První start repasovaného motoru Tatry 148 | Renovace 17. díl
Před 1 měsícemTak je to tady. Moment, na který jsme všichni netrpělivě čekali. Moment, pro který padlo hodně úsilí a nespočet hodin v dílně. Moment, kdy po třech letech konečně zase uslyšíme řev našeho motoru Tatry 148... To vše ale jen díky Panu Grussmannovi, jehož zásluhou tento kus kovu dostal opět druhou šanci. Moc Vám děkujeme, Pane Grussmann!Odborník kontroluje těsnost a seřizuje předvstřik motoru Tatry 148 | Renovace 16. díl
Před 6 měsíciOdborník přes Tatrovácké motory Vám dnes ukáže, jak zkontrolovat těsnost všech potrubí motoru Tatry 148 a jak seřídit předvstřik paliva a to dokonce dvěma způsoby. Pan Grussmann u takto náročného procesu zkrátka nesmí chybět.Odborník kompletuje motor Tatry 148
Před 7 měsíciPomalu ale jistě se blížíme ke startu zrepasovaného motoru Tatry 148 panem Grussmannem. K tomu je ale zapotřebí motor zkompletovat a právě do toho se dnes pustíme.Odborník seřizuje vůli mezi hlavami a písty Tatry 148
Před 7 měsíciPan Grussmann, fachman a především celým srdcem Tatrovák, vám dnes ukáže, jak se seřizuje vůle mezi hlavou a pístem motoru Tatry 148. Není to žádná raketová věda, ale i tady musí mít člověk jistou dávku zkušeností. A přesně proto je zde právě on.Odborník skládá spalovací prostor motoru Tatry 148
Před 8 měsíciV minulém díle jsme složili spodní část motoru a nyní se přesouváme ke skládání spalovacího prostoru, tedy ke skládání válců a hlav. U tohoto procesu samozřejmě nesmí chybět pan Grussmann, mistr, který je celým srdcem i myslí Tatrovák. Jeho vědomosti mluví za vše.Skládáme spodní část motoru Tatry 148
Před 10 měsíciTýden po převozu motoru k panu Grussmannovi jsme se pustili do práce. Začali jsme tím, že jsme složili spodní část motoru. Zkušené oko pana Grussmanna už ale po pár minutách odhalilo docela závažnou chybu, které by si většina z nás ani nevšimla a kterou bylo nutné napravit. To vše jsou odkazy na to, jaký je to odborník.Připravujeme motor Tatry 148 ke skládání
Před 11 měsíciPři renovaci Tatry 148 jsme zjistili, že i motor bude potřebovat menší opravy. Dnes si tedy ukážeme, jak jsme převezli motor k panu Grussmannovi, aby se na něm po večerech mohl vyřádit natolik, že bude připraven ke skládání, do kterého se pustíme v dalším díle této série.Odborník seřizuje vstřikovací čerpadlo Tatry 148
Před 1 rokemJsme zde s pokračováním ukázky bezchybné práce pana Grussmanna, mistra, který je celým srdcem Tatrovák. Dnes vám společně předvedeme, jak jsme seřizovali vstřikovací čerpadlo naší Tatry 148. Je to proces, který si vezme kus trpělivosti i času.Odborník repasuje hlavy a válce Tatry 148
Před 1 rokemJak to dopadne, když pustíte k repasování hlav a válců celoživotního Tatrováka? Tak, že vše budete mít vyladěné do posledního detailu. Díky panu Grussmannovi máme záruku, že Tatra 148 bude po renovaci opět fungovat jako hodinky, hlavy a válce totiž prošly těma nejlepšíma rukama.Renovace Tatry 148 krok za krokem. Tentokrát čištění a příprava dílů pro skládání motoru
Před 1 rokemZačínáme čištěním dílů v ultrazvukové čističce a přípravou všech částí, na které se musí mrknout sám pan Grussmann, odborník, který se těmto motorům věnoval celý život. Společně s ním se v dalším videu podíváme na to, jak se repasuje taková hlava Tatry. No, máte se na co těšit :)Renovace Tatry 148. Dostala první lak a tmelení
Před 1 rokemTatra 148 dostala po několika letech nový lak, konkrétně epoxidový základ. Hned po tom se nám ozval soused, že by se do renovace Tatry taky rád zapojil a tak jsme mu bez váhání vrazili dva blatníky. Ty se nám po týdenním broušení a tmelení vrátily v luxusně připraveném stavu pro finální lakování. Taky jsme navštívili Martina, který se věnuje opravám karosérií historických aut a právě ten nám vyráběl nové podběhové plechy. No mrkněte na to sami.Pískování kabiny a ostatních dílů Tatry 148 | Renovace 6. díl
Před 1 rokemUž neuvidíme tu starou nabouranou Tatru s odlupujícím se modrým lakem. Kabina a ostatní díly totiž prošly pískováním, které proběhlo v pravých vesnických podmínkách. No, však se na to podívejte sami, byla to opravdu sranda :DPříprava Tatry 148 na pískování. Pokračujeme v renovaci staré legendy
Před 1 rokemDnes si ukážeme, jak probíhá příprava kabiny na pískování a jak vyjet s podvozkem Tatry 148 z garáže, když na něm zrovna není ani kabina, ani motor. Je to sranda, to nám věřte :-DRenovace Tatry 148. S odborníkem rozebíráme motor
Před 1 rokemDnes si ukážeme, jak vypadá srdce Tatry 148 zevnitř. Protože jsme však motor této Tatrovky nikdy nerozebírali, do dnešního dílu jsme si pozvali odborníka, celoživotního tatrováka a nadšence, pana Grussmanna. Pan Grussmann je člověk, který zná tyto motory nazpaměť. Díky tomu bylo rozebírání motoru procházkou růžovým sadem a navíc jsme díky panu Grussmannovi zjistili, co všechno je potřeba opravit a naopak do čeho není vůbec potřeba zasahovat. Díky němu máme jistotu, že Tatra 148 poběží znovu jako hodinky.Tatra 148 a demontáž motoru a kabiny. Renovace starého železa pokračuje
Před 1 rokemDalší díl ze série o renovaci Tatry 148 je tady! Tentokrát se podíváme na demontáž motoru a kabiny. Tatra se nám pěkně rozdělila na tři části - motor, podvozek a kabinu, které budeme teď jednotlivě renovovat.Co jsme našli v kabině Tatry 148 po pěti letech od odstavení
Před 1 rokemCo vše jsme našli za poklady v Tatře 148, která několik let jen nehybně stála zarostlá v kopřivách? To si ukážeme v dnešním díle ze série o renovaci Tatry 148.Tatra 148. První díl renovace starého poctivého železa
Před 1 rokemPamatujete si, jak jsme nastartovali Tatru 148? Ten starý, nabouraný a dočasně opuštěný kus toho nejpoctivějšího železa? Dnes přišla jeho chvíle. Po renovaci Tatry 815 4x4 Euro2 V8, jsme měli konečně volné ruce. Říkali jsme si, do čeho se vrhneme teď, ale když Honzovi kamarád dovezl model Tatry 148 v krásné modré barvě, bylo jasno, co to bude. A tak jsme se do Tatry 148 pustili. Jako první jsme sundali korbu a pak Tatru celou umyli, ať nám na dílnu přijede hezky čistá. Užijte si první díl z renovace Tatry 148!Vzkříšení staré Tatry 148. Rozjede se po pěti letech stání na dešti?
Před 1 rokemNastartuje stará a nabouraná Tatra 148 po pěti letech od odstavení? V dnešním videu si představíme tohle staré poctivé železo minulého století. Honza Vám ve videu řekne něco málo o historii tohohle kolosa, pokusí se jej nastartovat a když se mu to napoprvé nepovede, pustí se do oprav.Zvládne Tatra opravdu všechno? Testujeme ji v náročném sněhovém terénu
Před 1 rokemJak si poradí Tatra s pneumatikami z traktoru v náročném sněhovém terénu? Dobře! Jen to někdy trochu ujede a sejmete strom! Tatra 4x4 Euro2 V8 není žádný offroad šéf, ale protože je přestavěná na traktor, traktorové pneumatiky ji dávají v terénu neskutečnou výhodu. Proto jsme se rozhodli ji po dvou letech dlouhé práce, kdy jsme ji museli celou vyvařit, otestovat.Nastartovali jsme Čezetu po 21 letech a ujeli s ní tisíc kilometrů
Před 2 rokyUjet tisíc kilometrů na motorce, která 21 let stála opuštěná ve starém skladu? Zdá se Vám to nemožné? Tak přesně tohle dokázal Maty, kluk, který zdědil staré Čezety po dědovi. Jeho cílem totiž nebylo jen dát motorce druhý život, ale také s tou motorkou něco zažít a dokázat. To se mu také povedlo. Hned po nastartování této krásky se Maty do Čízy pustil a dal ji do provozu, aby mohl na jaře vyjet na Palackého tisícovku, aneb vytrvalostní jízdu, kde je hlavním cílem ujet 1000 km do 24 hodin...Čezeta obživla! Nastartovali jsme ji po 22 letech
Před 2 roky22 let v zapomnění se na legendárním skútru Čezet 175 podepsalo, dokáže i přes to nastartovat? To si ukážeme v tomto videu. Skútry Čezet 175/502, aneb prase, jak se jim s oblibou v Česku říká, zdědil po dědovi Maty, náš dlouholetý kamarád, který se jim rozhodl vdechnout druhý život. Avšak při pohledu na zmrzačené prasátka si uvědomujeme, že to nebude až taková sranda. Výsledek nás však překvapil.Nastartovali jsme traktor po 25 letech a ukázali ho původnímu majiteli
Před 2 rokyKdyž jsme po 25 letech nastartovali traktůrek s motorem z prasete, jedna z prvních myšlenek, kromě toho že by jsme s tím heblem mohli udělat trip do Španělska bylo, že s ním prostě musíme zajet za bývalým majitelem a dokázat mu, že nic není ztraceno. No jo, když jsme však před dům dojeli poprvé, nikdo nikde. Nenechali jsme se avšak odradit, a tak jsme před dům zavítali následující den. Vyplatilo se. Přivítal nás starší pán, který nám k tomuto zázračnému stroji pověděl více, než jsme si vůbec dokázali představit.Obživne? Dědci startovali prehistorický traktor s motorem z ČZ 175 po 25 letech
Před 2 rokyV tomto videu vám chlapi, Pavel a Honza, ukáží skvost, který se našel v nedalekém sousedství, kde 25 let nehybně stál. Jedná se o ručně poskládaný traktor z dílů, co se kde našly. Tak třeba přední náprava je se spoustou dalších dílů z Jawy Minor. A motor? Ten je zase z prasete, (ČZ 175). Co myslíte, obživne tento traktůrek po tak dlouhé době?Nastartovali jsme Škodu Octavii 1960 po několika letech
Před 2 rokyV dnešním videu Vám Honza představí Škodu octavii z roku 1960, která již několik let stojí odstavená. Nyní přišel čas udělat evidenční kontrolu, tudíž se s touto kráskou z historie musí hnout. Co myslíte? Povede se Honzovi škodovku nastartovat? To se dozvíte v tomto videu!

