Zavřít
Garáž Honzy Koubka

Garáž Honzy Koubka

Nejnovější články na Seznamu na téma Garáž Honzy Koubka
  • Garáž

    Aprilia SR GT Replica je stopětadvacítkový skútr, co vypadá trochu jako závodní motorka. A stačí vám na něj béčkový řidičák

    Před 1 rokem
    Samozřejmě to není nejrychlejší skútr na světě, vždyť má jenom 15 koní, ale při jízdě přes centrum města je rychlejší než bicykl, je rychlejší než metro, tramvaj a autobus a samozřejmě rychlejší než jakékoliv auto, i kdyby to bylo Bugatti Chiron.
     Komentáře
  • Garáž

    Nová Škoda Superb TDI L&K je ještě větší a dotaženější a dálnice přímo miluje, ale máme i pár výhrad

    Před 1 rokem
    Pokud vám bude někdo tvrdit, že Superb je jen převlečený Passat, nevěřte mu. Tentokrát je to spíš naopak: Oba modely se vyvíjely naráz a z větší části vývoj řídila Škoda.
     Komentáře
  • Garáž

    Velký kufr a diesel pod kapotou: Opel stále nabízí naftový kombík podle starého receptu

    Před 1 rokem
    Opravdu chtějí zákazníci především crossovery a ještě k tomu elektrické, nebo aspoň hybridní? Z nabídky některých automobilek by se to tak mohlo zdát, klasické karoserie jako sedany a kombíky houfně mizí a o nafťáky v osobním autě už také zrovna nezakopáváme. Opel má ale trochu jiný názor.
     Komentáře
  • Garáž

    Microlino není auto, ale budí větší pozornost než supersporty. Je ultramalé, ale přesto stojí jmění

    Před 1 rokem
    Máte stydlivou povahu? Tak to si nikdy nekupujte tohle auto. Na ulici si vás budou lidé fotit a pokaždé, když někde zastavíte, budou si chtít povídat. Ale upřímně - divíte se tomu?
     Komentáře
  • Garáž

    Nová Škoda Kodiaq 2.0 TDI je větší, ale o něco slabší. Zkoušeli jsme, jestli to vadí

    Před 1 rokem
    Druhá generace Kodiaqu narostla téměř do všech směrů, především do délky. Větší kus auta stále může pohánět poměrně široká paleta motorů, od klasických spalováků až po plug-in hybrid, což je v Kodiaqu novinka. Dnes se ale zaměřím na naftu.
     Komentáře
  • Garáž

    Lexus LM není vlastně auto, ale spíš luxusní klub na kolech pro vyvolené. Stojí podle toho

    Před 1 rokem
    Vypadá jako dodávka, ale není to dodávka. V útrobách Lexusu LM nenajdete nic, co by ho spojovalo s užitkovými vozy Toyota, naopak - platforma je modifikací té z Lexusu RX a full-hybridní pohon jakbysmet.
     Komentáře
  • Garáž

    Malý premiant: Kompaktní Lexus LBX mají kupovat davy, ale dokáže ospravedlnit vyšší cenu?

    Před 1 rokem
    Jediná značka, která dokáže zákazníkům úspěšně prodávat malá auta za prémiové ceny, je dlouhodobě MINI. O kompaktní prémiové vozy se několikrát pokoušelo Audi, se střídavým úspěchem, ale jinak nový Lexus LBX příliš konkurence mít nebude.
     Komentáře
  • Garáž

    Kontroverze o 748 koních. BMW XM určitě není pro tradiční fanoušky písmena M. Ale pro koho vlastně je?

    Před 1 rokem
    Teprve druhý samostatný model divize M, po legendárním supersportu M1 z přelomu 70. a 80. let. Tradicionalisté by čekali další sporťák, ale doba se mění a zákazníci kupují něco jiného. Stačí však jediný pohled na BMW XM a nabízí se otázka, jestli to automobilka tentokrát opravdu nepřehnala.
     Komentáře
  • Garáž

    Elektrický trojzubec: Maserati Grecale Folgore je silnější než špičkový benzin, ale není rychlejší

    Před 1 rokem
    Pro automobilku je Grecale extrémně důležitý model a je nezbytné, aby se dobře prodával. To ale bude spíš práce pro základní benzinové motorizace, tedy mild-hybridní čtyřválce. Testovaný model Folgore je stejně jako Trofeo specialita pro fajnšmekry.
     Komentáře
  • Garáž

    Kempování v plném komfortu: VW Grand California je kvalitní vestavba, ale pozor mimo kempy

    Před 1 rokem
    Není obytňák jako obytňák, tenhle spadá do kategorie obytných dodávek. Nese to s sebou výhody i nevýhody a Honza Koubek vzal tentokrát testování skutečně z gruntu: V autě skoro celý týden bydlel. Narazil ale na limity kempování nadivoko.
     Komentáře
  • Garáž

    Honda ZR-V: Že ji neznáte? Škoda, na základech skvělého Civicu vznikl neméně skvělý crossover. Spotřebu jsme ale čekali nižší

    Před 1 rokem
    Přirovnat crossover k jednomu z nejpovedenějších hatchbacků současnosti zní jako velká pochvala - a také to pochvala je. Je tu ale samozřejmě jeden háček.
     Komentáře
  • Garáž

    Elegantní luxus s otazníkem: Hybridní Audi A7 pořád vypadá fantasticky, ale mohlo by být pohodlnější

    Před 1 rokem
    Už to není úplně nejnovější auto, ale pořád se za ním lidé otáčejí. Elegance nízkého dlouhého Sportbacku je ve světě bachratých crossoverů nezpochybnitelná a nese s sebou spoustu neoddiskutovatelných výhod. Je ovšem otázka, zda o ně zákazník vlastně stojí.
     Komentáře
  • Garáž

    Renault Scenic E-Tech: Letošní auto roku je skvělý elektromobil, ale bohužel zapomíná na svůj původ

    Před 1 rokem
    Vítěz letošní ankety Auto roku má úspěch nejen u odborné poroty, ale také u zákazníků. Jeho prodeje už teď v naší malé zemi překonaly celkové prodeje menšího modelu Megane E-Tech, který se ovšem začal prodávat o spoustu měsíců dřív. Co za tím stojí? V čem je Scenic tak výjimečný?
     Komentáře
  • Garáž

    Nejrychlejší a nejlevnější doprava do města: Honda SH125i má jednu zásadní výhodu, jen pozor na dlouhé nohy!

    Před 1 rokem
    Je rychlejší než Ferrari a obratnější než Clio. Tedy, pokud mluvíme o jízdě přes ucpané centrum města. Skútr se pro mnoho lidí stal naprosto nenahraditelným dopravním prostředkem, protože jen on zvládá individuální dopravu prakticky nehledě na momentální dopravní situaci.
     Komentáře
  • Garáž

    Hybridní Honda CR-V je povedené rodinné SUV a ještě lépe funguje ve verzi nabíjené ze zásuvky

    Před 1 rokem
    Pod kapotou má úsporný čtyřválcový dvoulitr, ale většinu času jezdí na elektromotor. Tenhle plug-in hybrid je technicky skoro stejný jako full-hybrid a oba jsou o dost zajímavější, než je dnes zvykem. Honda na to prostě jde trochu po svém…
     Komentáře
  • Garáž

    Nejenže je hezká, Toyota Prius si zaslouží pochvalu za další nečekané věci

    Před 1 rokem
    Prius nese prapor elektrifikace už přes dvě dekády. Cestou si vysloužil spoustu ne zrovna přívětivých přezdívek, první generace totiž neměly moc rády dálniční stoupání a evropskému oku mnohdy neladil asijský design, ale Toyota to nevzdala. Její hybridní systémy teď patří k těm nejlépe vyladěným a nový Prius přichází s obrovskou spoustou novinek.
     Komentáře
  • Garáž

    Ford Ranger Tremor je základní verze pick-upu, stačit jí musí čtyřválec. Frajeřinka do Pařížské to není

    Před 1 rokem
    Na korbě uveze přes tunu, svými terénními schopnostmi předčí drtivou většinu SUVček a v interiéru je s novou generací opět o velký kus lepší. Také s ním ale velmi špatně zaparkujete, naftový dvoulitr o sobě dává vědět a menším spolujezdcům se do něj bude špatně nastupovat. Proč byste si měli terénní pick-up vlastně kupovat?
     Komentáře
  • Garáž

    MG4 XPower: Zrychlení lamba dostanete v hatchbacku za milion. Ale co dál?

    Před 1 rokem
    Ano, čtete správně. A ne, nemluvím o nějakém veteránovi, ale o Lamborghini Gallardu Superleggera. To umělo stovku za 3,8 sekundy, stejně jako špičková dvoumotorová verze MG4. Za zběsilé zrychlení ovšem zaplatíte nejen penězi.
     Komentáře
  • Garáž

    Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je možná SUV, ale jezdí jako italský supersport. Tento výjimečný kousek ani nestojí nesmysl

    Před 1 rokem
    Slovní spojení „sportovní crossover“ dlouho nedávalo žádný smysl. Těžká a vysoká pseudoterénní auta byla to poslední, s čím byste chtěli ostře najíždět do zatáček. Jenže doba se mění a některé automobilky mají ve vývojových a ladicích odděleních mistry magie. Tohle Stelvio je totiž skutečná a nefalšovaná sportovní Alfa Romeo.
     Komentáře
  • Garáž

    VW nutně potřebuje, aby byl dobrý! Povedla se elektrická vlajková loď ID.7?

    Před 1 rokem
    Začátky elektrifikované řady ID nebyly nejhladší. První trojku trápily dětské nemoci, další modely se z nich léčily jen postupně, a navíc musely odrážet levnější a někdy i zajímavější asijskou konkurenci. ID.7 má být elektrickou vlajkovou lodí, a Volkswagen tak opravdu nutně potřebuje, aby uspěla…
     Komentáře
  • Garáž

    Honda Forza 125 je skútr, s nímž si můžete troufnout i za město. A pořád vám stačí jenom řidičák na auto!

    Před 1 rokem
    Kolo je pomalé a namáhavé, MHD nejezdí, když zrovna potřebujete, a s autem zůstanete trčet v koloně. Řešení je jednoduché, pořiďte si skútr! Na „dvácu“, jak motorkáři zkráceně přezdívají stopětadvacítkám, vám stačí řidičské oprávnění skupiny A1, které dostanete k béčku. Ale pozor, mezi skútry jsou velké rozdíly.
     Komentáře
  • Garáž

    MG chce českým chalupářům zamotat hlavu. Má pro ně obyčejný kombík… akorát na elektřinu

    Před 1 rokem
    V době uvedení na český trh bylo MG5 jediným čistě elektrickým kombíkem, který se vůbec dal koupit. Všechno ostatní byly hatchbacky, crossovery a tak dále, mnohdy ještě velmi futuristických tvarů a s výstředními interiéry. MG5 na to ale jde z úplně jiné strany.
     Komentáře
  • Garáž

    Vypadá skvěle a nelže: Renault Megane E-Tech je hodně povedený elektromobil

    Před 1 rokem
    Design musí hodnotit každý sám pro sebe, ale podle mě se nový Renault Megane opravdu povedl. Vypadá trochu jako koncept - velká kola, mohutný ponton karoserie, nizounká okna, sebevědomá příď. Má to ovšem i svá negativa, jde jen o to, co budete ochotní vyměnit za moderní image.
     Komentáře
  • Garáž

    Povedené hybridní SUV Nissan X-Trail e-Power kazí jen dvě drobnosti, které ale budou Čechy hodně dráždit

    Před 1 rokem
    Zvětšil se, mírně se vrací k hranatým začátkům, ale především nabízí velmi zajímavou techniku pod kapotou. Sériový hybrid funguje při jízdě jako trochu hlučnější elektromobil, ale naprosto bez dojezdové úzkosti. Kde jsou jeho limity?
     Komentáře
  • Garáž

    Skvělý, zbytečný, drahý a vyprodaný: Range Rover Sport SV Edition One je prostě výjimečný

    Před 1 rokem
    Terénní auto, které umí být luxusním obývákem a zároveň se neztratí ani na závodním okruhu? Takovou věc přece nikdo nepotřebuje! Skloubit schopnost brodit řeky a v mírném driftu zdolávat zatáčky asfaltové trati je natolik složité, že to prostě téměř nedává smysl. Jenže Range Rover to prostě udělal.
     Komentáře
  • Garáž

    Toyota C-HR vypadá jako designový koncept, ale vybírá si za to daň

    Před 1 rokem
    Jestliže předchozí generace C-HR byla první Toyotou, která přinesla moderní, až odvážné tvary, tak teprve tato generace se do toho skutečně opřela. Kromě moderního extravagantního vzhledu nabízí také sametově jemný hybridní pohon, ovšem mám pro vás i několik méně pozitivních zpráv.
     Komentáře
  • Garáž

    Mercedes-AMG se čtyřválcem: Zní to jako svatokrádež, ale drsného svalovce změnil na hbitého atleta

    Před 1 rokem
    Není tomu tak dávno, co pod kapotou céčkových mercedesů z Affalterbachu duněly ručně stavěné velkoobjemové osmiválce. Když je před pár lety vystřídaly přeplňované šestiválce, byl z toho docela poprask. A teď přichází C43 s dvoulitrovým čtyřválcem. Zbláznil se svět?
     Komentáře
  • Garáž

    Subaru Solterra je elektrický průkopník pouze pro fanoušky

    Před 1 rokem
    Měřítky současných elektromobilů Solterra trošku zaostává. Je to první elektromobil od Subaru, stejně jako sesterský model bZ4X je prvním elektromobilem od Toyoty. Je na nich trochu znát, že se automobilky teprve učí, ale v případě Subaru vstupuje do hry ještě další faktor.
     Komentáře
  • Garáž

    Zběsilost v kufru: Audi RS4 je i po faceliftu výjimečně všestranná bestie

    Před 1 rokem
    No dobře, tu zběsilost má RS4 Avant spíš pod kapotou - vidlicový šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 450 koní a točivém momentu 600 Nm. Plus samozřejmě spolehlivé Quattro, a když si připlatíte, tak karbonkeramické brzdy, karbonová skořepinová sedadla a tak dále.
     Komentáře
  • Garáž

    Lexus UX 250h: Je to sice skvělý hybrid, ale bohužel jen pro někoho

    Před 1 rokem
    Tváří se jako crossover, ale ve skutečnosti je to spíš běžný hatchback. To ale není kritika - kompaktní rozměry se hodí do města a nižší těžiště zlepšuje jízdní vlastnosti. Automobilka navíc nabízí velmi výrazné slevy.
     Komentáře
  • Garáž

    Kupujte, nebudou! Řídit Subaru BRZ je učiněná radost, poslední kousky jsou už jen na skladech

    Před 2 roky
    Nemá turbo, nemá ani všechny dnes už celkem obvyklé jízdní asistenty, nemá pohon všech kol, nemá ani moc vysoký výkon (i když už se to trochu zlepšilo), ale právě to jsou důvody, proč neváhat ani minutu a ušetřený milion za něj okamžitě utratit.
     Komentáře
  • Garáž

    Spousta síly a hladká jízda bez omezení: Audi Q7 se špičkovým plug-in hybridem funguje skvěle, ale jen pro někoho

    Před 2 roky
    Její první generace patřila mezi nejokázalejší velká SUV první vlny. Druhá generace je menší, lehčí a po faceliftu stále velmi moderní, i když její základy jsou staré už osm let. Zároveň má ale pod kapotou nejmodernější techniku, včetně skvěle sladěného plug-in hybridního pohonu.
     Komentáře
  • Garáž

    Oblíbené BMW X5 je po faceliftu ještě lepší, říká Honza Koubek. Co ho nadchlo a co zklamalo?

    Před 2 roky
    Velká X5 dostala nový nárazník, nová světla a pár dalších detailů, uvnitř je ještě luxusnější než dřív, a především už pod její kapotou vrčí výhradně elektrifikované motory. Kromě mild-hybridů v nabídce zůstává i plug-in hybrid, dočkal se ovšem poměrně zásadního přepracování.
     Komentáře
  • Garáž

    Citroën C5 X: Komfortní crossover, ale SUV to není. Přijde na zajímavé peníze, s několika zádrhely se však musíte smířit

    Před 2 roky
    Má prostorný a luxusně vyhlížející interiér, komfortně naladěný podvozek a zajímavý plug-in hybridní pohon, a navíc dokáže být za celkem rozumné peníze. Několik drobných chybek budete ale muset překonat, respektive si na ně prostě zvyknout.
     Komentáře
  • Garáž

    Dacia Duster za víc než půl milionu: Dává to vůbec smysl?

    Před 2 roky
    Dacia Duster je jeden z nejdostupnějších crossoverů na našem trhu a já už od jeho začátků tvrdil, že je to auto houževnaté, praktické a na nic si nehraje. Je to především pracant a nedává moc smyslu připlácet si za luxusnější výbavu. Ukazuje se, že jsem se pletl.
     Komentáře
  • Garáž

    MG4 dokazuje, že jde udělat dobrý elektromobil za slušnou cenu. Ta navíc není jedinou jeho předností.

    Před 2 roky
    Futuristický design zaujme, ale všimli jste si toho, že MG4 na rozdíl od drtivé většiny nových elektromobilů není žádný crossover, ale starý dobrý hatchback? A to není jeho jediná přednost…
     Komentáře
  • Garáž

    Alfa Romeo Tonale očima Honzy Koubka: První hybrid značky je výborná volba, ale jen pro někoho

    Před 2 roky
    Cuore Sportivo - tímto sloganem před pár lety Alfa Romeo přesvědčovala zákazníky, že koupí jejich auta získají něco úplně jiného než u konkurence. A v mnoha případech se jí to velmi dobře dařilo. Zajímavý design, charakterní motory, hbitá jízda a příjemné řízení, v tom všem se „sportovní srdce“ dalo dobře najít. Jde to ale v případě hybridního crossoveru?
     Komentáře
  • Garáž

    Obrovský Mercedes GLE Coupé za tři miliony stojí za každou korunu

    Před 2 roky
    Třída SUV kupé nepatří k nejpraktičtějším a spoustě lidí připadá možná až zbytečně arogantní - jenže možná i proto na určitý typ zákazníků velmi dobře funguje. Mercedes musel dohánět náskok, o který mu kdysi BMW uteklo s první X6, ale teď už má vycizelovaného a dospělého rivala.
     Komentáře
  • Garáž

    Pomocník k nezaplacení: Čtyřkolka Polaris Sportsman 570 je neúnavný a zábavný pracant

    Před 2 roky
    Jako dopravní prostředek do města je to holý nesmysl, protože spojuje nevýhody motorky a auta. Ale pokud potřebujete silného a obratného pracanta na statek nebo do lesa, je moderní čtyřkolka pomocník k nezaplacení.
     Komentáře
  • Garáž

    Honza Koubek a Opel Corsa-e: Po vylepšeních funguje dobře, ale… To určitě uhodnete sami

    Před 2 roky
    Je hrozně fajn vidět, když automobilka naslouchá stížnostem a postupně své modely vylepšuje a přizpůsobuje potřebám reálných zákazníků. Opel například opět vylepšil akumulátor a celý power-management pohonného systému, a udělal tak z Corsy-e skutečně použitelný elektromobil.
     Komentáře
  • Garáž

    Motorka pro nemotorkáře: Na elektrické Zero DS vám stačí normální řidičák na auto a krásně se svezete

    Před 2 roky
    Abych předešel nedorozumění - na tuhle motorku potřebujete řidičák… Ale nemusí to být „velké áčko“. Stačí vám řidičák na auto a skútry. Ale garantuju vám, že tak zábavně (a tak rychle) se na žádném skútru neprojedete!
     Komentáře
  • Garáž

    Tahle Toyota Hilux vás doveze až na kraj světa. Honza Koubek otestoval nezastavitelnou expediční verzi!

    Před 2 roky
    Nejenže je ještě schopnější v terénu než základní Hilux, ale navíc si na korbě veze všechno, co můžete na výpravě potřebovat. A pozor, teď nemám na mysli výlety, ale skutečné expedice.
     Komentáře
  • Garáž

    Hyundai Ioniq 6 AWD: Kontroverzní vzhled, ale dobře fungující elektromobil

    Před 2 roky
    Tohle auto budí pozornost. Na ulici se za ním lidé zhusta otáčejí, a když se pak s nimi bavíte, nenajdete moc těch, kteří by neměli názor. Buď se jim odvážný design Hyundaie líbí, nebo ho nesnášejí.
     Komentáře
  • Garáž

    VW ID. Buzz vrací do hry kategorii MPV. Ale něco to bude stát

    Před 2 roky
    Nemluvím jen o penězích, i když Volkswagen se nebojí říct si za tuhle stylovku skutečně pořádnou pálku. Za obří vnitřní prostor a veselý interiér ale budete muset obětovat i pár dalších věcí.
     Komentáře
  • Garáž

    Prazvláštní, ale okouzlující: Peugeot 408 je crossover, jak ho neznáte

    Před 2 roky
    Je to crossover, ale není to SUVčko. Tentokrát kombinuje karoserii s nízkou střechou ve stylu fastbacku a zvýšený podvozek s většími koly z SUVček. Je to celkem velké auto a pohání ho tříválec. To nezní moc nadějně…
     Komentáře
  • Garáž

    Honza Koubek a Mazda 6: Je to skvělé řidičské auto, které nejspíš vymře po meči

    Před 2 roky
    Mnoho drobných faceliftových zásahů sice Mazdě 6 neustále udržuje relativně mladistvý vzhled, ale žádná mladice to už opravdu není. Ale záleží na tom, když má tak vynikající základ?
     Komentáře
  • Garáž

    Citroën C3 Aircross: Prostorný, pohodlný a variabilní. Tak kde je háček?

    Před 2 roky
    Po nedávném faceliftu získal modernější a ještě odvážnější příď, designově je bezesporu výrazný, ale jeho technický základ snad ani nemůže být konzervativnější. Pro určitého zákazníka je to v podstatě téměř ideální auto. Proč jich tedy nestojí na každém rohu deset?
     Komentáře
  • Garáž

    Nejdostupnější elektromobil od BMW jménem iX1 udiví výkonem přes 300 koní a hladkou jízdou

    Před 2 roky
    Po ukončení prodejů převratného BMW i3 se na jeho místo prodralo auto, které je všechno možné jenom ne převratné. Vypadá skoro stejně jako benzinové BMW X1 a ovládá se také velmi podobně, jenom je tišší a jezdí výrazně plynuleji.
     Komentáře
  • Garáž

    Nádherná CX-60 je ta nejlepší Mazda, jen ne s tímto pohonem

    Před 2 roky
    Mazda dlouho potřebovala větší crossover, aby mohla promluvit do konkurenčních bojů v téhle pořád navýsost oblíbené kategorii. Model CX-60 je tady a v mnoha ohledech plní očekávání, zároveň to ale má několik háčků.
     Komentáře
  • Garáž

    Otestovali jsme SsangYong Rexton v základní výbavě. Splnil očekávání? Za co má smysl si připlatit?

    Před 2 roky
    Rexton už jsem měl v testu před nedávnem, ale tentokrát jsem si vyprosil verzi, o kterou jste si skutečně psali. Když totiž automobilka na své soupeře útočí především cenou, nemá příliš smysl testovat nejlépe vybavenou verzi.
     Komentáře
  • Garáž

    Honza Koubek a Ford Fiesta ST: Takhle vás nepobaví skoro žádné auto. Zvlášť za tyhle peníze

    Před 2 roky
    Fiesta prodělala drobný facelift, ale nelze se schovávat před faktem, že má před sebou už úplně poslední kus cesty. Nástupce nebude, nebo minimálně nikoliv se spalovacím motorem. A to dělá z tohohle auta unikátní záležitost.
     Komentáře
  • Garáž

    Mazda MX-30 po faceliftu: Lepší nabíjení, ale stejně se vyplatí počkat na Wankel

    Před 2 roky
    S faceliftem přišla verze R-EV, která jako „prodlužovač dojezdu“ používá spalovací motor. A nejen tak ledajaký, vrací do hry legendární Wankel, kterým se Mazda v minulých dekádách celkem proslavila.
     Komentáře
  • Garáž

    Cupra Formentor VZ5 Taiga: Speciální verze ze speciální verze!

    Před 2 roky
    Jako by nestačilo, že nejsilnější a nejostřejší verze Formentoru se vyrobí pouhých 7000 kusů, Cupra si vymyslela ještě další speciální verzi. Ta je dokonce individuálně číslovaná, a tak kromě skvělých jízdních výkonů nabízí i větší exkluzivitu.
     Komentáře
  • Garáž

    Peugeot 3008: Pořád je to krasavec a má diesel, dokonalý ale není

    Před 2 roky
    Peugeot 3008 má za sebou další facelift a je až překvapivé, jak moderně pořád vypadá. Pod kapotou má jeden důležitý trumf, kterým se začíná lišit od konkurence, ale v dalších oblastech už začíná naopak trochu ztrácet.
     Komentáře
  • Garáž

    Nezajímají vás crossovery? Toyota Corolla je ideální volbou pro milovníky kombíků

    Před 2 roky
    A samozřejmě nejen kombíků, protože Corollu můžete mít i jako klasický hatchback. Po faceliftu se mírně změnil design, podstatnější změny se ale odehrály pod karoserií.
     Komentáře
  • Garáž

    Mercedes-Benz C300e je jeden z nejschopnějších plug-in hybridů na trhu, ale dokonalý není

    Před 2 roky
    Ujede až 100 km čistě na elektřinu, ale zároveň má pod kapotou benzinový dvoulitr a celkem 333 koní. Přidejte k tomu vynikající interiér, pohodlný podvozek a máte téměř dokonalé auto - i když jen pro určitou skupinu zákazníků.
     Komentáře
  • Garáž

    SsangYong Musso Grand: Výhody a nevýhody jednoho z nejdostupnějších pick-upů

    Před 2 roky
    Po faceliftu vypadá jak moderní SUV, trochu se podobá toyotám nebo i lexusům, ale v jádru je to pořád poctivý pracant na tuhém rámu a s tuhými nápravami.
     Komentáře
  • Garáž

    BMW i4: Loňské auto roku umí překvapit cenou, ale zkrátí se dojezd

    Před 2 roky
    Základní verze elektrického BMW i4 se hodí spíš do příměstského provozu, ale spoustě zákazníků to bude bez problémů vyhovovat. Menší akumulátor s sebou nese nevýhody, ovšem i některé výhody.
     Komentáře
  • Garáž

    TEST: Renault Austral je povedený fešák s pár drobnými pihami na kráse

    Před 2 roky
    Je to nástupce modelu Kadjar, ale neřekli byste to do něj. Austral je větší, propracovanější, dospělejší a v neposlední řadě výrazně pohlednější. Bere si designové prvky z nejnovějšího elektrického Meganu, sám ale elektrický není. Nebo maximálně jen trošku…
     Komentáře
  • Garáž

    TEST: Hodně muziky z Koreje za málo peněz. Tři pro a proti SsangYong Rexton

    Před 2 roky
    Značka SsangYong to na našem trhu zkoušela už několikrát a ne zrovna úspěšně. Tentokrát na to jde ale jinak – kvalita šla nahoru a ceny se drží až neuvěřitelně při zemi. Rexton prošel faceliftem a láká na spoustu výbavy.
     Komentáře
Nezávislý motoristický novinář Honza Koubek uvítá ve své Garáži nejnovější modely všech značek a podrobí je svému kritickému pohledu.
Nezávislý motoristický novinář Honza Koubek uvítá ve své Garáži nejnovější modely všech značek a podrobí je svému kritickému pohledu.
Reklama