Lepší pozice ve vyhledávání díky analýze klíčových slov
Před 1 rokemBez klíčovky se na první pozice ve vyhledávání prostě nedostanete. Víte, co to je ta klíčovka neboli analýza klíčových slov? Tomu, co lidé zadávají do vyhledávacího políčka na Seznamu, se říká klíčová slova. Nemusí jít o jedno slovo, ale klidně o celou větu. Aby se váš web zobrazoval na dobrých pozicích ve výsledcích vyhledávání, musíte vědět, co lidé zadávají v souvislosti s vaším oborem do vyhledávačů. A tato klíčová slova používat chytře v textech na svém webu. Právě klíčovka neboli analýza klíčových slov vám odhalí, jaké fráze lidé do vyhledávače zadávají a jaká slova tedy používat na svém webu.V čem vám AI – umělá inteligence pomůže
Před 1 rokemChcete ušetřit hodiny práce a zjednodušit si život nebo podnikání? Využijte AI tak jako já. Ukážu vám, jaké nástroje a k čemu používám. Největší sílu AI, neboli umělé inteligence, vidím v tom, že je schopna zpracovat obrovské množství dat (člověku by se z toho zavařila hlava) a z nich vytáhnout, co zrovna potřebujete. Umí také urychlit kreativní činnosti. Kde používám AI já: Při psaní textů na web, e-mailů, reklam, či příspěvků na sítě. Radím se s ní. Vytváření a úprava obrázků. Co se týká videí a audia, i zde začíná mít AI velký vliv. A jsou další oblasti, se kterými zatím experimentuji. Zkoumám například analýzy – dám AI množství dat a ona mi k nim dá zajímavé postřehy a zasadí je do souvislostí. Mnoho firem zavedlo různé Chatboty do zákaznické podpory, a zákazníci tak vyřeší rychleji svůj požadavek. Firmy také používají AI ke zpracování množství textu. Mají např. záznam porady, tu AI přepíše do textové podoby a vytáhne klíčové body. Jak vidíte, možností je spousta. Začněte tedy objevovat svět AI, zjednoduší život i vám. KAPITOLY: 0:00 - Úvod AI 0:31 - Psaní textů AI 1:29 - Poraďte se s AI 2:24 - Úprava a tvorba obrázků AI 3:33 - Videa a audio AI 4:00 - Další oblasti, kde AI pomáháZvyšte prodej na svých stránkách: Co je blog a proč ho psát
Před 1 rokemCo jsem udělal jako první, když jsem začal podnikat (a udělal bych to teď stejně)? Založil bych si na webu blog. Místo na webu, kde bych psal články o svém oboru, oblasti, ve které podnikám. Různé zkušenosti, co jsem nového objevil, taky odpovědi na nejčastější otázky mých potenciálních zákazníků. A dále takzvané případovky, co se mi s klienty povedlo nebo jak mé produkty používají a jejich reference. Takový blog má totiž několik benefitů: 1. Vyhledávače, jako je Seznam, milují obsah, protože díky němu mají co dát do výsledků svého vyhledávání. Tím pádem vám přivedou na web nové návštěvníky, což znamená více potenciálních zákazníků. 2. Čtenáři ve vás uvidí specialistu, protože publikujete své zkušenosti a ukazujete, že svému oboru rozumíte. Specialista s dobrým jménem si pak může za svou práci říci více, než je průměr v oboru. 3. No a v neposlední řadě budete mít co sdílet na sociálních sítích, a zaujmete tak další lidi. Možná vás napadá, jaký je tedy rozdíl mezi blogem a sociálními sítěmi? Jde o to, že na sítích se obsah dostane k lidem rychleji, ale taky se velmi rychle konzumuje. Včerejší příspěvek už je starý. Kdežto na blogu obsah tak nestárne, tam vám bude sloužit roky, ale zase se k lidem dostene pomaleji. Proto je nejlepší jej pak nasdílet na sítě, do newsletteru atp.Přestaňte utrácet. Jak vám pomůže automatizace webu
Před 1 rokemChcete si v podnikání ušetřit čas a neplatit zbytečně za zaměstnance? Automatizujte, co se dá. A dá se toho automatizovat hodně. Nemusíte klientovi vystavovat fakturu, posílat mu ji a pak hlídat platbu. Využijte fakturační a prodejní aplikaci, a vložte objednávkový formulář na web. Zákazník si tak objedná sám a celý proces zajistí tato aplikace. Nekonečnému domlouvání času schůzky nebo hovoru taky odzvonilo. Existuje mnoho aplikací s rezervačním kalendářem, kde si klient čas vybere podle toho, kdy máte volno. Já jsem díky rezervačnímu kalendáři ušetřil spoustu e-mailů. Většinu opakujících se činností ve firmě jsme zautomatizovali pomocí aplikace Make, kde se dají různé aplikace propojit mezi sebou a vytvořit takovýto automatizovaný scénář, co se má udělat. Vymyslet se toho dá spoustu. Komunikační scénáře pak mohou vypadat tak jak ukazuji ve videu – aby se vždy ty správné informace dostaly ve správnou chvíli odběrateli našich e-mailů.Jak zlepšit viditelnost svého webu ve vyhledávači
Před 1 rokemChcete dostat web na lepší pozice ve vyhledávání? Využijte obrázků na svém webu. Stačí k nim doplnit tak zvaný ALT, neboli alternativní text. Prostě popisek k obrázku, ve kterém zmíníte, co na obrázku je, a zároveň použijete klíčové slova, na které se má obrázek ukazovat ve vyhledávání. Tento alt se ukáže v případě, že se na webu obrázek nenačte. Zajímá hlavně vyhledávač, který díky němu ví, co na obrázku je, a může jej zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Díky tomu vám přivede na web novou návštěvnost. Budete mít tak lepší SEO svého webu. Doplňte si ke všem obrázkům na webu alternativní text.Vychytávka, která vám zlepší viditelnost vašeho webu. Zkuste alternativní popis obrázků
Před 1 rokemChcete dostat web na lepší pozice ve vyhledávání? Využijte obrázků na svém webu. Stačí k nim doplnit tak zvaný ALT, neboli alternativní text. Prostě popisek k obrázku, ve kterém zmíníte, co na obrázku je, a zároveň použijete klíčové slova, na které se má obrázek ukazovat ve vyhledávání. Tento alt se ukáže v případě, že se na webu obrázek nenačte. Zajímá hlavně vyhledávač, který díky němu ví, co na obrázku je, a může jej zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Díky tomu vám přivede na web novou návštěvnost. Budete mít tak lepší SEO svého webu. Doplňte si ke všem obrázkům na webu alternativní text.Co je to aktualizace webů a ovladačů
Před 1 rokemChcete mít na svém webu ty nejnovější funkce a zároveň ho mít dobře zabezpečený? V tom případě nezapomínejte software webu a všechny jeho součástí pravidelně aktualizovat. V podstatě stejně jako to děláte u aplikací na svém mobilu. Aktualizace jsou nutností pro spolehlivě fungující web, ale zároveň s sebou nesou i rizika, že se web sesype a přestane fungovat. Může se to stát, když je v aktualizaci nějaká chyba nebo není nová verze kompatibilní s webhostingem či jiným rozšířením (tzv. pluginem) na webu. Jenže pokud nebudete aktualizovat, časem problémy přijdou stejně. A web na tom bude ještě hůř. Co tedy dělat? Buď si před každou aktualizací zálohujte web, nebo využijte správy webu od profesionála, který tyto věci pohlídá.Pojem „affiliate“ může působit jako velká neznámá, přesto vám může pomoct k penězům
Před 1 rokemChcete více prodávat na internetu díky síti partnerů, které zaplatíte, jen pokud vám přivedou platícího zákazníka? Takhle funguje takzvaný affiliate marketing. Na jedné straně jste vy jako inzerent, který prodává nějaké produkty či služby, a na druhé straně stojí partner, který má své publikum nebo databázi odběratelů či zákazníků. Celý systém funguje tak, že partner doporučí vaše produkty či služby na svých sociálních sítích, v e-mailech, na webu a podobně. Pokud u vás jeho sledující nakoupí, dáte partnerovi provizi z prodeje. Affiliate je win-win pro obě strany, protože vy máte nového zákazníka a partner má za to odměnu. Vy jste ušetřili na jiných marketingových aktivitách s nejistým výsledkem. Všichni víme, že získat nového zákazníka je drahé. Místo toho jste se o zisk rozdělili s partnerem. Výše provize pro partnera bývá různá. Pokud prodáváte digitální produkty, které nemají velké náklady, může jít klidně o 30–50 %. U služeb nebo produktů, kde marže není velká, se jedná spíše o jednotky procent. Jsou dva způsoby, jak tyto affiliate programy fungují: 1. Vygenerujete pro partnera slevový kód, takže zákazník má slevu a motivaci k nákupu. Pak sledujete počet použití toho kódu a podle toho vypočítáte provizi pro partnera. 2. Využijete sofistikovaný affiliate program jako je affilbox.cz. Každý partner dostane svůj odkaz na váš web a v tomto programu sleduje statistiky kliknutí na odkaz a také rovnou nákupy a svou provizi. Přihlaste se k odběru pro další tipy a nezapomínejte, že S ÚSMĚVEM jde všechno lépe.Co je A/B testování: Pokud máte svoje webové stránky, určitě se vám vyplatí
Před 1 rokemVíte o metodě, která vám ušetří desítky tisíc za marketing? Jde o tak zvané A/B testování. To znamená, že máte dva typy obsahu a zkoušíte, který více funguje, takže lépe splní určený cíl. Např. u webových stránek jsme testovali dvě různé stránky s jiným zobrazením ceníku našich služeb. Sledovaný cíl byl proklik na poptávkový formulář. První stránku vidělo 399 návštěvníků a prokliklo se z ní na poptávkový formulář 18, což je 4,5 %. Druhou variantu vidělo podobný počet návštěvníků, ale procento prokliku bylo 6,4 %, tedy 25 lidí. Na webu jsme si tedy nechali tu druhou, úspěšnější variantu. Tímto způsobem můžete testovat cokoliv. A zvyšovat tak efektivitu svého marketingu. Jen si dejte pozor na to, abyste v jeden moment testovali vždy jednu věc, jinak nepřijdete na to, co mělo vliv na výsledek. Přihlaste se k odběru pro další tipy a nezapomínejte, že S ÚSMĚVEM jde všechno lépe.Jak psát úspěšný blog, který vydělává
Před 3 rokyUž máte na svém webu nebo e-shopu blog? Nabídněte zákazníkům přidanou hodnotu v podobě kvalitních článků a zvyšujte díky nim návštěvnost vašich stránek. Prozradím vám postup, jak jsem díky blogu získal tolik zákazníků, že jsem další musel odmítat. A zvládnete to i vy.Jak dostat web na přední pozice ve vyhledávači aneb jak na SEO
Před 3 rokyZadáváte do vyhledávání slova týkající se vašeho podnikání, ale nevidíte svůj web na první stránce? Dostaňte ho na přední pozice ve vyhledávači – ve videu se dozvíte, co je to SEO, proč budovat kvalitní linkbuilding a jak správně optimalizovat web, aby ho měl vyhledávač zase o trochu raději.Jak propojit web se sociálními sítěmi
Před 3 roky* Proč přivádět uživatele ze sociálních sítí na web (a ne opačně)? * Existuje případ, kdy uživatele z webu na sociální sítě nasměrovat? * Jakým způsobem recyklovat obsah na jednotlivých sítích? * A co jsou to sociální důkazy? Na tyto a další otázky najdete odpověď v tomto videu.Programátora už nebudete potřebovat. Jak na jednoduché úpravy webu?
Před 3 rokyOdzvonilo době, kdy se webové stránky programovaly. Díky redakčním systémům si každý jednoduše upraví web, i když není ajťák. Ve videu vám ukážu, co vše potřebujete k jednoduché tvorbě a editaci webových stránek. Také si řekneme o benefitech, které vám redakční systém webu přinese.Grafické tipy pro váš web, díky kterým prokoukne a přiláká zákazníky
Před 3 rokyVzhled často rozhoduje o tom, jestli web na internetu zaujmeme. Nejdůležitější je však obsah, to víme. Jenže pokud zkazíme první dojem web designem, tak se k němu návštěvníci ani nedostanou. V tomto videu vám dám grafické tipy, díky kterým váš web bude vypadat moderně a návštěvníci si rádi přečtou i texty na něm.Jak zvýšit čtenost textů na svém webu
Před 3 rokyNaprostá většina lidí na webových stránkách nečte texty, spíše si je prohlíží nebo tzv. skenují. Existují 3 nejčastější způsoby, jak to dělají, které vám prozradím ve videu. Když budete vědět, jakým způsobem návštěvníci obsah vašeho webu čtou, tak jej můžete přizpůsobit tak, abyste jim předali ty nejdůležitější informace.Drobnost na vašem webu, která vám získá zákazníky
Před 3 rokyPokud chcete, aby vám web přiváděl potenciální zákazníky, kteří u vás udělají objednávku/ poptávku, rezervují si termín nebo navštíví vaši provozovnu, tak nesmíte zapomenout na 1 drobnost. V tomto videu vám ji prozradím a taky ještě něco navíc.Jak zabezpečit a ochránit web před útoky hackerů
Před 3 rokyBezpečnost na internetu často skloňujeme nejen kvůli událostem těchto dní, ale i poslední roky. Ve videu se dozvíte to nejdůležitější, co vám pomůže předejít útoku hackerů a jak zabezpečit web: * co je protokol https * pod jakým uživatelským jménem se přihlašovat do administrace webu * jak vytvořit silné heslo * co vám pomůže blokovat roboty, kteří se pokouší napadnout vaše stránkyZískejte si důvěru zákazníků. Jak sehnat dobré reference?
Před 3 rokyReference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou na internetu získat si důvěru a prodat služby a produkty. Je však rozdíl v tom, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí, nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Ve videu vám podrobněji ukážu, jak získat a napsat přesvědčivé reference.Jak přesvědčit k nákupu díky sociálním důkazům
Před 3 rokyMá 100x větší váhu, když o službě nebo produktu mluví zákazníci, než prodávající. Proto vám v tomto videu ukážu magickou moc tzv. sociálních důkazů. Jsou to potvrzení, která naznačují ostatním zákazníkům, že vaše produkty nebo služby jsou žádané a nákup u vás je bezpečný. Doporučuji vám využít všechny vámi dostupné možnosti sociálních důkazů, o kterých mluvím ve videu a sdílet je, kde se dá.Jak zvýšit prodej díky produktové stránce na svém webu
Před 3 rokyVětšina firem a podnikatelů na své webové stránky jen tak vypíšou všechny své produkty a služby co nabízí. Případně připojí krátký popisek. Tohle však potenciálního zákazníka nepřesvědčí k nákupu, vyplnění poptávky nebo návštěvě provozovny. Je potřeba mít na webu produktovou stránku, která zaujme a vtáhne tak, že potenciálního zákazníka přesvědčí k nákupu. Ve videu se dozvíte, jak ji vytvořit.Co napsat do sekce „O nás“ na svých webových stránkách?
Před 3 rokySekci „O nás“ najdete snad na všech webových stránkách, ale většina ji považuje za stránku do počtu. Stránka plná frází, nezajímavých a nudných faktů, které nikoho nezajímají, jenom majitele. Přitom tato stránka jde zpracovat poutavě. Dokonce průzkumy uvádějí, že ty, které zaujmete na stránce „O nás“, tak u nich 5x vzroste pravděpodobnost nákupu. Vyplatí se dát si na ní záležet.6 stránek, které by neměly chybět na vašem webu
Před 3 rokyJe 6 stránek či částí webu, které by neměly chybět na žádných internetových stránkách. Všechny si projdeme v tomto videu a ještě něco navíc. *Dozvíte se, co mít na úvodní stránce webu *Jak je důležitá stránka „O nás“ *Co uvést ke svým produktům / službám *Nezapomenout na to nejdůležitější, což jsou reference a ukázky prací *Zodpovědět otázky nebo blogovat *V neposlední řadě uvést kontaktyJaká je klíčová věc v prezentaci nejen na internetu?
Před 3 rokyJe **1 klíčová věc**, která zásadním způsobem ovlivní, jestli budete lidi zajímat. V tomto videu vám ji prozradím a naučím vás **jak se představit tak, aby to lidi zaujalo**, a jak se správně prezentovat nejen na webových stránkách nebo sociálních sítích.3 zásady, jak napsat správně e-mail
Před 3 rokyE-mail je nejčastějším komunikačním nástrojem. Jak napíšete e-mailovou zprávu rozhoduje o tom, jestli jej příjemce otevře a přečte. Dodržujte 3 zásady profesionální e-mailové komunikace, o kterých je toto video a čtenost vašich e-mailů se rapidně zvýší. Ve videu se dozvíte, co si ve své e-mailové schránce nastavit a také jak upravit text e-mailu před odesláním.E-mailová adresa na vlastní doméně zdarma
Před 4 rokyE-mail neodmyslitelně patří ke každodenní komunikaci přes internet. Profesionálové však mají e-mailovou adresu s vlastní doménou. Ve videu vám přesně ukážu postup, jak si vytvořit e-mailové adresy na vlastní doméně zdarma.Získejte vlastní internetovou adresu (doménu) za pár kaček
Před 4 rokyMít vlastní internetovou adresu, neboli doménu, je známkou každého zkušeného internetového uživatele. Na vlastní doméně můžete mít webové stránky, můžete ji použít pro vlastní e-mailové adresy nebo ji jen přesměrovat na svůj profil na Facebooku, Googlu či Firmy.cz. V tomto videu vám řeknu vše, co o doménách potřebujete vědět a ukážu jak získat vlastní.Kolik stojí web a 5 nejčastějších důvodů proč ho mít
Před 4 rokyChcete mít své webové stránky? Ve videu vám prozradím nejčastější, ale i nejhorší důvody, proč podnikatelé chtějí mít svůj web. Od toho se totiž odvíjí cena tvorby webu.


