Autobusem přímo ke hrobu? Po brněnském hřbitově jezdí zvláštní linka
Před 21 dny28.10.2025 Týden před Dušičkami je na Ústředním hřbitově v provozu „okružní linka“, která vyjíždí vždy v celou hodinu a ve 20. a 40. minutě z Bohunické. Udělá po hřbitově kolečko a vrátí se zpět na Bohunickou. Když jsem ještě jezdil jen na šalinách, říkal jsem si, že bych si to někdy chtěl vyzkoušet – a nakonec jsem se dočkal. I když je to teď v jiném režimu než dřív, protože dřív byla trasa jiná a jezdilo tam menší vozítko typu Dekstra. O to mi to ale přišlo zajímavější a člověk zase nabral nějaké zkušenosti, protože na některých místech to bylo tzv. o prsa korejské ženy. Líbilo se mi, že cestující byli komunikativní – pozdravili, poděkovali, rozloučili se. Od jedné paní jsem dokonce dostal kokosovou tyčinku. A jako bonus: na celé trase ani jeden semafor! 😄 Kdybych nemusel být přes týden ve své práci, jezdil bych to snad každý den. 🙂Chodec vlezl před autobus. Cestující to nevydržel a uštědřil mu pravý hák
Před 1 měsícemKompilace zajímavých situací a momentů z provozu MHD – autobusy a tramvaje v akci! 🚍🚋 V tomto videu najdete záběry z provozu městské hromadné dopravy. Zaznamenali jsme zajímavé situace z každodenního provozu – od běžného provozu přes neobvyklé situace až po záběry z křižovatek a zastávek.Cyklista v protisměru přímo před autobusem. Kamera zachytila i další riskující účastníky provozu
Před 3 měsíciVšehochuť z pohledu šalináře: Zajímavosti, přestupky a sebevrazi. Každý den riskují někteří chodci a řidiči na tramvajových kolejích nejen svůj život, ale i bezpečnost ostatních. Řidiči tramvají se neustále setkávají s bezohledností, nepozorností a arogancí, která může vést k tragickým nehodám. Podívejte se na záběry, které ukazují, jak neukázněnost a riskování přivádějí účastníky silničního provozu do nebezpečných situací.Velká cena ČR 2025 – Nátřesk lidí, dopravní chaos, poruchy dveří & záskok za trolejbus
Před 3 měsíci19. 7. 2025 Brno – Sobotní odpolední služba při motocyklové Grand Prix opět na lince C byla ještě hektičtější než předchozí den. Sice už došlo k výraznému navýšení počtu autobusů, doplněných o zálohy z celého města, ale i tak jsem se téměř šest hodin nezastavil. Jednou jsem byl dokonce poslán jako posila na linku 25, u které se s posílením pravidelných víkendových spojů nepočítalo. Jak jsem ale psal už v předchozím příspěvku, je to žádaný směr – ať už kvůli přestupu na okružní linky u Anthroposu, nebo kvůli Mendláku. Po odjezdu z automotodromu, v těch největších náporových chvílích, jsem navíc dvakrát řešil poruchu dveří, vlivem přeplněného vozu, což bylo opravdu výživné. Takže pracují nejen nervy, ale i jakási tréma a stres level bambilion. Přijde mi zajímavé, že během ohňostrojů Ignis Brunensis bývá situace zvládnutá lépe než při takovéto mezinárodní události. Podobný pocity vyčerpání a frustrace jsem měl naposledy z linky 78 v zácviku. 0:00:00 Komentář na motodrom 0:25:30 Komentář z motodromu 0:45:00 Timelapse na Starou dálnici 0:48:13 Chaos začíná 1:18:43 Chaos pokračuje 1:38:13 Co bylo dál?Brno v dešti a výluka jako zkouška nervů: den z pohledu tramvajáka
Před 5 měsíci8. 6. 2025 jsem si na neděli vzal kurz 01002, kam byla kvůli uzavřenému viaduktu nasazena výjimečně souprava T3PX. Déšť, výluka, zlobící systémy a improvizace za jízdy z toho udělaly směnu, na kterou se jen tak nezapomíná.Raritní jízda soupravou T3PX: Zimní směna na lince X12 v Brně
Před 5 měsíciNa sobotu se mi podařilo ulovit službu na kurzu 01230 s jednou ze tří souprav T3PX, která je kvůli úvrati na Klusáčkové a nedostatku obousměrných vozů spojená prdelíksobě. Hodně pohodová a zajímavá služba!Z garáže až na hrad: Linka E během muzejní noci
Před 6 měsíci17.5.2025 Na muzejní noc jsem vyhmátl službu na kurzu 30073 a lince E, která jezdila mezi Českou a hradem Špilberk. Kvůli tomu, že je uzavřená ulice Údolní se z České muselo jet přes Konečňák a Úvoz a v opačném směru se ze Špilasu jelo přes Pekařskou a Šilingrák. Čekal jsem, že to bude honička a nekonečný kolotoč, ale nakonec to bylo mega fajn a užil jsem si to. Jízdní doby byly na pohodu a obratové časy taky. Byla to pěkná změna jezdit v trochu jiném režimu jen mezi dvěma konečnýma bez zastavování na dalších zastávkách. 0:00:00 Začátek na vozovně 0:17:18 Odjezd z vozovny 0:41:30 1. Česká-Špilberk 0:53:00 1. Špilberk-Česká 1:14:10 2. Česká-Špilberk 1:25:00 2. Špilberk-ČeskáPoslední zácvik s průvodcem Ondrou - nekonečná studnice informací a srandy
Před 7 měsíciPoslední zácvik proběhl na 06407 s dlouholetým kamarádem Ondrou, který je i dobrovolným hasičem, farmářem, historikem, lidovým bavičem a takto bych mohl pokračovat až by mi počet znaků v příspěvku nestačil. No myslím, že bude další video, u kterého se budete hodně bavit. 64 jezdí na otočku z Červeného písku, což je konečná vedle Maloměřického nádraží a vede poměrně rozmanitou trasou do Chrlic, kde se čerpají přestávky. Pozdě večer jsme pak jezdili už jen v úseku Stará osada a Červený písek jako takový doplněk nočních rozjezdů, které tuto lokalitu za nádražím neobsluhují a o půlnoci režijní jízda do garáže Slatina. Musím říct, že sorta cestujících v oblasti Červeného písku je hodně zajímavá až mi trochu připomněla mojí oblíbenou lokalitu na lince 4 vylepšenou ještě o pár stupínků výš a to hlavně večer.Profesor ze školy pomáhá s řízením autobusu v Brně
Před 7 měsíciDruhý zácvik na 07802 se super kolegou @ridicprofesorem proběhl v pohodové atmosféře a za volantem parádního vozu. Tentokrát nás čekala trasa do Mariánského údolí plná reálných situací, drobných zádrhelů i dobré nálady.Zácvik na brněnském autobusu: víc stresu než cestujících
Před 8 měsíciDruhý zácvik na 07802 se super kolegou @ridicprofesorem a parádním vozem. V první části epizody mi znovu prověřili nervy i lýtka. Šalinář z Brna zkouší další jízdu autobusem – tentokrát na lince 78, kde místo klidu přišly jízdenky, zpoždění a dispečerské výčitky.Křest ohněm za volantem: První jízda brněnským chaosem
Před 8 měsíciV sobotu jsem měl první zácvik na lince x4 s kurzem 06815 a byl to masakr! Ze začátku jsem měl vždycky 5-7 minut zpoždění, ale pak jsem k volantu na jedno kolo pustil zkušenějšího kolegu, který mi ukázal, jak se tomu šlape a dokázal dojet na konečnou jen s dvěma minutami. Teda byla to ale velice výživná služba, a i když se mi ze začátku stýskalo po těžké pohodě na kolejích, kde se nemusíte proplétat úzkýma jednosměrkami a každá zastávka tam není unikát jako při najíždění do zálivů, tak ke konci už to bylo trochu lepší :) Prostě 💯 křest ohněm – 1.3.2025 Brno 0:00:00 Jedu já 0:47:40 Jede TomášŘidiči vjíždějí pod tramvaje, chodci ignorují červenou. Každodenní šílenství v ulicích
Před 8 měsíciVšehochuť z pohledu šalináře: Zajímavosti, přestupky a sebevrazi. Každý den riskují někteří chodci a řidiči na tramvajových kolejích nejen svůj život, ale i bezpečnost ostatních. Řidiči tramvají se neustále setkávají s bezohledností, nepozorností a arogancí, která může vést k tragickým nehodám. Podívejte se na záběry, které ukazují, jak neukázněnost a riskování přivádějí účastníky silničního provozu do nebezpečných situací.Osmička se speciálním koncem v Líšni po protisměrné koleji. Konec na Jírově už snad nikdy, píše
Před 9 měsíci1.2.2025 v sobotu jsem měl zase něco poprvé. 😁 Vzal jsem si 00812, která končí na Jírově a vrací se po protisměrné koleji z Mifkové, abych to mohl natočit. Musím bohužel poznamenat, že tato kačena měla tak kousavé čelisťové brzdy, že jsem si tu jízdu ani trochu neužil, až jsem se i styděl, protože si spoustu cestujících muselo říkat, proč ten řidič zastavuje tak prudce. Jako bonus ke střídáni kabin na každé konečné jsem měl i dva minimální obratové časy. No, už je to díky bohu za mnou, tak doufám, že se mi podařilo natočit video, kde bude něco vidět a slyšet.🙂 Toto teď píšu při 45 minutové cestě do Komína v nočním autobuse, poslouchajíc směsku cizích jazyků a čuchajíc alkoholový odér mnoha druhů. Konec na Jírově už snad nikdy ✌️Posilový spoj na hokej se sněhem a deštěm
Před 10 měsíci5.1.2025 Czech Republic, Brno Obrovskou haluzí jsem na burze odchytl službu s kurzem 30006, čili hokejová posila. Vzhledem k počasí a hrozící ledovce byly na všechny Medlánecké posily mimořádně vypraveny KT8 místo 13T, aby případně mohly pomocí předního pantografu shazovat z trolejí led. Po konci hokeje a odvezení lidu jsem byl dispečinkem poslán režijně na Lesnou, kde jsem projel nepojížděnou levou kolej. Vzhledem k tomu, že i přes déšť a teplotu pod bodem mrazu nedocházelo k zamrzání trolejí, tak jsem byl z Lesné poslán už do vozovny. Ostatní kolegové z posil byli projet smyčky na Stránské skále nebo Bystrci. ❄Anarchie a ignoranti "Pane, viděl jste tu šalinu?" a "Ty seš prostě kokos, že?"
Před 11 měsíciVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Divoká cesta na službu a večerní výjezd z vozovny
Před 11 měsíci9.11.2024 V sobotu byla na burze zvláštně znějící služba s kurzem 00313 a se začátkem v 18:47 v Pisárkách. Takže jsem jí hned vzal i když měla vtipný výkon pouze čtyři a třičtvrtě hodiny. To mi upřímně vyhovuje, protože si zajezdím ale nespolkne mi to většinu dne. No takže jsem vyjel přes Pekařskou směr Česká a Rakovecká. Překvapením bylo, že jsem jel jako první vůz na Bystrc po konci výluky, protože se na Brance opravuje železniční přejezd.Služba na záložní KT8 a rušení jednokolejky
Před 1 rokem31.10.2024 Ve čtvrtek jsem si vzal službu na záložní šalině, která v pracovní dny kempí ve smyčce Nové sady.Pětkodvanáctka s úvratí na Komenského náměstí
Před 1 rokem26.10.2024 V sobotu započala výluka na České, která trvala až do středy a já jsem si tak mohl užít pětkodvanáctku s úvratí na Komenského náměstí. Uteklo to jak voda, takže supr služba.Po nesprávné koleji s KT8 po rekonstrukci
Před 1 rokem29.9.2024 Tak jsem se taky už konečně dočkal! Nedělní výluková 00822 s kačenou po rekonstrukci 1714. Začátek služby na Geislerove, odkud se jezdilo na střídačku po nesprávné koleji na SS jako linka 10 a nebo jako 8 na Mifkovu. Po skončení výluky jsem měl to štěstí, že jsem si užil režijní přejezd až na Lesnou a pak jako normální linka 9. Aby toho štěstíčka nebylo málo, tak i na závěr je režijní návrat z Lesné do Medlánek. Prostě skibidi služba 😅Průlet po všech běžně nevyužívaných smyčkách
Před 1 rokem21.9.2024 Sobotní zvláštní jízda pro fanoušky kanálu s posledním mohykánem K2P. Účast suprová, počasí betelné a náš jízdní řád vycházel dokonale. Jak jsem se toho obával, tak to nakonec bylo doslova epesní! No a příští rok by mohlo něco podobného proběhnout s busem :) Díky moc všem za přízeň!Policie v akci, sebevrazi na přechodech a červená není zeď. Cab view tram Brno
Před 1 rokemVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Nová trať na Rakoveckou a smyčka ARENA BRNO
Před 1 rokemNeděle prvního září, 00307 a po dvou měsíční výluce zpátky na jedné z nejhezčích smyček. Při nočním návratu do vozovny jsem se projel i přes novou smyčku na Lipové, která se oficiélně jmenuje ARENA BRNO. Obraty přes Mendlák jsou tak už historií a budou mi chybět.Výjezd s nevypravenou dvojkou a přebrání cestujících
Před 1 rokem17.7.2024 Ve středu bylo na burze dost neobsazených služeb, tak jsem odpo hodil kól na výpravnu a v 5 hodin vyjel s kurzem 00210 z Medlánek. Na hlaváku směr Modřice jsem převzal kaštany od záložní 50091, udělal jsem dvě kolečka a v 9 padla. Jen škoda, že mi tam výpravčí nemohl dát nic jiného než 13T, dělal jsem si zálusk na brněnský T6, ale nešlo to.Nástup v Medlánkách a úvrať na Kamenolomu
Před 1 rokem6.7.2024 Ve svátek o sobotě jsem na celodence 00310 vyfasoval 45T. Konečně jsem se s tím mohl projet jinde než na lince 8, abych zjistil, že i na mé oblíbené lince mě tento typ vozu nebaví. No ale když uvážím, že jsem mohl mít i ruční kačenu, tak asi dobrý :)Nástup do služby ve vozovně, příprava k odjezdu a režijní jízda
Před 1 rokem29.6.2024 Od soboty do konce letních prázdnin je výluka tramvají do Bystrce a jedničky končí ve smyčce vozovna Komín, takže jsem tam s chuděrou Anitrou byl neustále v obležení dlouhých souprav, jako nějaký vetřelec. Nově se totiž o víkendech vypravuje jeden kurz linky 10 z vozovny Pisárky (01001), tak jsem si myslel, že by tam mohla být třeba K2, ale bohužel. Jinak dnes solidní hic, klimatizace v kabině už po poledni pouze předstírala, že klimatizuje a já se během pauz chodil chladit ke kolegům do dračích salónů.Posilová jednička na IGNIS BRUNENSIS 2024
Před 1 rokem8.6.2024 Czech Republic, Brno Sobotní posilová 00120 na drony a ohňostroje. 2x režijně přes Žabiny do centra, po konci dronů do Komárova a po půlnoci až do Řečkovic. O půl 2 ráno příjezd do Medlánek jako poslední vůz.Výluka Křenová na ranní trojlince 8/9/10 s KT8
Před 1 rokem25.5.2024 O víkendu byla výluka na Křence, tak jsem si prozíravě vzal 00824, abych zažil něco nevšedního a vyplatilo se. Musel jsem si teda výjimečně vzít ranní, abych mohl koukat na semifinále v hokeji. Ale bylo to exkluzivní, začátek jako 6 z KPN na Osovou, následně 8 z Kampusu do Líšně a pak na střídačku 8, 9 a 10 s úvratí na Masné. Uteklo to jak voda s pedálovou káté a teď naprosto famózní hokej! Jedeme bomby!Majálesový kolotoč na posilové jedničce
Před 1 rokem11.5.2024 Majálesová, trhačková, posilová jednička na kurzu 00139. Odpolední část začala v poledne a skončila v pět. Spousta režijních přejezdů směr Maliňák a pak narvanej jako P1 na vystec. Takový nevšední služby bych jezdil častěji.Mimořádné otáčení v půlce trasy a ukončení služby ve vozovně (Po roce na lince 4 druhá část)
Před 1 rokemV úterý jsem po roce zabrousil na linku 4 s kurzem 00423, který přes špičku končí na Maloměřickým mostě. Večer jsem se pak dostal až na Babickou a při posledním kolečku jsem končil už na Mostecké. (Osobní automobil zapadl na Dukelské do odhaleného kolejiště a musel ho vytahovat jeřáb). Takže docela pestrá šichta, jen s tímto závodním vozem bylo za trest jezdit nejpomalejší trasu.Po roce na lince 4 a předjedu dřívější spoj
Před 1 rokemV úterý jsem po roce zabrousil na linku 4 s kurzem 00423, který přes špičku končí na Maloměřickém mostě.Auto to napálí do šaliny, nesmrtelní chodci a reportáž z Budějic
Před 1 rokemVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Jednou z nejméně pohodlných tramvají z Medlánek na Novolindu
Před 1 rokemNa neděli jsem ulovil lukrativní službu na čtvrté desítce. Lukrativní je kvůli luxusním pauzám, ale nečekal jsem, že se tam potkám s retro Kotaskou. Tak sice s tím není zrovna pohodlné svezení, kvůli příšerným čelisťovým brzdám, ale kdy jindy se člověk s tímhle podívá na Novolindu, když je teď ta výluka na Stránskou skálu. 24.3.2024Výjezd z vozovny na linku 12
Před 1 rokemNedělní pohodička na třetí dvanáctce, zoncna rumplovala, na trati potkávačky se spoustou známých tváří a fajnové povoz bez cukání. 17.3.2024Jízda v poslední "Ká dvojce"
Před 1 rokemZadařilo se mi na burze vychytat službu na kurzu 01007, kde se vypravuje skoro vyhynulá šalinová ikona. Skoro jsem ani nespal, jak jsem byl napnutý, jestli ji tam v útery dostanu, nebo bude odstavená skrz nějakou poruchu. Nakonec mi byly hvězdy nakloněny a celodenní chcanec pomohl tomu, že se lidi ani netvářili moc kysele, co jim to jede za retro vůz, hlavně že už něco jede :)Šalinou na přehradu s kamerou na hlavě
Před 1 rokemBetelný počasí a pohodex s dračmenem. Po delší době jsem natočil POV.Deštivá šestka, výměna vozu a psychotesty
Před 1 rokemPo dlouhé době jsem v neděli okoštoval linku 6. Napřed jsem na České přebral vůz 1924 s plochama na předním podvozku a hned v Lískovci jsem zjistil, že ani jeden přední pískovač nesype. (Pak aby tam plochy nebyly). Takže výměna za tento lepší kus :)Válka na brněnských silnicích: Dodávky proti šalinám
Před 1 rokemBrno z pohledu šalináře není nuda – spíš živé divadlo plné nečekaných kaskadérů, aut na kolejích a lidí, kteří očividně věří, že šalina vždycky zastaví včas.Tramvajákovo zklamání: Místo pedálové kačeny nepřívětivý vůz pro řidiče
Před 1 rokemChtěl jsem si zajezdit s pedálovou kačenou, tak jsem na burze neuváženě klikl sobotní službu s kurzem 00814. No 9 hodin jízdy s nepřívětivým vozem pro řidiče mě pěkně vyšťavilo a povaha linky 8 tomu moc nepomohla. Jediná pozitivní věc na celé službě byla závěrečná režijní jízda z Bohunic až do Medlánek. 20.1.2024Srážka chodce s tramvají (neslyšíš zaplatíš)
Před 1 rokemBohužel se občas stávají i situace, které obrátí klidnou službu v noční můru.Vánoční jízda na oblíbené lince
Před 1 rokemNa štědrý den jsem přes nečekané situace a stávkující kameru natočil pohodovou ranní trasu z Bystrce skrz mlhu na Stránskou skálu.Nekonečná studnice sebevrahů a zajímavostí z kolejí
Před 2 rokyVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Z Modřic do Brna na vlnách rychlodráhy
Před 2 roky22.10.2023 Tak jsem téměř po půl roce zkusil jízdu na dvojce. Nic nového pod sluncem - těžká nuda okořeněná problémovými cestujícími, antipreferencí MHD a omezenou rychlostí do Modřic, při které řidič skáče v kabině div hlavou nemlátí o strop :DMimořádná služba na lince 9 a špatná kolej
Před 2 roky15.10.2023 Na neděli jsem na burze vychytal zvláštní kurz 00919, který o víkendu běžně nejezdí. Navíc i začátek služby na vozovně Pisárky ve 3 odpoledne není obvyklý. Nakonec se z toho vyklubala běžná služba s jízdním řádem 00909, která ve 3 odpoledne přesedlala z linky 9 na hokejovou posilu a já to za ní dojezdil. Bohužel jsem při příchodu do vozovny zjistil, že mě opět čeká tady ta růžovka (už po třetí za poslední dobu). No alespoň že jezdí líp než jak vypadá, ale říkal jsem si, že bych po dlouhé době zkousl i T6, aby bylo nějaké zajímavé video (vy víte jaké). Nakonec to zajímavé video přišlo úplně odjinud.Nečekaná projížďka s T3 z Novolíšeňské do Pisárek
Před 2 roky29.9.2023 Na burze byla trhačka s odpoledním kurzem 01009. Výjezd v 1 hodinu z vozovny Medlánky a konec v Pisárkách v 7 večer. Koukal jsem na tu službu na burze už 3. dnem a řikal si, jestli to vzít. Nakonec jsem si řekl, že to nebudu hrotit, protože bych musel už v poledne odejít z práce a to je brzo. Když jsem ješte po jedné hodine znova kontroloval burzu, jestli se tam neobjevila nějaká pozdní služba, byla tam pořád ta 01009 i když už byla na trati. To bylo znamení, že s tím vyjel záložní řidič. Ze zajímavosti jsem koukl do aplikace, jakej je tam vůz a moje srdce zaplesalo. Okamžitě jsem hodil drát na výpravnu, jestli by nechtěli abych záložního řidiče vystřídal a on se mohl vrátit na vozovnu. Výpravčí byl rád a domluvili jsme se na předání ve 3 hodiny na vozovně Komín. A takto jsem dneska přišel k úplně špicové službě s perfektníma vozama, hodil čučku na SS, na Novolindu a natočil video. Sice to byly jen 4 hodinky, ale betelný.Pohodová projížďka s pedálovou šalinou
Před 2 roky17.9.2023 Na neděli jsem vychytal kurz 00302, na který se teď vypravují pedál kachny. Takže betelné povoz, špicové počasí a jako bonus jsem večír hodil čučku i na Stránskou skálu odkud jsem pak jel přes TP jako linka 12 do vozovny Medlánky.Noční jízda při silné bouřce a překážka na trati
Před 2 rokySobotní večer a moje poslední cesta do Bystrce při které dorazila jedna z nejsilnějších bouřek léta. 26.8.2023Cyklistka se asi chce zabít i se psem, málem sražená paní na zastávce a policie řídí přejezd?
Před 2 rokyVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Tempomat i na brzdě, plynulé dobrzdění. Jízda s novou obousměrnou Škodovkou pro Brno
Před 2 roky16.7.2023 Czech Republic, Brno Věci, které mě nejvíc potěšily - Tempomat i na brzdě, plynulé dobrzdění, jednoduché přepínání kabin, zvonek umí jedno "cink". Věci, které mě nejvíc štvaly - Při aktivované poptávce dveří se vůz nerozjede, stejné nastavení kamer pro obě kabiny, dotykový displej je během jízdy neaktivní, hodně citlivé tlačítka na ovládacím pultu.Pohled z kabiny řidiče: Výjezd ze zálohy za porouchaný vůz
Před 2 roky29.6.2023 jsem měl poprvé ve všední den záložní vůz ve smyčce Nové Sady. Sotva jsem stihl nachystat kameru, zachrčela vysílačka a byl jsem dispečinkem vyslán na linku 3.Noční služba na Brněnských ohňostrojích Ignis Brunensis
Před 2 roky17.6.2023 Druhá sobota při Ignis Brunensis 2023 na 00310. Odpolední klasika mezi Rakoveckou a St. Osadou, pak západ zoncny na SS. Následovala přehlídka šalin ve smyčce Rakovecká a rozvoz lidu směr Novolinda, kde byla královská 25 minut pauza. Naposled ještě až na Ečerku a druhý svoz na Osadu. Od tam už pila do Pisárek jako poslední šalina na trati. O půl 2 parking v maštali a hurá dom. 00:00 SS-RAK 21:23 RAK-NL 28:52 NL-Přístav 30:22 Přístav-Osada 34:53 Osada-PisárkyPrvní sobotní Ignis Brunensis 2023 jako záloha
Před 2 roky10.6.2023 Na první sobotní ohňostroje jsem si na burze vybral 01004 končící o půl 1 ráno, to jsem vůbec netušil, jakej mě čeká jackpot v podobě pedálové kačeny 1702, protože po standardní obsluze linky 10 během dne jsem zaparkoval v Jundrovském trojúhelníku (který leží na hranici Žabovřesk a Komína) a tam jsem měl od 8 do půlnoci čekat jako záloha spolu s kolegou v 1703. Nakonec jsme byli oba dvakrát vysláni do terénu. 0:00 Režijně do trojúhelníku 11:35 Posila na Bystrc 31:27 Časosběr 35:20 Odvoz z přístavištěProdloužená služba - půlnoční svoz z Majálesu
Před 2 rokyPo odpolední jedničce místo obvyklé režijní jízdy do vozovny jsem měl jet ještě jako linka na hlavák.Skoro čelní srážka a přejetej "cyklista", jízda odklonem a chcípl jsem na sekčáku
Před 2 rokyVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Třetí porucha "šaliny" aneb spolehlivé pražské T6
Před 2 rokyPři jízdě z Bystrce mi vůz začal hlásit poruchu. Za asistence dispečinku došlo k odstavení soupravy ve smyčce Komín.Linka 7 Starý Lískovec - Čertova Rokle
Před 2 rokyLinka 7 patří mezi nejméně vytížené, jezdí pouze v pracovní dny a spojuje Lískovec s hlavním nádražím, většinou končí ve smyčce Zemědělská, ale některé spoje vedou až na Lesnou.Zkrácený spoj na lince 4 směr Maloměřice
Před 2 rokyV pracovní dny jsou některé spoje linky 4 zkráceny a končí už na Maloměřickém mostě. Poprvé tak do této smyčky zavítám.Z kabiny šalináře: Všehochuť záběrů a srážka s autem
Před 2 rokyVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi.Nejkratší tram linka na světě z pohledu řidiče
Před 2 roky12.2.2023 - Brno Linka 11 během výluky kvůli výstavbě Žabovřeského tunelu zajišťuje spojení ze zastávek Bráfova a Stránského na Vozovnu Komín, kde je přestup na další linky. Jedno kolo trvá 15 minut a celý den zde jezdí jen jeden vůz na kterém se postupně vystřídají 3 řidiči. Ranní řidič vyjede z vozovny a následně se ob hodinu střídá s druhým "celodenním" řidičem. Třetí řidič dorazí odpoledne, zase se ob hodinu střídají a v noci odveze vůz do vozovny.Z kabiny šalináře: Sestřih nejlepších situací
Před 2 rokyVšehochuť z pohledu šalináře, zajímavosti, přestupky a sebevrazi. Výběr za roky 2020 & 2021Nástup v Medlánkách a předvánoční sprint na lince 12
Před 2 rokyPříchod na vozovnu očima šalináře, objetí vozovny na smyčku Technologický park a časosběr z předvánoční hektické služby.

