitel Tyson Green prozradil IGN, […] Článek Režisér Destiny 2 nechce „dead live game“ a přiznává selhání v The Edge of Fate se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Game Press

    Uniklá videa z testování hry Marathon ukazují vizuální pokrok a třídu medika

    Před 6 dny
    Zatímco testování hry Marathon probíhá od doby, kdy bylo datum vydání této střílečky odloženo na neurčito, podrobnosti o ní jsou kvůli přísné smlouvě o mlčenlivosti, kterou vývojář Bungie používá, velmi skromné. Jednomu z testujících hráčů se však podařilo nahrát několik herních klipů z Marathonu, které lze najít na Bilibili a které nám poskytují pohled na pokrok, kterého […] Článek Uniklá videa z testování hry Marathon ukazují vizuální pokrok a třídu medika se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Indian

    Šéf Destiny 2 přiznává chybu. Start nové ságy se nepovedl

    Před 6 dny
    Bungie bojuje o záchranu Destiny 2. Po uzavření desetileté ságy rozšířením The Final Shape se počty hráčů propadly a komunita projevuje frustraci z aktuálního směru.
     Komentáře
  • Hrej

    Destiny 2 čelí největší krizi v posledních letech. Bungie slibuje změny

    Před 7 dny
    Destiny 2 prožívá jeden z nejtěžších roků své existence. Tyson Green v novém rozhovoru přiznává chyby a slibuje, že Bungie chystá nápravy.
     Komentáře
  • Zing

    Destiny 3 je údajně ve vývoji

    Před 9 dny
    Přípravy nového dílu však mají být teprve na začátku.
     Komentáře
  • Game Press

    Leaker tvrdí, že Destiny 3 je ve vývoji

    Před 9 dny
    Podle důvěryhodného zdroje na Twitteru je Destiny 3 v současné době ve vývoji u Bungie. I když se o tom moc nemluví, zdá se, že projekt je ve velmi rané fázi. Série Destiny je mnohem poměrně mladá franšíza, která začala v roce 2014. Získala spoustu uznání za skvělou hratelnost v žánru FPS a multiplayeru. Poté, v roce 2017, bylo vydáno pokračování Destiny 2, které […] Článek Leaker tvrdí, že Destiny 3 je ve vývoji se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Gizmodo
    Zdroj v angličtině

    Je dobré, že si ten náhradní Jedi z Destiny 2 taky trochu myslí, že stojí za prd

    Před 10 dny

    ·

    Pokud si rozšíření „Destiny 2“ klade za cíl v rámci crossoveru se „Hvězdnými válkami“ vyprávět příběh, který dokáže zachytit atmosféru daleké galaxie, Praxický řád zatím rozhodně odvádí dobrou práci.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Tato oficiálně licencovaná obuv od Crocs byla navržena tak, aby vypadala jako ovladač Xboxu

    Před 10 dny

    ·

    Microsoft se spojil se značkou gumové obuvi Crocs, aby dal vzniknout jedněm z nejzvláštněji vypadajících bot na trhu. Čtěte více(stypy
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    10 her na Xbox 360, které znamenaly nejvíc

    Před 14 dny

    ·

    Na samém konci roku 2024 oslaví původní Playstation 30. narozeniny. Přestože Xbox 360 má pouze 20 let a nejedná se o produkt, který by změnil celé odvětví, tak jako PS1, bezpochyby si získal své místo jako jedna z nejvýznamnějších konzolí všech dob. Konzoli Xbox se podařilo konkurovat společnosti Sony na tradičním trhu domácích konzolí, kterému do té doby dominovaly konzole PS1 a PS2, a úžasná nabídka her této konzole v tom sehrála velmi významnou roli. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    „Byl jsem Kenem Kutaragim“ – Peter Moore vzpomíná na tři dny, kdy se Microsoft sám zamknul před vydáním Xboxu 360 a předstíral, že je Sony

    Před 15 dny

    ·

    Čtyři slova, která jsem nečekala, že uslyším od bývalého šéfa Xboxu 360, Petera Moora, když jsme nedávno mluvili, byla: „Já jsem byl Kenem Kutaragim.“ Tedy Kenem Kutaragim, všeobecně uznávaným „otcem PlayStationu“, inženýrem a byznysmenem, který navrhoval první konzole PlayStation a velel Sony Computer Entertainment do té doby, než Kaz Hirai později v éře PlayStation 3 převzal otěže. Ale přesně ta čtyři slova Peter Moore řekl. Čtěte dále
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Příběh o tom, jak Peter Moore a Microsoft vytvořili z Xboxu 360 „kulturní fenomén“ – pokračování velkého rozhovoru o Xboxu 360

    Před 15 dny

    ·

    Včera jsme publikovali první část rozhovoru s bývalým šéfem Xboxu 360 Peterem Moorem, kde mluvil o vytvoření milovaného stroje společnosti Microsoft, o velkolepém nápadu, který ho doprovázel, a o tom, jak se jeho tým musel oprostit od upjatého obrazu Microsoftu jako firmy plné kancelářských pracovníků. „Chlapi s pouzdry na pera a tlustými brýlemi,“ jak to popsal. Také hovořil o „házení úderů“, aby podnítil konzolové války mezi Xboxem a PlayStationem. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    „To není AI“ – Režisér Oscarem oceněného krátkého filmu Marathon se ohrazuje proti obviněním z internetu

    Před 16 dny

    ·

    Držitel Oskara za animaci, režisér Alberto Mielgo se ohradil proti nařčením, že jeho krátký animovaný film pro Bungie Marathon je generovaný AI, a naléhal, že tento „film skutečně není generovaný AI, a že se na něm podílelo 155 neuvěřitelných lidí a byl vytvořen za pekelného úsilí trvajícího hodiny, dny a měsíce.“ Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    „Byl jsem přizván, abych se pustil do práce“ – veterán Peter Moore vzpomíná na konkrétní dovednosti, které Microsoft potřeboval k tomu, aby se Xbox 360 postavil PlayStation 3

    Před 16 dny

    ·

    Bývalý šéf Xboxu Peter Moore vzpomíná na to, proč si ho Microsoft vyhlédl v Segě, aby vedl jejich kampaň s Xbox 360. Pravda, měl zkušenosti s uvedením Dreamcastu na trh, ale ještě lákavější se zdála být jeho zkušenost s bojem v konzolových válkách jako součást Segy. Microsoft potřeboval někoho, kdo se dokáže postavit Sony a jejich PlayStation. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    „Měli jsme strach, že Sony ovládne obývák“ – Velký rozhovor o Xboxu 360, části první

    Před 16 dny

    ·

    Peter Moore patří k těm manažerům, kteří můžou nejspíš říct, že už dělali úplně všechno. Nedávno si splnil celoživotní sen stát se ředitelem fotbalového klubu Liverpool FC a tento liverpoolský obchodník taky desítky let pracoval ve videoherním průmyslu, řídil společnost EA, pomáhal firmě Sega uvést na trh Dreamcast a samozřejmě pomohl Microsoftu s uvedením Xboxu 360 na trh a vybudováním úspěšného herního byznysu. Když si Xbox 360 začal hledat své místo, byl to Moore, kdo na pódiu oznamoval novinky a doslova si kvůli tetování s tématikou Halo a Grand Theft Auto vyhrnoval rukávy, aby mohl bojovat se společností Sony a její konzolí PlayStation. Více informací
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Vzpomínky na Xbox 360, kterým se společnosti Microsoft povedlo otřást herním průmyslem

    Před 17 dny

    ·

    Když je něco staré 20 let, je lehké se ve vzpomínkách zaměřit jen na to nejlepší. Xbox 360, nejúspěšnější pokus Microsoftu rozvířit vody herního průmyslu, nebyl dokonalý (ahoj, RROD, ahoj, náhlé zaostření na Kinect), ale je to konzole, kterou si mnoho lidí pamatuje jako tu svoji – ta, která přišla v ten pravý čas a přinesla přesně takový zážitek. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Společnost Bungie urovnala soudní spor s autorem, který obvinil studio z plagiátorství při uvedení Destiny 2

    Před 20 dny

    ·

    Studio Bungie urovnalo soudní spor o porušení autorských práv se spisovatelem Matthewem Martineauem poté, co autor obvinil studio z toho, že ve hře Destiny 2 použilo prvky z jeho díla, a to včetně zápletky Red War (Válka rudých) a rozšíření Curse of Osiris. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Hrej

    Destiny 2 napravuje chyby a odhaluje kompletní roadmapu k Renegades

    Před 21 dny
    Bungie představilo roadmapu k vydání expanze Renegades.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Co říkáte na název žánru „střílečka s těžbou“? Bývalý produktový manažer Marathonu ho nesnáší

    Před 23 dny

    ·

    Počet hráčů používajících termín „extraction shooter“, když se baví o hrách jako Escape from Tarkov a Arc Raiders, které mají obrovské publikum, roste. Je to zrovna oblíbený žánr. Ale toto označení je podle bývalého produktového manažera Bungie Chrise Sidese, který pracoval na extraction hře Marathon, velice zavádějící. Tento termín nesnáší. Více informací
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Game Press

    Sony uvádí, že Destiny 2 vedlo ke ztrátám přes 30 miliard jenů

    Před 24 dny
    Společnost Sony ve své nedávné zprávě o hospodaření potvrdila, že hra Destiny 2 vedla společnost k předpovědi ztrát v jejích aktualizovaných prognózách na fiskální rok 2025. Společnost uvedla „zaznamenání ztrát ze snížení hodnoty části nehmotného a jiného majetku společnosti Bungie, Inc. v souvislosti s hrou Destiny 2 “ se ztrátami ve výši 31,5 miliardy jenů. V rámci finančního hovoru, který byl součástí nedávné zprávy o […] Článek Sony uvádí, že Destiny 2 vedlo ke ztrátám přes 30 miliard jenů se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Game Press

    Spuštění hry Marathon od Bungie je naplánováno na 31. března 2026

    Před 24 dny
    Pamatujete si ambiciózní projekt Marathon od Bungie? I přes fakt, že hra byla v beta testu špatně přijata, Bungie se rozhodlo své časové i finanční investice ještě více prohloubit a hru upravit a nakonec i vydat. Díky neustále rostoucímu trhu s extrakčními střílečkami by se mohlo zdát, že se na Marathon už zapomnělo, ale Sony a finanční […] Článek Spuštění hry Marathon od Bungie je naplánováno na 31. března 2026 se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Indian

    Sony přiznává, že akvizice Bungie nenaplnila očekávání. Společnost vykazuje ztrátu

    Před 24 dny
    Sony tak moc chtěla uspět na poli live-service her, že se v roce 2022 rozhodla koupit studio Bungie, tvůrce Destiny, s vidinou velkých zisků. Jenže jak se ukazuje, stal se pravý opak.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Destiny 2 nenaplnilo očekávání Sony, a to navzdory akvizici Bungie v hodnotě 144 miliard Kč, připouští finanční ředitel

    Před 24 dny

    ·

    Očekávání pro hru Destiny 2 po akvizici Bungie společností Sony v hodnotě 160 miliard Kč nebyla naplněna. Více si přečtěte zde.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Střílečka s problémovým vývojem, Marathon od studia Bungie, stále cílí na vydání do března 2026

    Před 24 dny

    ·

    Hra Marathon od Bungie stále cílí na vydání v tomto fiskálním roce, potvrdil Lin Tao, CFO společnosti Sony, a dodává: „V případě potřeby provedeme na základě posledních herních testů úpravy.“ Více si přečtěte zde.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • BurzovníSvět

    Sony zvyšuje výhled zisku díky silnému růstu anime a čipového byznysu

    Před 24 dny
    Společnost Sony oznámila zvýšení své prognózy provozního zisku pro fiskální rok končící v březnu 2026 o přibližně 8 %, přičemž nyní očekává zisk na úrovni 1,43 bilionu jenů (přibližně 9,5 miliardy dolarů).
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Jak na Zemi dokáže hra fungující na principu živých služeb dosáhnout trvalého a zásadního úspěchu? Vývojáři hledají odpověď na „milionovou otázku“

    Před 26 dny

    ·

    V roce 2018, rok po svém vydání, Fortnite vývojářům z Epicu vydělal 5,48 miliard USD. To je skutečně ohromující částka a od té doby společnost každý rok na hře vydělává další miliardy. Ostatní vydavatelé, vývojáři a investoři to viděli a rychle zorganizovali své síly. Další informace
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Game Press

    Trailer k Destiny 2: Renegades vám připomene, co vše hra nabízí

    Před 1 měsícem
    Říct, že Destiny 2 zažilo lepší časy, by bylo slabé slovo, zejména s ohledem na historicky nízký počet hráčů. Co by tedy mohlo být lepší než pořádná dávka akce ve stylu Star Wars, kterou přináší chystané rozšíření Renegades? Nový trailer představuje všechny různé zbraně a exotické předměty, které mohou hráči využít, včetně světelných mečů – tedy […] Článek Trailer k Destiny 2: Renegades vám připomene, co vše hra nabízí se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Gizmodo
    Zdroj v angličtině

    Do hry "Destiny 2" přibude tolik "hvězdnovalek"

    Před 1 měsícem

    ·

    Příchozí rozšíření „Renegades“ inspirované „Hvězdnými válkami“ pro sci-fi střílečku společnosti Bungie vám přinese spoustu palebné síly z daleké, předaleké galaxie... a samozřejmě také jeden světelný meč.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Co podnikne Microsoft ohledně provokativního využívání majetku Halo ze strany Trumpovy administrace? „Nic veřejného“, říká bývalý právník z Microsoftu

    Před 1 měsícem

    ·

    Don McGowan je právník a ví, o čem mluví, pokud jde o pochopení toho, co by Microsoft mohl udělat v návaznosti na provokativní využití duševního vlastnictví Halo ze strany Trumpovy administrativy na sociálních médiích tento týden. Tři roky byl seniorním právníkem Xbox Game Studios a dalších deset let hlavním právním zástupcem Pokémon Company – další značky, která byla v nedávné době zneužita Trumpovou administrativou. McGowan z pozice současného partnera KUSK Law a vedoucího v Extreme Grownup Services poskytl pohled na to, nad čím zástupci Microsoftu momentálně uvažují. Více informací
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Používání hry Halo administrativou Trumpa by „mělo urazit všechny fanoušky Halo, bez ohledu na jejich politické názory,“ říká hlavní návrhář této série

    Před 1 měsícem

    ·

    Odsouzení používání uměleckých prvků ze hry Halo současnou Trumpovou administrativou k propagaci politických cílů – konkrétně využívání síly ze strany ICE k zadržování údajných nelegálních imigrantů – sílí a nyní zahrnuje důrazné odpovědi od původních tvůrců hry. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Dokáže Microsoft zabránit Bílému domu v tom, aby využíval AI vygenerované snímky ze hry Halo, na kterých je Trump vyobrazen jako Master Chief, a propagoval tak a najímal další pracovníky pro ICE? Skličujícím faktem je, že o tom pochybuji

    Před 1 měsícem

    ·

    Použití uměle inteligencí generovaných obrázků ze hry Halo americkou vládou na sociálních sítích byla jednoznačně snaha zalíbit se podobně smýšlejícím americkým hráčům. Více zde.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    „Naše největší konkurence není jiná konzole, jsme to my sami, od TikToku až po filmy“, říká prezident společnosti Xbox

    Před 1 měsícem

    ·

    Prezident obsahu pro Xbox a studií, Matt Booty, tvrdí, že konkurence této společnosti již neleží u ostatních herních studií a výrobců konzolí, ale u „všeho ostatního“. Více si přečtěte zde:
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Zing

    Šéf zavřeného týmu Ridgeline kritizuje absenci jmen v titulcích Battlefieldu 6

    Před 1 měsícem
    Dělali na hře přes dva roky, EA přesto opomnělo některé zmínit.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Dlouholetý Xbox maskot Halo, exkluzivní pro Microsoft, přichází na PS5 vůbec poprvé: „Tohle je Halo pro všechny.“

    Před 1 měsícem

    ·

    Na herní konzoli Playstation 5 míří série Halo. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Katastrofální beta test hry Marathon se ve hře Arc Raiders proměnil na „opravdu veliký A/B test,“ uvedl technický ředitel

    Před 1 měsícem

    ·

    Technický ředitel hry Arc Raiders Virgil Watkins uvedl, že současně probíhající dubnový test hry Arc Raiders a dřívější uzavřený betatest hry Marathon byla pouhá náhoda, ale že posloužil jako „velmi skvělý test A/B“ pro střílečku Extraction studia Embark Studios. Číst více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Kdykoli vypadaly počty hráčů Destiny 2 v minulosti tak špatně, chyběl tým Bungie jeden měsíc do "uzavření“. Blíží se tedy konečně konec?

    Před 1 měsícem

    ·

    Kdyby vám uniklo, jak to teď vypadá s Destiny 2, pro osud hry na hrdiny z před více než deseti let to nevypadá vůbec dobře. Morálka hráčů už delší dobu klesá, zhoršilo se to po katastrofálním uvedení „Portálu“, což byla nepříliš promyšlená náhrada za sezónní herní obsah, a navíc k tomu přispěla také některá sporná rozhodnutí ovlivňující sílu zbraní a kořisti. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Games

    Z Halo Studios odešel další klíčový vývojář. Zjevně nešlo o rozchod v dobrém

    Před 1 měsícem
    Komplikace na pracovišti?
     Komentáře
  • Indian

    Marathon se vrací k životu. Bungie chystá uzavřený technický test

    Před 1 měsícem
    Po měsících ticha se ozvalo studio Bungie se svou připravovanou online střílečkou Marathon. Americké studio na konec října chystá uzavřený technický test. Registrace probíhají.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Hra Marathon stále žije, jak studio Bungie oznámilo nové uzavřené technické testování před veřejnou aktualizací

    Před 1 měsícem

    ·

    Společnost Bungie oznámila uzavřený technický test pro svou nadcházející střílečku Marathon, který proběhne ke konci tohoto měsíce. Více informací zde
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Zing

    Odložený Marathon se na konci října vrátí do beta testování

    Před 1 měsícem
    Hra by měla stihnout začátek příštího roku.
     Komentáře
  • Game Press

    Technický test hry Marathon oznámen na 22. až 28. října

    Před 1 měsícem
    Hra Marathon od Bungie bude od 22. do 28. října podrobena uzavřenému technickému testování pro Xbox Series X/S, PS5 a PC. Bude obsahovat tři mapy a pět hratelných běžců spolu s „vylepšeným“ tempem boje, chatem na základě blízkosti a sólovou frontou. Zájemci se mohou přihlásit do 16. října pro všechny platformy (přihlášky budou otevřeny 13. října exkluzivně pro Steam). Hráči […] Článek Technický test hry Marathon oznámen na 22. až 28. října se nejdříve objevil na GAME PRESS.
     Komentáře
  • Engadget
    Zdroj v angličtině

    Tento měsíc proběhne v systému Marathon technické testování společnosti Bungie

    Před 1 měsícem

    ·

    Po několika měsících odmlky studio Bungie otevřelo přihlášky pro hráče se zájmem o účast na technickém uzavřeném testu hry Marathon. Jde o test na pozvání s omezenou dobou trvání pouze do 22.–28. října. Ti, které si vybereme k účasti, se budou muset držet dohody o mlčenlivosti, takže nečekejte, že se k vám v říjnu po skončení události dostanou nějaké šťavnaté detaily nebo informace o stavu hry. Nejedná se o nový veřejný pohled na hru Marathon, zpráva o nové vlně testování ale představuje malý krok kupředu pro tuto týmovou střílečku z pohledu první osoby. Hra byla původně plánována na září 2025, ale v červnu studio Bungie uvedlo, že projekt na neurčito odkládá. Pauza měla studiu poskytnout čas na řešení zpětné vazby hráčů z uzavřeného alfa testu provedeného na jaře. Vzhledem k jazyku použitým pro tuto testovací fázi budeme na nové okno vydání muset ještě nějakou dobu počkat. Ať už se Marathon objeví kdykoliv, půjde o první novou hru od Bungie od chvíle, kdy studio v roce 2017 představilo hru Destiny 2. Před odkladem budilo studio Bungie s hrou Marathon zdvižená obočí poté, co alfa verze použila ukradené umění, což je pro Bungie opakovaný problém. Tento článek se původně objevil na Engadget – https://www.engadget.com/bungie-will-conduct-technical-testing-on-marathon-later-this-month-213422857.html?src=rss
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Indian

    Vedle příběhových her chce PlayStation rozvíjet live service, ale budoucnost Fairgame$ je nejistá

    Před 2 měsíci
    Sony ve své výroční zprávě za rok 2025 potvrdila, že se nevzdává strategie zaměřené na live service tituly. Přestože si uvědomuje problémy i neúspěchy, které tuto cestu zatím provázely.
     Komentáře
  • Hrej

    Darth Vader i světelné meče. Do Destiny 2 míří obsah inspirovaný Star Wars

    Před 2 měsíci
    Ve snaze zastavit odliv hráčů míří do Destiny 2 rozšíření Renegades. Nový obsah včetně světelných mečů a AT-ST dorazí letos v prosinci.
     Komentáře
  • Games

    Destiny 2 má průšvih. Odliv hráčů nezastavily ani Star Wars

    Před 2 měsíci
    Fanoušci ztrácí trpělivost
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Umístit Star Wars do Destiny 2 znělo jako tutovka, ale poté, co bylo oznámeno datum vydání Renegade, vypadají hráči nešťastněji než kdy dřív

    Před 2 měsíci

    ·

    Po Bungie teď není nejlepší doba. Letošní rozšíření Destiny 2, Lightflall, je obecně považováno za jedno z nejhorších rozšíření, jaké tahle hra kdy měla – což není při 11 letech historie hry jednoduché. Pár poutavých nových vývojů v příběhu rozšiřujícího se světa Destiny nedokáže vyvážit strašlivá rozhodnutí, která učinily týmy navrhující souboje a výbavu ve studiu: v MMOFPS Destiny nebyl grind ještě snad nikdy horší a trpělivost fanoušků se povážlivě tenčí. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Dnešní zprávy z videoher – 10. září: Hráči Destiny jsou zklamaní a byla ohlášena nová hra Dead Island

    Před 2 měsíci

    ·

    Kikirikí, je 10. září a my jsme zpátky kvůli dalšímu dni plnému videoher. Přesně jako černá díra vtáhneme všechny novinky i akce tohoto dne a potom o nich budeme mluvit. Více informací
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Gizmodo
    Zdroj v angličtině

    Konečně zjistíme, co se to ve hře Destiny 2 vlastně děje, o čem je Star Wars

    Před 2 měsíci

    ·

    Rozšíření hry Destiny 2 s názvem Renegades, které vyjde v prosinci, si klade za cíl navodit ve hráčích pocit, jako by se nacházeli v Lucasově galaxii.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Indian

    Marvel's Wolverine se má ukázat na příštím State of Play

    Před 3 měsíci
    Sony údajně chystá další State of Play. Na prezentaci má ukázat nadcházející hry pro PlayStation, včetně očekávané akční adventury Wolverina od studia Insomniac Games.
     Komentáře
  • Games

    Pamatujete na PvP akci Fairgame$? Po Jade Raymond ji opouští šéf vývoje

    Před 3 měsíci
    Odchody se člověk učí
     Komentáře
  • Indian

    Zruší PlayStation další live service hru? Od Fairgames odchází šéf vývoje

    Před 3 měsíci
    Problémům čelí další live service hra od PlayStationu. Z Haven Studios, kde vzniká multiplayerová akce Fairgames, nejprve odešla zakladatelka Jade Raymond a nyní tým opustil i šéf vývoje.
     Komentáře
  • Indian

    Bungie láká hráče na testování Marathonu. Za měsíc hraní slibuje přes 10 tisíc korun

    Před 3 měsíci
    Studio Bungie má připravovat dosud největší playtest Marathonu. Hráči do něj nejsou lákáni pouze možností zahrát si tuhle extrakční střílečku v předstihu, ale také finanční odměnou.
     Komentáře
  • Games

    Problémy kdysi neomylného studia Bungie se prohlubují. Nově odchází dlouholetý šéf

    Před 3 měsíci
    Padá velikán, něco si přej?
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Generální ředitel Bungie Pete Parsons odstupuje po letech kritiky, propouštění a neslavné sbírky klasických automobilů

    Před 3 měsíci

    ·

    Generální ředitel společnosti Bungie Pete Parsons opustil po více než dvou desetiletích ve studiu svou pozici. Více si přečtěte zde
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Grunex

    Bungie opouští dlouholetý šéf Pete Parsons. Ve studiu strávil 23 let

    Před 3 měsíci
    Dlouholetý generální ředitel Bungie Pete Parsons opouští studio. Ve společnosti pracoval více než 20 let a pomohl k vzniku Destiny.
     Komentáře
  • Indian

    Velké změny v Bungie. Studio opouští dlouholetý šéf Pete Parsons

    Před 3 měsíci
    Dochází k větší integraci Bungie pod PlayStation Studios? Po neuspokojivém vývoji sci-fi střílečky Marathon a propouštění to naznačovalo samotné vedení Sony. A nasvědčuje tomu i aktuální změna.
     Komentáře
  • Hrej

    Po dvou dekádách končí šéf Bungie

    Před 3 měsíci
    Po více než dvou dekádách dochází v Bungie ke změně vedení. Studio přebírá nová generace lídrů, kteří mají pokračovat v rozvoji značek Destiny a Marathon.
     Komentáře
Reklama