Zavřít
I like bike

I like bike

Nejnovější články na Seznamu na téma I like bike
  • I like bike

    Čínská mašina zkopírovala tři nejhezčí motorky světa. Cenou potěší, výkonem ale zklame

    Před 9 dny
    Pepa Sršeň testoval čínský, sportovně-cestovní motocykl s hodně vymazleným vzhledem. Nenechte se ovšem zmást. Agresivně vyhlížející mašina QJ MOTOR SRK 800 RR pohání čtyřválec s výkonem „jen“ 95 koní a točivým momentem 75 Nm. Nejde tak o žádnou střelu, nicméně to vyvažuje kvalitním podvozkem i velmi dobrými brzdami. Pepu potěšil také zvuk motoru, připomínky měl naopak k fungování rychlořazení. Nad cenou pak nevěřícně kroutil hlavou.
     Komentáře
  • I like bike

    Nejpovedenější motor, který kdy Sršeň vyzkoušel. Nový Triumph má propracovanou i elektroniku

    Před 16 dny
    Sršeň testoval Triumph Speed Twin 1200 v nejostřejší verzi RS. Ta se vyznačuje lepšími zadními tlumiči Öhlins, čtyřpístkovými brzdiči Brembo Stylema, oboustranným quickshifterem i designovými prvky. Má rovněž sportovnější posez, což Pepu ještě více povzbuzovalo ke svižné jízdě. Dokonce si poprvé nestěžoval na elektronické bezpečnostní systémy. Jednu výtku ale nakonec přeci jen měl. Více ovšem řekne ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Moderátor během natáčení utopil čtyřkolku v bahně. Nepomohlo ani speciální vybavení

    Před 1 měsícem
    Nepříznivé počasí přeje čtyřkolkám a tahle na to je obzvláště připravená. Nové CFMOTO Gladiator X1000 v úpravě MUD zvládne i ten nejnáročnější terén. Oproti klasické verzi nabídne lepší trakci, větší ventilátor i rozchod kol a má nejen vyšší světlou výšku, ale i polohovatelný vyvýšený chladič. Ani to však nezabránilo tomu, aby Honza Říha nezůstal uvězněný v blátě. Jak se z něho nakonec vysvobodil?
     Komentáře
  • I like bike

    Sršňovi spadla brada. Nová Yamaha řeže zatáčky s chirurgickou přesností a je mimořádně stabilní

    Před 1 měsícem
    Vůbec poprvé udělil Sršeň motorce speciální řád a nová Yamaha R9 si ho opravdu zaslouží. Tahle technologicky vyspělá mašina je v zatáčkách neuvěřitelně stabilní a přesná, že dokáže překonat i kdejaký litrový superbike. O pohon se stará tříválec o objemu 890 cm³ s výkonem 119 koní, který zaujme plynulým a silným nárůstem síly. K dokonalosti ale novince přece jen něco málo schází. Co přesně, to prozradí Pepa ve své recenzi.
     Komentáře
  • I like bike

    Italská klasika ve vás rozproudí emoce. Sršeň by ji hned zaparkoval do své garáže

    Před 1 měsícem
    U moderních motorek, kde se to hemží elektronikou a asistenty, se často vytrácí emoce. Jednou z výjimek je ovšem Moto Guzzi V7 Sport. Italská mašina zaujme svými charakteristickými projevy vidlicového dvouválce, kochat se budete povedeným retro stylem a stejně jako Sršeň si užijete nevšední jízdní zážitek. Nejde o žádnou raketu, ale zábavy nabídne víc, než byste čekali. Výkon necelých 70 koní jí přitom bohatě postačí.
     Komentáře
  • I like bike

    Výbavou se vyrovná dospělým motorkám. Skútr od Hondy ovšem zaujme hlavně cenou

    Před 1 měsícem
    Honda má recept na ideální jednostopé vozidlo nejen do města. Nový skútr PCX125 DX nabízí svižný výkon přes dvanáct koní, výbornou ovladatelnost a zvládne uhánět rychlostí až kolem sto kilometrů v hodině. V základu také nabídne slušnou výbavu a potěší i cenou, která startuje na zhruba 90 tisících korunách. Adam Peschel novinku prověřil v městském provozu. A jaké jsou jeho dojmy?
     Komentáře
  • I like bike

    Temperamentem nabitá Italka vás přesvědčí ovladatelností i výbavou. Má jen jeden podstatný nedostatek

    Před 1 měsícem
    Ducati motorky prostě umí, a to nejen po designové stránce, ale i po té technologické. Výjimkou není ani nová Multistrada V4 S. Nejenže se na ni hezky dívá, stejně dobře se na ní i jede. Pohání ji vidlicový čtyřválec s objemem 1 158 kubíků, který dosahuje maximálního výkonu 170 koní a točivého momentu 124 Nm. Italská mašina urazila za více než dvacet let své historie kus cesty, nicméně k dokonalosti jí podle Adama Peschela chybí už jen jediná věc. Tu jí ale prominete.
     Komentáře
  • I like bike

    Obdivovat budete nejen design, ale i jízdní schopnosti. Sršeň ovšem objevil dost zásadní chybu

    Před 2 měsíci
    Málokdo by podle vzhledu hádal, že tahle sportovně střižená mašina nevznikla v italské dílně, ale u čínského CFMOTO. Model 675SR-R láká působivým designem, přesvědčivými jízdními vlastnostmi a řadovým tříválcem o výkonu 66 kW a točivém momentu 68 Nm. Jenže Sršeň při ostrém testu na uzavřené ploše odhalil chybu, která dokáže pořádně vystrašit.
     Komentáře
  • I like bike

    Konečně mašina, co má emoce! Oblíbený naháč dostal i Sršně

    Před 2 měsíci
    Ve svém segmentu patří k nejprodávanějším motorkám vůbec. Nyní Kawasaki Z900 SE přijíždí s několika novinkami, které vylepšily nejen vzhled, ale i jízdní vlastnosti. A že dokáže japonská mašina pořádně zlobit, se na vlastní kůži přesvědčil i Sršeň. Ten provětral všech 124 koní řadového čtyřválce a rozplýval se nad jeho rychlou odezvou i projevem. Je ale cena necelých 290 tisíc adekvátní částka?
     Komentáře
  • I like bike

    Čínský bobr dostal od Sršně pořádně za uši. Takhle vypadá tisíc kilometrů zábavy

    Před 2 měsíci
    Sršeň si vzal do parády stylovou mašinu čínského výrobce CFMOTO. Ačkoli má model 450CL-C Bobber na papíře jen 44 koní, dokázal nabídnout pořádnou porci zábavy. Řadový dvouválec o objemu 449,5 ccm s točivým momentem 42 Nm sází spíše na ovladatelnost a pohodu než na brutální výkon. Obdivovat budete jeho povedený design a zaujme i cenou. Má vůbec nějaké chyby?
     Komentáře
  • I like bike

    Za litrového Horneta má smysl připlatit. Přestože pár věcí konstruktéři nedomysleli

    Před 2 měsíci
    Honda Hornet je už mezi nahatými motocykly legendou a její nová verze svým předchůdcům rozhodně ostudu neudělá. Zejména pak v provedení SP s litrovým čtyřválcem o výkonu 157 koní, kde jsou navíc brzdiče Bremba Stylema, zadní tlumiče Öhlins či například rychlořazení. Kaskadér Adam Peschel novinku vyzkoušel na silnici i letištní ploše a ukázal, co všechno se s ní dá dělat. Úplně bez chyb ale není.
     Komentáře
  • I like bike

    Ducati představuje nejlehčí superbike, který byl kdy vyroben. A podle všeho také jeden z nejhezčích

    Před 3 měsíci
    Italské motorky jsou nejen o skvělých jízdních vlastnostech, ale také o emocích a krásném designu. Nová Ducati Panigale V2 S s vidlicovým dvouválcem o objemu 890 cm³ a výkonem 120 koní to dokazuje naplno. Oproti předchůdci sice ubrala na výkonu, nicméně s pohotovostní hmotností 176 kg je o téměř dvacet kilo lehčí. A nejsou to ovšem jediné změny, kterými novinka prošla. Více prozradí Lukáš Pešek ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Aby práce byla zábavou, není třeba kupovat drahé čtyřkolky. Tuhle navíc mohou řídit i náctiletí

    Před 3 měsíci
    Ideální pomocník pro menší farmy, zahradnictví, ranče nebo ovocné sady vyjde na necelých 130 tisíc korun. Nový Hecht Cargo navíc na korbu naloží jednu europaletu a ještě zbyde místo třeba na nějakou přepravku. Plně elektrická čtyřkolka uveze až tři sta kilogramů, a to i přesto, že její motor nabídne jen něco málo přes šest koní a točivý moment 9,1 Nm. Jak si ale poradí v praxi? To vyzkoušel Honza Říha na farmě v Doubravčicích a tady jsou jeho dojmy.
     Komentáře
  • I like bike

    Nová mašina od bavoráku vyjde jen na dvě stě tisíc korun. Má to nějaký háček?

    Před 3 měsíci
    Sršeň testoval nejdostupnější motorku v nabídce bavorské značky BMW F 900 R. Přestože začíná na částce 199 900 korun, nejde o žádné ořezávátko, ale o poměrně živého naháče se slušným výkonem 105 koní a točivým momentem 93 Nm. Potěší i dobrými jízdními vlastnostmi a hlavně ovladatelností. Jenže ne všechno je podle Pepy bez chyby, některé detaily ho totiž vyloženě štvaly.
     Komentáře
  • I like bike

    I s malou čtyřkolkou se dají dělat velké věci. Tahle navíc překvapí i cenou

    Před 3 měsíci
    Práce se nebojí a má dostatek výkonu i na pořádnou zábavu. Nová generace čtyřkolky Segway AT5 potěší jak začátečníky, tak i zkušené jezdce. S motorem o objemu 499 kubíků disponuje výkonem necelých 40 koní a točivým momentem 44 Nm. Honza Říha vyzkoušel verzi s prodlouženým rozvorem, která začíná na 149 990 korunách. Chválil její jízdní vlastnosti i praktičnost, pár výhrad ale přeci jen měl.
     Komentáře
  • I like bike

    Nový adventure Sršně překvapil. Stačí pár detailů a zařadí se mezi špičku, přitom nestojí moc

    Před 3 měsíci
    Patří k nejlevnějším na trhu, ale svými jízdními vlastnostmi se řadí mezi ty nejlepší adventure motorky u nás. Nové CFMOTO 800 MT X překvapilo i Sršně, který čínský stroj pořádně prověřil na soukromém polygonu plném překážek a skoků. Novinku s cenovkou necelých 250 tisíc pohání řadový dvouválec o objemu 799 kubíků a nabízí maximální výkon 91 koní a točivý moment 85 Nm. Přestože Pepa během testování novou osmistovku většinou chválil, pár drobností by přeci jen vyladil. Co konkrétně? To už prozradí ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Nový tříválec pracovní čtyřkolce svědčí. Sršeň chválí také podvozek i schopnosti v terénu

    Před 4 měsíci
    Sršeň našel Ideální stroj na práci, který zvládne takřka všechno. Nese název Gladiator U10 Pro a vyjde na zhruba půl milionu korun. Čtyřkolka od čínského výrobce CFMOTO dostala nový tříválcový motor o objemu jednoho litru, kvůli kterému má sice zvuk jako německá válečná ponorka, na druhou stranu dokáže být také poměrně zábavná. Pepa jí vyzkoušel v terénu a rozhodně jí nešetřil. A jeho verdikt? Ten se dozvíte v jeho recenzi.
     Komentáře
  • I like bike

    „Tohle je nejkvalitnější čínská motorka, na které jsem kdy jel,“ říká Sršeň. Konkurenci drtí i cenou

    Před 4 měsíci
    Chlubí se nejbohatší výbavou mezi adventure motocykly, a přitom patří k nejlevnějším. Podle Sršně nadchne hlavně jízdními vlastnostmi a pochvalu si vysloužily i moderní elektronické asistenty. Novinka QJMotor SRT 600 SX by přeci jen snesla pár koní navíc – dvouválcový motor o objemu 554 kubíků totiž nabízí výkon 56 koní a 54 Nm točivého momentu. Jinak jí v podstatě nebylo co vytknout, až na jednu maličkost.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň prohnal levné enduro. Na polňačce nemělo chybu, dokud mu první skok nezarazil páteř

    Před 4 měsíci
    Na trhu se objevila poměrně mladá značka, která chce zaujmout české motorkáře výhodným poměrem ceny a výkonu. Jak to ovšem funguje v reálu, zjišťoval Sršeň s modelem Kove 800X PRO a vůbec ho nešetřil. Čínské enduro s dvouválcovým motorem o výkonu 71 kW a točivém momentu 80 Nm prohnal terénem i polními cestami a čím rychleji jel, tím víc mu motorka dávala smysl. Neobešlo se to ale bez chyb.
     Komentáře
  • I like bike

    Naviják na bobra, režim pro těžkou váhu. Takhle vypadá stroj do lesa

    Před 4 měsíci
    Pepa si tentokrát dal na chvíli oraz od jednostopých vozidel a na test si vzal pracovní čtyřkolku Linhai Landforce 650L Pro. Jde o verzi s prodlouženým rozvorem, kterou pohání jednoválcový motor o výkonu 41 koní a točivém momentu 49,5 Nm. Její předností je nejen solidní výbava, ale také praktičnost a jízdní dovednosti. Navíc je také dvoumístná a na předním navijáku utáhne přes jednu tunu. Jedna věc Sršňovi přeci jen vadila.
     Komentáře
  • I like bike

    Česká klasika je zpět. Vyjde levněji než dovolená, je hodně úsporná a na ženy je to hotový magnet

    Před 5 měsíci
    Na Pavla Lišku čekalo v garáži jedno malé překvapení. Autosalon si pro něj přichystal test legendárního mopedu v novém podání. Celý název zní mpKorado Supermaxi 50 a pohání ho jednoválcový motor o výkonu necelých tří koní. Řídit se může už od patnácti let a na jednu nádrž ujede až dvě stě kilometrů. K dostání je i ve dvoumístné verzi.
     Komentáře
  • I like bike

    Objem ničím nenahradíš a pokrok nezastavíš. Stejně tak Sršně na nové čtyřkolce

    Před 5 měsíci
    Pepa Šiler testoval výkonnou čtyřkolku s dvouválcovým litrovým motorem o síle 97 koní a točivém momentu 92 Nm. Nový Segway AT10 WL EPS se tak hodí nejen na práci, ale i zábavu, zrychlit z nuly na sto totiž zvládne za rovných osm vteřin. Navíc se dá ovládat skrze mobilní telefon a na výběr je také varianta s kratším rozvorem, která s cenou 259 990 Kč je o třicet tisíc levnější.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň testuje Harley, co zadupe supersporty. Jeho sání vcucne i děti u krajnice

    Před 5 měsíci
    Pepa Šiler testoval pěkně ostrou americkou mašinu. Harley-Davidson CVO Road Glide ST totiž v útrobách vidlicového dvouválce o objemu 1 977 kubíků ukrývá výkon 126 koní a 193 Nm točivého momentu. Navíc je inspirovaný závodními motocykly ze seriálu MotoAmerica King of the Baggers a obsahuje karbonové díly, nastavitelné tlumiče Showa, speciální sportovní režimy a také titanové tlumiče výfuku. Takovou jízdu Sršeň už dlouho nezažil!
     Komentáře
  • I like bike

    Indian Pursuit Limited: půltunový stroj s komfortem gauče a silou náklaďáku

    Před 6 měsíci
    Vydat se na dlouhou cestu není s tímhle motocyklem žádný problém. Nový Indian Pursuit Limited nabízí velmi komfortní svezení, skvělou stabilitu i příjemné řízení. O pohon se stará vidlicový dvouválec o objemu 1768 kubíků s pořádnou porcí točivého momentu, konkrétně 178 Nm. Váží přes čtyři sta kilogramů a ani cena není vůbec nízká. Jaké jsou hlavní přednosti nového Indiana a kde naopak u Sršně narazil? To se dozvíte v jeho reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Aprilia RS 457: lehká sportovní motorka pro začínající jezdce

    Před 6 měsíci
    Nízkorozpočtová motorka s působivým vzhledem a charizmatickým zvukem, tak se prezentuje nová Aprilia RS 457. Srdcem italského stroje je řadový dvouválec s výkonem 48 koní a točivým momentem 43,5 Nm. Podle Sršně je svými jízdními vlastnostmi perfektní sportovní mašinou nejen pro začínající jezdce. Problém mám akorát s brzdami.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň testoval mokrý sen většiny motorkářů. Vybavenější „Géeso“ jen tak neuvidíš

    Před 6 měsíci
    Pepa Sršeň otestoval jednu z nejprodávanějších motorek na našem trhu – BMW R 1300 GS Adventure ve stylové verzi Triple Black. Tento německý stroj, nabušený výbavou i příslušenstvím, pohání dvouválcový motor o objemu 1,3 litru s výkonem 146 koní a točivým momentem 149 Nm. Místo spojkové páčky sází na automatické řazení. Jak to spolu funguje prozradí Sršeň ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Takhle si představují budoucnost? Sršeň si na novou městskou motorku nebral žádné servítky

    Před 1 rokem
    Sršeň testoval novou mašinu od BMW. Podle výrobce jde o motocykl určený pro moderního městského člověka. Je plně elektrická a jmenuje se CE 02. Vyrábí se ve dvou výkonových verzích, přičemž na té silnější už může jezdit řidič s oprávněním A1. K dispozici má 15 koňských sil a 55 Nm točivého momentu. I přes vyšší hmotnost, která přesahuje tři sta kilogramů, dokáže zrychlit na povolenou městskou rychlost za tři vteřiny a uhánět rychlostí až 95 km/h. Kolik ujede na jedno nabití a jak se Pepovi zamlouvala, se dozvíte v jeho reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Alfou a omegou všeho jsou pneumatiky. Sršeň nové pláště vůbec nešetřil, a dokonce je vzal i na okruh

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler společně s kaskadérskou ikonou Adamem Peschelem zkoušeli výdrž nových pneumatik. Jejich schopnosti testovali nejen na klikatých alpských silničkách, ale také jim pořádně zatopili na testovacím okruhu v Rakousku. Pláště od firmy Continental jsou primárně určené pro motocykly typu supermoto, proto do nich Sršeň obul novou KTM 690 SMC-R. Jak mu k mašině seděly a kde jsou jejich limity? To prozradí ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    První skútr, se kterým vás budou zdravit i motorkáři. Mrštná Italka nejen skvěle vypadá, ale i jezdí

    Před 1 rokem
    Jezdit autem ve větších městech je často kvůli dopravním zácpám o nervy. Jako vhodné řešení se nabízí například skútr, jenž může využívat i vyhrazené pruhy pro autobusy. A ani nemusí vyjít draho. Honza Říha testoval ideální jednostopé vozidlo Aprilii SR GT Replica 125 za necelých sto tisíc korun, co nejen dobře vypadá, ale nabízí také skvělé jízdní vlastnosti. Pár much přeci jen tahle Italka má. Více prozradí Honza ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Nikdy neříkej nikdy! Moderátor měl z výkonné čtyřkolky pořádný vítr, nakonec s ní řádil v terénu

    Před 1 rokem
    Téměř půl tuny vážící čtyřkolka dokáže v terénu divy a moderátorovi Autosalonu pořádně zachutnala. A není divu. Nové CFMOTO Gladiator X1000 má výkonu na rozdávání, a k tomu od posledně výrazně zlepšilo své jízdní vlastnosti. Sám se o tom přesvědčil Honza Říha, který čínský stroj vyzkoušel nejen na polních cestách, ale i náročné trialové trati. Testovací jezdec Miloslav Bury mu navíc ukázal, čeho je tahle čtyřkolka schopná.
     Komentáře
  • I like bike

    Yamaha snad vyslyšela Sršně. Vytvořila retro pecku s geniálním řízením a dokonalým podvozkem

    Před 1 rokem
    Sršeň testoval novou Yamahu XSR 900 GP v unikátním retro designu. O pohon se staral řadový tříválec o objemu 890 kubíků s výkonem 119 koní a maximálním točivým momentem 93 Nm. Náctiletí motorkáři nicméně nemusí smutnit, k dostání je přiškrcená verze s necelými 48 koňmi. Nová Japonka ovšem není jen o designu, to hlavní předvádí ve chvíli, kdy jí dopřejete větší porci benzínu. Skvělé řízení, podvozek, ovladatelnost, to vše hraje v jednom geniálním rytmu, který Pepa označil jako dokonalý. Posuďte sami.
     Komentáře
  • I like bike

    Čím rychleji jedeš, tím víc funguje. Pak ale žere i pampelišky u silnice, tvrdí Sršeň

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler testoval japonskou střelu Suzuki GSX-S1000GX. Motorka spadající do kategorie crossoverů byla poháněna řadovým čtyřválcem o objemu 999 kubíků, s výkonem 152 koní a kroutícím momentem 106 Nm. Sršeň chválil pružnost motoru, pohodlné sezení i ovladatelnost, ale stěžoval si na rozměry zadního kola. Jaký to mělo vliv na jízdu, prozradí Sršeň ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Brutální nesmysl na cesty, který prostě budeš chtít. Nová Ducati dostala i profesionálního jezdce

    Před 1 rokem
    Cestovní mašinu a nebo supersport? Ducati Multistrada V4 RS kombinuje obojí. O pohon se stará čtyřválcový motor o objemu 1,1 litru, který vyvine maximální výkon 180 koní a 118 Nm točivého momentu. I přesto, že váží přes dvě stě kilogramů, je překvapivě lehce ovladatelná a dovolí jezdci pořádně si zazlobit. Kouzlu ostře řezané Italky nakonec podlehl i profesionální jezdec Lukáš Pešek. Ten kvůli tomu řeší jeden velký problém.
     Komentáře
  • I like bike

    Poprvé, kdy i na Sršně byla rychlost už moc. Na tuhle mašinu vlez jedině až po psychotestech!

    Před 1 rokem
    První seznámení s BMW M 1000 XR se Pepovi úplně nevydařilo. Motorka nebyla zajetá a měla omezené otáčky. Nyní si ale Sršeň vše vynahradil a na uzavřené silnici divokou Němku pěkně potrápil. A nebo ona jeho? Síly na to měla opravdu víc než dost. S litrovým čtyřválcem totiž dosahuje maximálního výkonu 201 koní a točivého momentu 113 Nm. Disponuje semi-aktivním podvozkem a hromadou funkcí, které jen těžko budeš pobírat.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň ještě nepatří do starého železa. Nejlepšímu českému kaskadérovi pěkně napráskal

    Před 1 rokem
    Když se sejdou dva zkušení kaskadéři, nikdy to nevěstí nic dobrého, obzvlášť když jeden z nich drží rekord v jízdě po předním kole. Pepa Sršeň a Adam Peschel se rozhodli poměřit své schopnosti hned ve dvou disciplínách a na dvou různých strojích. Souboj odstartovali na cestovním enduru KTM 890 Adventure R a na závěr si vzali Husqvarnu 701 Supermoto, na které se progumovali až na samý okraj letištní plochy.
     Komentáře
  • I like bike

    Nová Honda dostála své pověsti. Lepší stroj pro začátečníky budete hledat jen těžko

    Před 1 rokem
    Japonský výrobce přichází s novinkou vhodnou pro jezdce, co se silnými stroji teprve začínají, nebo si ještě netroufají na litr. Nová Honda CBR500 totiž nabízí síly tak akorát a přitom dodává pocitu jistoty v každé zatáčce. Sám se o tom přesvědčil i zkušený motorkář Lukáš Pešek. Ten měl pocit, že dvouválcový motor o objemu 471 kubíků v sobě ukrývá početnější stádo než uváděných 47 koní. Vedle povedeného designu chválil také jízdní vlastnosti, výhrady měl naopak k dávkování plynu.
     Komentáře
  • I like bike

    Motorka, co konečně odtrhne teenagery od mobilů. Sršně ale potrápila na brzdách

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler testoval cenově dostupnou mašinu, co mohou řídit i náctiletí. Pohání ji dvouválcový motor o objemu 450 kubíků s výkonem 47 koní a točivým momentem 39 Nm. Řeč je o modelu 450NK z dílny CFMOTO, který v základu vychází na necelých 140 tisíc korun. Vedle toho nabízí velmi povedený design i dobré jízdní vlastnosti. Sršeň chválil především podvozek a ovladatelnost, připomínky měl k fungování brzd.
     Komentáře
  • I like bike

    Ideální jednostopá mašina do města se zrodila v Japonsku. Je mrštná a stojí jen pár kaček

    Před 1 rokem
    Suzuki na český trh přiváží vedle svých rychlých strojů i hbitý městský skútr Address. Pohání ho motor o objemu 124 kubíků s výkonem necelých devět koní a točivým momentem 10 Nm. Díky lehké hmotnosti, která přesahuje jen lehce sto kilogramů, a nízkému těžišti se s ním snadno proplétá městskou džunglí, navíc je cenově dostupný. Během testu nicméně Honza Říha objevil pár věcí, které mu úplně neseděly. Více prozradí ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Agresivní Italka udělá z každého jezdce profíka. Obdivovat budeš její hravost i lakovaná kola

    Před 1 rokem
    Italové design prostě umí, to je všeobecně známý fakt. Když se k tomu přidají skvělé jízdní vlastnosti s notnou dávkou zábavy, vznikne přesně něco takového, jako je Ducati Hypermotard 698 Mono RVE. Motorka s jednoválcovým motorem o objemu 659 kubíků nabízí výkon 78 koní a 63 Nm točivého momentu při váze pouhých 151 kilogramů. Zkušený jezdec Lukáš Pešek se díky ní vrátil do svých mladších let a pěkně s ní dováděl.
     Komentáře
  • I like bike

    Nové japonské enduro nabízí hodně muziky za málo peněz. Řídit ji mohou i náctiletí

    Před 1 rokem
    Na trhu se objevila cenově dostupná motorka s velmi slušnou výbavou a povedeným designem. A nejde o další čínský stroj. Tohle enduro má totiž na svědomí japonský výrobce Honda, který představil nový model NX500. O pohon se stará dvouválcový motor o objemu 471 kubíků s maximálním výkonem 48 koní, čímž si vystačíte s řidičským oprávněním typu A2. Co na enduro říkal zkušený jezdec Lukáš Pešek?
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň prohnal bobra pro teenagery. Řádit s ním ale budou především jejich tátové

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler testoval retro mašinu z dílny CFMOTO s označením 450CL-C. Srdcem motorky je kapalinou chlazený dvouválec o objemu 449 kubíků, který dosahuje maximálního výkonu 44 koní. Ačkoli působí čínský bobber robustním dojmem, na jeho zkrocení stačí vlastnit papíry skupiny A2. Sršeň u stroje chválil zpracování i chod motoru, na druhou stranu mu vyčítal horší filtrování nerovností a vlažné brzdy.
     Komentáře
  • I like bike

    Nový adventure bude na trhu hit, tvrdí Sršeň. Internetovým chytrolínům rovnou zavřel pusu

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler alias Sršeň testoval nové cestovní enduro s řadovým dvouválcem za méně než 160 tisíc korun. Výkonem 42 koní a točivým momentem 42 Nm novinka nijak zvlášť neoslní, nicméně svou hravostí a ovladatelností si CFMOTO 450MTR podmaní i zkušené jezdce. Sršně nejvíce potěšily promyšlené prvky, které u konkurenčních značek jen tak nenajdete. Na druhou stranu našel pár věcí k vylepšení.
     Komentáře
  • I like bike

    Rozdíly pozná jen opravdový znalec. Legendární Honda vylepšila své dovednosti a má i pár novinek

    Před 1 rokem
    Když se řekne adventure motorka, většina z nás si ihned vybaví Hondu a její Africu Twin. Univerzální cestovní enduro se do paměti motorkářů vrylo především svou spolehlivostí, ale i terénními schopnostmi. Výjimkou není ani nová verze v provedení Adventure Sports, kterou měl možnost sám vyzkoušet český závodník Lukáš Pešek. Jak se mu mašina s dvouválcem o objemu 1 084 kubíků zamlouvala a v čem se liší oproti předchůdci?
     Komentáře
  • I like bike

    Zlobivá Němka za jízdy stahovala Sršňovi džíny ze zadku. Z jejích kol byl u vytržení

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler testoval nové BMW R 12 nineT s dvouválcovým motorem typu boxer o objemu 1 170 kubíků a maximálním výkonu 109 koní. Mašina německé výroby Sršně zaujala netradičním designem i skvělými jízdními vlastnostmi, za kterými podle něj nestáli inženýři, ale umělá inteligence. I přesto k ní pár výtek měl. Vše prozradí ve své reportáži.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň se obul do charismatické Italky. Nesmyslnému radaru nemohl přijít na jméno

    Před 1 rokem
    Pepa vyzkoušel nejnovější přírůstek italské rodiny Moto Guzzi. Šlo o cestovní enduro s názvem Stelvio, které poháněl vodou chlazený vidlicový dvouválec o objemu 1 042 kubíků. Pohledná Italka se pyšní i solidním výkonem 115 koní a maximálním točivým momentem 105 Nm. Sršeň u ní chválil především ovladatelnost a lehké řízení, na druhou stranu jí vyčítal nedostatek emocí.
     Komentáře
  • I like bike

    Horká novinka od BMW nadávala Sršňovi, že je blb, a ještě mu dala ránu. V terénu jí to ale spočítal

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler testoval nové cestovní enduro BMW F 900 GS. Srdcem stroje byl řadový dvouválec o výkonu 105 koní a maximálním točivém momentu 93 Nm. Sršeň chválil především komfortní nastavení podvozku a velmi solidní schopnosti v terénu. Na druhou stranu si příliš nerozuměl s quickshifterem a při některých doskocích se podle něho rázy poměrně výrazně přenášely do těla řidiče. Novinka ovšem potěší cenou, pořídit se totiž dá už za 333 tisíc korun.
     Komentáře
  • I like bike

    Dobíječky adrenalinu zkrotí i úplný začátečník. Pár věcí by si ale měl před koupí ujasnit

    Před 1 rokem
    Dvě cenově dostupné čtyřkolky se utkaly ve srovnávacím testu Autosalonu, kdy o přízeň moderátora soupeřily modely Terrox francouzské značky Goes. První byl poháněn motorem o objemu 400 kubíků a disponoval silou 28 koní, proti němu se postavila pětistovka s prodlouženým rozvorem a o 7 koní vyšším výkonem. Oba stroje Honza vyzkoušel na silnici i v náročnějším terénu. Jakou čtyřkolku si nakonec oblíbil?
     Komentáře
  • I like bike

    Rallyová legenda pořádně vyškolila Sršně. Nebýt madla pro „zombíky“, už by letěl ven

    Před 1 rokem
    Pepa Sršeň vyzkoušel na motokrosové trati buginu Polaris RZR Pro R, kterou poháněl dvoulitrový motor o síle 224 koní. Jelikož čtyřkolové stroje nejsou jeho doménou, přizval si na test zkušeného jezdce Vaška Pecha. Ten se s mašinou za více než milion korun vůbec nemazal a doslova s ní lítal po dráze. V cíli nakonec byla k nepoznání. A co na jízdu říkal Pepa?
     Komentáře
  • I like bike

    „Ty vole!" Sršně rozhodila nová generace GS, z asistenčního systému byl ale na prášky

    Před 1 rokem
    Pepa Šiler se pustil do testování nového BMW R 1300 GS ve verzi Trophy. Tenhle oblíbený adventure stroj, jenž je poháněný dvouválcovým motorem s výkonem 146 koní a točivým momentem 149 Nm, se u nás prodává za necelých půl milionu korun. Za ně nabídne nejen hodně výbavy, ale především skvělé jízdní vlastnosti, které mohl Sršeň sám vyzkoušet na silnici i polních cestách. Překvapila ho odezva od předního kola i ovladatelnost, nad novým bezpečnostním prvkem ale jen nevěřícně kroutil hlavou.
     Komentáře
  • I like bike

    Česká motorka uchvátila Sršně, i když je na elektřinu. Na silnici ji ale nepustí

    Před 2 roky
    Pepa Šiler měl před lety možnost vyzkoušet předprodukční verzi elektrické mašiny REVX od Boba Mrázka, který se přes dvacet let věnuje výrobě downhillových kol. Sršně zaujala ovladatelnost, konstrukční řešení a hlavně lehkost motocyklu. S lithiovou baterií o kapacitě 55 Ah totiž váží jen lehce přes padesát kilo. A díky elektromotoru o síle 22 koní dokáže jet až 70 km/h.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršňova nebezpečná Berta řádila na Šumavě i okruhu. Oproti sériovému Triumphu je to nebe a dudy

    Před 2 roky
    Pepa Šiler před lety testoval dvouválcový motocykl Triumph Truxton 1200 R, který ho natolik uchvátil, že si jeden pořídil domu. To by ale nebyl Sršeň, aby si mašinu neupravil k obrazu svému. A tak vedle vzhledu, kde dominuje broušený hliník a nová pletená kola, zásadním způsobem upravil tlumiče i brzdový systém, rovněž zasáhl také do motoru. Výsledkem je téměř dokonalý stroj, na němž se nejen skvěle jezdí, ale i dobře vypadá. Posuďte sami.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň vyzval předního českého kaskadéra Adama Peschela. Nad jeho kousky zůstává rozum stát

    Před 2 roky
    Pepa Šiler tentokrát nechal motorku doma a místo toho si do pořadu pozval Adama Peschela, který se věnuje takzvanému stuntridingu neboli kaskadérským kouskům na motorce. Ani Sršňovi není tohle téma cizí, sám v mládí předváděl nebezpečné triky na mašině, a dokonce má na kontě několik rekordů. Za tu dobu se ale stuntriding hodně posunul i co se týče úprav stroje, jak ukáže sám Adam. Nebude chybět ukázka jeho dovedností.
     Komentáře
  • I like bike

    Řada lidí jí nemůže přijít na jméno. I přesto je nejoblíbenější motorkou na trhu a Sršeň ví proč

    Před 2 roky
    Pepa Šiler vyzkoušel cestovní enduro čínského výrobce CFMOTO 800MT, které v současnosti patří k nejprodávanějším motorkám na našem trhu. Srdcem stroje je dvouválec o objemu 799 kubíků, jež dosahuje maximálního výkonu 91 koní a točivého momentu 75 Nm. Testovaná nová verze Explore se řadí na vrchol nabídky a obsahuje vedle různých krytů i vyhřívané sedlo a řadu bezpečnostních asistentů. Z jednoho měl Sršeň radost.
     Komentáře
  • I like bike

    Provoz vyjde levněji než krmit křečka. Motorka pro začátečníky zaujme nízkou cenou i vzhledem

    Před 2 roky
    Ondřej Hrubeš testoval ideální stroj pro začínající jezdce. Na pohled vypadá skvěle a přitom nestojí víc než dobře vybavený počítač. Ani náklady na jeho užívání nejsou nijak závratné, jeden kilometr totiž vyjde jen na pár haléřů. Řeč je o lehké elektrické motorce Hecht Stratis s výkonem 2,7 koní. Hrubis chválil snadné ovládání i zátah, na druhou stranu měl mírné výhrady k předním tlumičům.
     Komentáře
  • I like bike

    Stroj pro dobrodruhy, co se nebojí těžšího terénu. Potěší i nízkou cenou

    Před 2 roky
    Lukáš Pešek testoval pracovní čtyřkolku CFMOTO Gladiator Z950 Sport s homologací T1b. O pohon se staral dvouválcový motor o objemu 963 kubíků a výkonu 85 koní. Necelých sedm set kilogramů vážící stroj skvěle zvládal jízdu i náročnějším terénem a při rychlejší jízdě po polní cestě dokázal velmi dobře filtrovat nerovnosti. Lukáš navíc chválil stabilitu i bytelnost čtyřkolky.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň nezvládal nového naháče, a navíc ještě soptil nad moderním displejem. Rovnou by ho urval

    Před 2 roky
    Pepa Šiler testoval novinku z dílny CFMOTO s označením 800NK Advanced. Nahatá motorka s řadovým dvouválcem o objemu 799 kubíků dosahovala výkonu 95 koní a točivého momentu 79 Nm. Vedle atraktivního vzhledu zaujme hlavně cenou, která se v základním provedení vejde pod 190 tisíc korun. Za ně nabídne velmi dobré jízdní vlastnosti a také výbavu. U testované verze ale Sršeň z některých věcí radost neměl.
     Komentáře
  • I like bike

    Nová generace oblíbené čtyřkolky přidala na praktičnosti. Troufne si i na dvaapůltunový Hummer

    Před 2 roky
    Lukáš Pešek testoval pracovní čtyřkolku CFMOTO Gladiator X520A ve své druhé generaci. Na trhu se objevují dvě verze a odlišují se od sebe celkovou délkou. Lukáš měl tu s prodlouženým rozvorem, jež poháněl jednoválcový motor o objemu 500 kubíků. Díky možnosti zkoušet stroj v Hummer centru zjistil jeho hlavní přednosti, mezi něž patří především jízdní stabilita a skvělý rejd. Pochvaloval si i pohodlné měkké sedlo.
     Komentáře
  • I like bike

    Sršeň chytil zákeřný Vyrus. Unikl z italské továrny a léčba vyjde na 1,6 milionu

    Před 2 roky
    Pepa Šiler měl po dlouhé době během testování husí kůži. Do rukou se mu totiž dostal unikátní stroj Vyrus 987 C4 4V, který oplýval výkonem 165 koní, vahou necelých 159 kilogramů a charizmatickým zvukem. Poháněl ho vidlicový dvouválec z Ducati o objemu 1 198 kubíků a s maximálním točivým momentem 135 Nm. Ručně vyráběná motorka neměla žádné elektronické pomocníky a nabídla nevšední svezení. Také si za to účtuje slušnou sumu.
     Komentáře
  • I like bike

    Stylová pětistovka se Japoncům povedla. Dobře vypadá, je hravá a dovolit si ji může téměř každý

    Před 2 roky
    Lukáš Pešek testoval zcela nový scrambler od Hondy s názvem CL500. Motorka s řadovým dvouválcem o objemu 471 kubíků disponuje výkonem 34 kW, tudíž ji mohou řídit motorkáři od 18 let. Vzhledem ke svým jízdním vlastnostem se podle Lukáše hodí i pro začátečníky. Vyniká totiž snadnou ovladatelností a příjemně se u ní dávkuje plyn i brzda. Navíc je cenově dostupná.
     Komentáře
  • I like bike

    Vypadá, jako když se zkřížil Šmoula s Transformerem. Sršeň se pustil do japonských novinek

    Před 2 roky
    Pepa Šiler si tentokrát vzal na test rovnou dvě Japonky naráz. Řeč je o modelech V-Strom 800DE a GSX-8S od značky Suzuki. Obě mašiny poháněl stejný řadový dvouválec o objemu 776 kubíků, který dosahoval maximálního výkonu 83 koní. Zatímco vzhled naháče se Sršňovi vůbec nelíbil, cestovní enduro na něho působilo daleko lepším dojmem. Jízdně jim ale neměl co vytknout.
     Komentáře
Testy nejnovějších motocyklů, čtyřkolek a dalších podobných pekelných strojů, které sevřou v rukou a mezi koleny ti nejzkušenější jezdci v čele se Sršněm a Lukášem Peškem. Podělí se o své zkušenosti, zážitky a leckdy netušené dovednosti. Duší i odvážným slovníkem jde o pořad pro skutečné motorkáře. Nechybí svébytný humor a nezaměnitelný svobodomyslný pohled na svět.
Testy nejnovějších motocyklů, čtyřkolek a dalších podobných pekelných strojů, které sevřou v rukou a mezi koleny ti nejzkušenější jezdci v čele se Sršněm a Lukášem Peškem. Podělí se o své zkušenosti, zážitky a leckdy netušené dovednosti. Duší i odvážným slovníkem jde o pořad pro skutečné motorkáře. Nechybí svébytný humor a nezaměnitelný svobodomyslný pohled na svět.
Reklama