Zavřít
Crashtesty

Crashtesty

Nejnovější články na Seznamu na téma Crashtesty
  • Crashtesty

    Autu se při nárazu utrhla sedačka. Přesto od Euro NCAP dostalo čtyři hvězdy

    Před 2 měsíci
    Takhle děsivou závadu organizace Euro NCAP nepamatuje. Během zkoušky čelního nárazu se u modelu MG3 uvolnilo sedadlo řidiče. Kvůli tomu figurína mimo jiné minula čelní airbag. Při takové nehodě by tak byl řidič mnohem méně ochráněn. Závada se navíc stala vůbec poprvé od roku 1997, kdy organizace začala testovat odolnost vozů. Jenže i tak auto dostalo celkové hodnocení čtyři hvězdy. Podle pravidel testování totiž za takovou závadu nemůže organizace strhnout body.
     Komentáře
  • Crashtesty

    Aušus proti nejmodernější technice? Vůbec! VW Golf zvládal crashtesty solidně už v roce 1998

    Před 3 měsíci
    Na německou techniku je spoleh odjakživa. O pravdivosti tohoto tvrzení vypovídá také závěr testu Volkswagenu Golf z roku 1998, který provedla organizace Euro NCAP. Oblíbený model už tehdy prokázal, že posádku při nehodě ochrání velmi dobře. A nejnovější model tohoto auta i v dnešních mnohonásobně obtížnějších zkouškách prospívá na výbornou.
     Komentáře
  • Crashtesty

    Pojízdné rakve? Kdepak, Smarty ochrání posádku obstojně

    Před 3 měsíci
    O malinkatých městských autech Smart Fortwo (dříve Smart City Coupé) se někdy posměšně mluví jako o pojízdných rakvích. Vzhledem ke své velikosti i zdánlivě nepatrným deformačním zónám totiž na první pohled působí tak, že v případě nehody svou posádku vůbec neochrání. Jenže v crashtestech organizace Euro NCAP už od svého vzniku vždy získávaly poměrně dobrá hodnocení. Vůbec první model Smart City Coupé z roku 2000 ohodnotila tato organizace třemi hvězdičkami. A v roce 2014 autu udělila čtyři hvězdy.
     Komentáře
  • Crashtesty

    Fabia byla odolná už v roce 2000. Jak obstojí ve srovnání se současným modelem?

    Před 3 měsíci
    Organizace Euro NCAP Fabii poprvé otestovala v roce 2000. Už tehdy inspektoři v závěrečném hodnocení označili auto za „malý odolný vůz“. Vyzdvihovali zejména robustnost karoserie, díky které byli pasažéři velmi dobře chránění. Vysloužila si tehdy čtyři hvězdičky z pěti. Poslední model, který organizace testovala, je z roku 2021. Také ten v protokolu inspektoři chválili. Vůz dokonce označili za nejlepší ve své třídě.
     Komentáře
  • Crashtesty

    Děsivý crashtest Lancie Ypsilon. Při srážce s pevnou překážkou pohořela

    Před 3 měsíci
    Jako sedadlo smrti se dlouho označovalo místo vedle řidiče. Statistiky ale prokazují, že tohle tvrzení už přestává platit. Při dopravních nehodách totiž častěji utrpí závažná zranění lidé, kteří cestují vzadu. Dokladem toho může být i tenhle crashtest z roku 2015 modelu Ypsilon automobilky Lancia. Ve zkoušce srážky s pevnou zdí totiž vozidlo v ochraně cestujících na zadních sedadlech pohořelo. V téhle kategorii nezískalo ani bod a celkově si od organizace Euro NCAP vysloužilo jenom dvě hvězdičky.
     Komentáře
  • Crashtesty

    Crashtesty Euro NCAP odhalily, které auto je nejbezpečnější. Výsledek překvapí

    Před 3 měsíci
    Každý rok uděluje konsorcium Euro NCAP ocenění Best in Class, a to těm autům, která mají ve své třídě to nejlepší hodnocení bezpečnosti. V roce 2024 ho v kategorii Velká SUV získala Mazda CX-80, mezi rodinnými auty Volkswagen Superb (který má mimochodem stejnou konstrukci jako Škoda Superb, a tak toto ocenění platí i pro tento model) a mezi malými SUV čínský Zeekr X.
     Komentáře
  • Crashtesty

    Nejlepší auto vyvázlo v testech Euro NCAP téměř bez šrámu. Nejhorší skončilo na kaši

    Před 4 měsíci
    Na jedné straně téměř pět hvězd a perfektní skóre napříč všemi kategoriemi a na druhé straně tři hvězdičky a skóre mírně nad padesát procent. Takové je srovnání crashtestů modelu E-class automobilky Mercedes-Benz a Swiftu od Suzuki podle statistik. Jak ale vypadá ve skutečném světě?
     Komentáře
  • Crashtesty

    Ze srovnání crashtestů nejstarší a nejnovější Octavie mrazí

    Před 4 měsíci
    Vůbec první nový model, který začala česká automobilka Škoda prodávat poté, co ji koupil německý Volkswagen, byla v roce 1996 Octavia. Euro NCAP ji poprvé otestoval v roce 2001 a za ochranu posádky si tehdy vysloužila čtyři hvězdy. Ze srovnání crashtestů nejstaršího a aktuálního modelu ale mrazí. Podívejte se, jak vypadá přes dvacet let vývoje v automobilovém průmyslu.
     Komentáře
Bourání v zájmu bezpečnosti. Nezávislé evropské konsorcium Euro NCAP testuje každý rok nové modely aut a podle výsledků jim za to rozdává hodnocení.
Bourání v zájmu bezpečnosti. Nezávislé evropské konsorcium Euro NCAP testuje každý rok nové modely aut a podle výsledků jim za to rozdává hodnocení.
Reklama