Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 – Drahá, ale skvěle dotažená speciálka
Před 2 rokyStandardní Golf GTI je nutně trochu kompromisní auto. Přizpůsobuje se zákazníkům, kteří jsou stále pohodlnější a náročnější na výbavu. Clubsport ale míří na stále se zmenšující skupinku řidičů, kteří od hothatche opravdu chtějí zábavné jízdní vlastnosti a prvotřídní výkon. Daří se mu to dostatečně a stojí to za ty peníze?Lexus LC500 Convertible – Vadí kila navíc?
Před 2 rokyPřišel o střechu, ale kvůli výztuhám nabral rovný metrák. Navíc nemá řiditelnou zadní nápravu a další vychytávky. Má šanci to něčím dohnat?Honda e – Překvapivá retromoderna
Před 2 rokyTohle autíčko vypadá skvěle, zábavně a jinak než většina ostatních. Hledá inovativní řešení, ale zároveň si v některých klíčových parametrech nechalo mnohé z přímých soupeřů trochu utéct. Pro koho vlastně nová Honda e je?BMW M4 – Pořád s manuálem a pořád super
Před 2 rokyKdyž si odpustíte špičkovou verzi Competition, budete mít sice o pár koní míň, ale zůstane vám ruční řazení a pohon zadních kol. S ním je BMW M4 pořád ryzím řidičským autem - a tak dobrým, že mu snad konečně prominete i ten čumák... nebo ne?Audi RS6 Avant – Ultimátní stěhovák
Před 2 rokyVelký kufr, luxusní interiér, ale také 600 koní, stálý pohon všech kol a zdrcující rychlost za každých podmínek. Dá se RS6 vůbec něco vytknout?Lexus SC430 – starší osmiválec za hubičku?
Před 2 rokyPůvodně slíbený nový osmiválcový Lexus bez střechy musel do servisu, ale sehnal jsem jiný – sice není vůbec nový, ale zato je zajímavý a unikátní. A navíc jsem v něm nikdy nejel, takže jsem tohle pozvání prostě odmítnout nemohl.Honda Jazz Crosstar – Jinak a moderněji!
Před 2 rokyNový Jazz zcela změnil image. Je roztomilejší, méně agresivní, ale zároveň přidává dobrodružnější mírně zvedlou verzi. Také má nový hybridní motor - a jiný si vybrat nemůžete. V důsledku není zrovna nejlevnější, ale zase má skvělou výbavu. Jak dopadne konečné účtování?Volvo V90 Crosscountry - Zvýšená elegance
Před 2 rokyVelký a praktický kombík švédské provenience jsem tu měl nedávno. Tentokrát si ho ale dáme bez drahého fullhybridního pohonu, zato ale se zvýšeným podvozkem a oplastovanou karoserií. Neuškodila změna světlé výšky jízdním vlastnostem? A jak je na tom čistě benzínový motor se startérgenrátorem? Například systém stop-start mi připravil jedno docela velké překvapení!Škoda Octavia RS – Benzínová je nejryzejší
Před 2 rokyNejrychlejší Octavie pořád není žádný hothatch, ale pokud si chcete její řízení užít co nejvíc, je třeba zvolit tu správnou ze tří nabízených motorizací. Liší se totiž celkem dost.Toyota Proace – Když běžné MPV nestačí.
Před 2 rokySegment osobních dodávek nepatří k největším, ale zároveň má svou nezastupitelnou pozici, kterou mu pomáhal vyšlapat například Transporter, respektive Multivan od Volkswagenu. Dnes s ním ale soupeří řada automobilek a Toyota to v případě modelu Proace bere za správný konec. Spousta prostoru, variabilita a slušný motor, může tenhle recept něco pokazit?Subaru Impreza e-Boxer s baterkou a elektromotorem navíc
Před 2 rokyImpreza si zachovává plochý motor, ale v souladu s požadavky doby ho doplňuje startérgenerátorem a skromným akumulátorem. Pokles spotřeby není nijak závratný, ale zlepšení odezvy na plyn potěší. Navíc, Impreza má teď skutečně skvěle nastavený podvozek. Bude to ale v segmentu obsazeném silnou konkurencí stačit?Renault Talisman – Už jen kombík a nafta
Před 2 rokyO velké sedany a kombíky už není takový zájem jako o crossovery a SUVčka. Renault proto nechává v prodeji jen dobře vybavený kombík se silným naftovým motorem. Vyplatí se o něm uvažovat?Volvo V90 T6 Recharge: Luxusní kombík s mizivou spotřebou
Před 2 rokyVolvo to s hybridními pohony umí a V90 v umírněnější verzi T6 Recharge cílí nejen na flotilové zákazníky spoustou prostoru, luxusním skandinávským designem a také pohonným ústrojím, které zvládne jezdit po městě čistě na elektřinu, ale také překonávat dlouhé vzdálenosti po dálnicích. Nebude to ovšem levná legrace...Volkswagen Arteon Shooting Brake – Stylově a s kufrem
Před 2 rokyDo supermódní kategorie stylových kombíků shooting brake se zatím vydaly jen luxusní značky - a teď najednou Volkswagen. Vyjde mu to s větším sourozencem Passatu, nebo to bude střela vedle? Testoval jsem verzi ve výbavě Elegance s dvoulitrovým nafťákem a téměř luxusním interiérem.Vlog #166 První jízda v BMW M3 Competition
Před 2 rokyKontroverzní příď nechme tentokrát stranou - jaké je nové BMW M3 v disciplíně, která se počítá nejvíc: při jízdě? A počkat, jde tady vlastně ještě o jízdu, nebo hlavně o image?Ford Puma – Základní motorizace stíhá!
Před 2 rokyNad litrovým tříválcem spousta lidí nesouhlasně kroutí hlavou, ale ten v Pumě má 125 koní a nejede vůbec špatně. A ještě líp je na tom podvozek, který u Fordu vždycky uměli. Zavazadelník má v rukávu zajímavý trik a navíc má Puma velmi slušivý kabát. Kde je tedy háček?Toyota Supra – Slabší verze není nutně horší
Před 2 rokyUbyl litr objemu, dva válce, 82 koní, ale taky metrák hmotnosti a víc než půl milionu z cenovky. To už jsou argumenty, které mohou s výsledkem pořádně zamávat. Zjišťovali jsme, jestli se dvoulitrová Supra pořád ještě chová jako pravý sporťák.Renault Espace – Labutí píseň MPV?
Před 2 rokyAutomobilka o něm tvrdí, že už není MPVčkem, ale stal se crossoverem. Přesto má Espace nezaměnitelný jednoprostorový profil a nabízí variabilní interiér, kde navíc nově najdete luxusní materiály a spoustu elektroniky. Mírně zvýšený podvozek nahrává pohodlné jízdě. Přesto se zdá, že zákazníci raději volí méně praktická pseudoterénní SUVčka. Neměli by tady přece jen udělat výjimku?Vlog #165 První jízda: Audi e-tron GT
Před 2 rokyMá spoustu společného s Porsche Taycanem, ale přesto jezdí jinak. Jak to? A taky se vám zdá hezčí?Toyota Highlander – Větší brácha RAV4
Před 2 rokyHighlander je už ve své čtvrté generaci, ale žádná z předchozích se neprodávala v Evropě. Doby se ale mění a zákazníci ze starého kontinentu touží po větších a větších SUV. Nový Highlander je nejen velký, ale i technicky vycizelovaný, prostorný, pohodlný a nabitý technikou. Bude mu to stačit proti zavedeným evropským rivalům?Dacia Sandero – Je k něčemu základní motorizace?
Před 2 rokyPůvodně jsem si chtěl půjčit to nejlevnější Sandero na trhu, ale v novinářské flotile chybělo. Kromě toho je opravdu holé, pro spoustu lidí až příliš. Spokojil jsem se tedy s lepší výbavou, ale pořád základním motorem. A pozor, nové Sandero je opravdu úplně nové a vypadá opravdu k světu!Volkswagen Golf Variant – Ještě lepší než hatch?
Před 2 rokyVariant, neboli kombík, se vyrábí od třetí generace VW Golfu, takže je již neodmyslitelnou součástí nabídky. Tentokrát je výrazně praktičtější, má na rozdíl od krátkého Golfu prodloužený rozvor, více místa nejen v kufru, ale i na zadních sedačkách... a taky líp vypadá, alespoň podle mě.vlog #164 Zamyšlení nad Škodou Enyaq
Před 2 rokyPrvní jízda samozřejmě není test, ale Škoda Enyaq i tak vybídla k zamyšlení. Hlavně o tom, pro koho je, jestli už je dobrý nápad přejít na elektřinu, jaké to nabízí (nesporné) výhody a kolik vás to bude vlastně stát. Na všechny otázky odpoví až řádný test, ale zatím aspoň zjistíte, proč je Enyaq na pohled povědomější, než jeho koncernový sourozenec ID.4Toyota Land Cruiser – Ještě silnější a lepší
Před 2 rokyPravověrný offroad, na který nedají dopustit zákazníci na celém světě se dočkal vítané injekce do motoru. A nejde jen o zvýšený výkon a točivý moment, ale také o lepší chod, promyšlenější likvidaci spalin, plynulejší spolupráci s převodovkou... tohle auto zkrátka funguje přesně jak má. A teď ještě o kousek líp. Znamená to ale, že jde o "levnější Range Rover"?KIA Sorento – Čtvrtá generace dospěla
Před 2 rokySorento je skutečně pořádný kus auta a neskrývá mírně americká nádech - byť v Americe nabízí značka dokonce ještě větší model. Stojí na nové platformě, má lepší výbavu, širší motorovou paletu a spoustu prostoru uvnitř. Stojí to za ty peníze, nebo se pořád bavíme o podprůměrném korejském výrobku?Renault Clio e-Tech – Složitá technika v jednoduchém balení
Před 2 rokyV segmentu malých aut je jen málo hybridů a Clio jde navíc na věc svým jedinečným způsobem. Extrémně složitá technika, ovlivněná zkušenostmi značky z Formule 1, není řidiči vůbec na obtíž, je pro něj neviditelná, ale funguje. Spotřeba klesá a plynulá a tichá jízda jsou naopak plusem. Kde je háček?Vlog #163 Brno, McLaren, Porsche a krvavé Martini
Před 2 rokyJeště když se to smělo, zajel jsem se do Brna rozloučit s končící kavárnou. Taky ale probereme pár autařských novinek a ukážu vám, co s krvavým pomerančem ;)Toyota GR Yaris – Maličký dynamit
Před 2 rokyS klasickým Yarisem toho nemá moc společného. Chybí mu dvoje dveře a pár centimetrů do výšky, zato mu ale přebývá pohon zadních kol a velká spousta koní. Je to zamaskované rallye auto, které smí normálně na silnici. Je drahé, ale stojí za každou korunu. Takhle famózní stroj jsme tu neměli už dlouho.Subaru Levorg 2.0 – Poslední šance podívat se tomuhle autu na zoubek
Před 2 rokyDalší Subaru se s námi loučí. Pokud se příští generace Levorgu vůbec objeví, pravděpodobně se neobjeví v Evropě a tak máme poslední šanci se tomuhle autu podívat na zoubek. Po faceliftu má jiný motor a výrazně jinak nastavený podvozek a možná by vás překvapilo, jak hodně ho to změnilo. Pořád je to ale poměrně úzce vyhraněné auto a navíc patří k těm dražším. Pro koho má tedy smysl o něm přemýšlet?Toyota RAV4 Hybrid – Silná a úsporná zároveň
Před 2 rokySUVčko, které má přes 300 koní, předjíždí na požádání a přitom nemusí žrát skoro žádný benzín a ve městě je úplně tiché a jezdí naprosto plynule? Dřív by to byla utopie, dnes je to realita - díky plug-in hybridnímu pohonu. Má to ale samozřejmě i odvrácené stránky...Renault Mégane Grandtour – Nenápadná avantgarda
Před 2 rokyDetaily na karoserii jsou francouzsky rozmáchlé, ale silueta kombíku je naprosto tradiční, stejně jako pohodlný podvozek a základní benzínová třináctistovka. V jednoduchosti je krása a přestože novinářské auto mělo opět vysokou výbavu, jeho starosvětské pojetí v mnoha směrech pořád dává smysl.Subaru BRZ Final Edition – Analogový sporťák naposled
Před 2 rokyDíváte se na rozlučkovou edici BRZ. Další generace sice bude, ale do Evropy nedorazí. V tomhle autě je pár věcí navíc, ale to důležité zůstalo a protože nám při natáčení zároveň začalo pršet a ve vyšších polohách sněžit, rozhodl jsem se s famózním Toyobaru rozloučit jak se patří.Vlog #162 Nové Maserati MC20!
Před 2 rokyNová vlajková loď je tu. Nástupce legendární MC12 má polovinu válců a polovinu objemu, ale výkon zůstal stejný. A hlavně je to skutečně pravé Maserati, žádné vypůjčené díly na něm nenajdete. Projet jsem se zatím nemohl, ale i statické první dojmy stály za to...Hyundai Tucson – Novým avantgardním směrem
Před 2 rokyPředchozí tři generace Tucsonu pomohly etablovat model mezi soudobými kompaktními SUV a jak se zdá, s tou čtvrtou přichází čas na odvážný krok. Design tohohle auta je cokoliv, jen ne nudný. Lidi se za ním na ulici otáčejí jak na obrtlíku. Uvnitř čeká taky pár překvapení, ale zároveň úhledný a moderní interiér. A co jízdní vlastnosti?Vlog #158 Servis Miaty a nová Octavia RS
Před 2 rokyProbírám se staršími věcmi, které jsem natočil, ale zatím nevydal: Moje stará dobrá MX-5 potřebovala před zimou trochu pofoukat bolístky a taky jsem si ještě před lockdownem stačil zajet do Mladé Boleslavi a krátce se projet s novou Octavií RS.Nissan Juke – Podruhé trochu rozvážněji
Před 2 rokyPrvní Juke provokoval a spoustu lidí pobouřil. Jenže spoustu lidí také okouzlil a získal si je svou jinakostí. Druhá generace je umírněnější, ale staví na osvědčených základech svého předchůdce. Škoda, že se nedočkáme silnějšího motoru, protože podvozek se povedl...Elektromobily "z bazaru"
Před 9 rokyBMW i3 je moderní, kvalitní a funguje skvěle - ale stojí spoustu peněz. Dnes se Honza Koubek byl podívat, jak se dá pořídit elektromobil z druhé ruky - jestli vůbec jsou k sehnání a jak složité je uvést je do provozuschopného stavu.Mazda3 sedan 2.0 Skyactiv
Před 9 rokyNetrpělivě očekávaná nová Mazda 3 je tu. Honza se na ní hodně těšil, zejména potom, co otestoval novou šestku. Na atmosférické benzínové motory Skyactiv nedá dopustit, protože jsou to jedny z mála nepřeplňovaných motorů, které se dnes vůbec dají koupit. Původně jsme měli dostat hatchback, ale nakonec nám v testovací síti skončil sedan se slabším dvoulitrem Skyactiv-G120 o výkonu 120 koní a točivém momentu 210 Nm, tedy v podstatě střední výkonová varianta.Volkswagen Golf GTI Performance
Před 9 rokyPraotec ostrých hatchbacků - i tak se mnohdy Volkswagenu Golf GTI přezdívá. Není divu, první generace se dá skutečně řadit vůbec k prvním hot hatchům na světě - a že to bylo skvělé auto. Tohle je ovšem už sedmá generace a Honza Koubek si pochopitelně nemohl nechat ujít příležitost k otestování. Počasí s teplotami kolem bodu mrazu ho mrzelo o to víc, že měl k dispozici mírně silnější verzi Performance, která by se svým aktivním diferenciálem na okruhu jistě zazářila. Jestli ho Golf přesvědčil o tom, že na okruh nemusí a dost zábavy poskytne i na běžné silnici, to už se podívejte sami.Citroën C-Zero
Před 9 rokyDalší díl speciálu o elektromobilitě se bude věnovat především Citroënu C-Zero a v druhé řadě také síti nabíjecích stanic a každodennímu životu s elektromobily. C-Zero a jeho sourozenci už rozhodně nepatří k tomu nejmodernějšímu, co se na trhu s elektrickými auty dá sehnat; má i přesto smysl se o ně zajímat? Honza Koubek si tentokrát přizval na pomoc experty - nejen pana Jaromíra Marušince, předsedu Asociace elektromobilového průmyslu a elektromobilového nadšence, ale také pana Petra Dvořáka, který také elektromobily používá denně - jako soukromá i služební vozidla.Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI R-line
Před 9 rokyVolkswagen Passat Variant rozhodně není žádná novinka. Původně vlastně ani nebylo v plánu ho testovat, Honza Koubek ho dostal jako náhradu za dočasně nedostupný Golf GTI. Protože ale Passat dorazil v našňořené verzi R-line, rozhodl se ho přesto otestovat a zamyslet se nad tím, jak automobilky reagují na podomácku prováděné úpravy.Škoda Octavia kombi RS TSI
Před 9 rokyŽe se pod tímto videem rozpoutá v komentářích pravá bouře, je prakticky nevyhnutelné. Octavia RS vždycky dělila většinové posluchačstvo na dva ostře znepřátelené tábory - jedni RS adorují, protože je to nejrychlejší a nejsportovnější škodovka, čili zkrátka super kára. Druzí se mu posmívají, že je to křáp s navoněným odznáčkem. Pravda je (jako ostatně většinou) někde uprostřed. Čím vším tedy Octavia RS je a čím naopak není, nad tím se zamyslel Honza Koubek.Mercedes-Benz CLA 220 CDI
Před 9 rokyStylový sedan s křivkami kupé, postavený na základě hatchbacku. Může z takové směsi vzejít smysluplné auto. Bude se prodávat? A souvisí spolu vůbec tyhle dvě věci? Honza Koubek nedbal na první sněhové přeháňky a vydal se to zjistit.BMW i3
Před 9 rokyBMW i3 je absolutní novinka - jako jedni z prvních jsme ji měli na vícedenní test, a tak jsme jí pochopitelně okamžitě zařadili do našeho seriálu o elektromobilitě. Honza Koubek se se zájmem zhostil role průkopníka a se supermoderním elektromobilem dvě noci parkoval na ulici před svým bytem a používal ho na všechny běžné jízdy po městě. Vystačil mu plně nabitý akumulátor?Elektrokola
Před 9 rokyElektromobilita se zdá být v zásadě rozumným nápadem, problém je v tom, že kvalitní elektromobily jsou drahé. Minule testovaná Tesla Model S stojí od dvou milionů výš a to si opravdu nemůže dovolit kdekdo. Dneska tu ale pro vás máme ten nejlevnější způsob, jak se svézt za pomoci elektřiny - elektrokola. Ať už jste skalními cyklisty a příznivci cyklistiky, nebo spíš naopak (což je tábor, kam se řadí Honza Koubek), elektrokolo vás může příjemně překvapit. K tradiční svobodě pohybu na jízdním kole totiž přidává dosud nevídaný rozměr - oprostí vás od téměř veškeré námahy. Do kopcovité Prahy je to celkem ideální - a navíc nemusíte zůstat u nudných skládaček a městských bicyklů...VW Beetle Cabrio
Před 9 rokyVolkswagen chce s novou generací stylového modelu Beetle oslovit i dosud trochu opomíjenou skupinu zákazníků - heterosexuální muže. No dobře, vtípky stranou: předchozí "nový Brouk" byl přece jen spíš roztomilé vozítko, než mužná kára, ale to nevadilo, zákazníků si našel poměrně hodně. Nová verze je hranatější (i když ve variantě s plátěnou střechou to tolik nevynikne) a především prostornější a praktičtější. Jak je to s jízdními vlastnostmi, se Honza Koubek vydal zjistit na své oblíbené okresky.Tesla Model S
Před 9 rokyTestem luxusního elektromobilu Tesla Model S načínáme speciální seriál o elektromobilitě, který jsme nazvali Meziproud. Honza Koubek si v něm na pomoc přizve odborníka na slovo vzatého - předsedu Asociace Elektromobilového Průmyslu, pana Jaromíra Marušince.Nissan Juke Nismo
Před 9 rokyNissan Juke znáte z ulic jako "ten zvláštní japonský crossover". Teď si ho ovšem vzala do parády divize Nismo - což je zkratka NISsan MOtorsport - a představila nejostřejší, trochu potrhlou verzi. Honza Koubek neváhal a ukořistil klíčky, přestože měl od začátku k některé palubní technice dost nedůvěru. Jak to dopadlo, se podívejte.Škoda Octavia RS TDI
Před 9 rokyNová Škoda Octavia RS - pro jedny modla mezi sportovními rodinnými auty, pro jiné "jenom" trochu rychlejší škodovka. A navíc, tahle je naftová, což způsobuje další rozkol - jedni na "tédéíčko" nedají dopustit a mnohdy ho zcela adorují, jiní si odplivnou a suše prohlásí, že v autě, které si chce hrát na sportovnost, nemá nafta co pohledávat. Kde ve skutečnosti leží pravda, to se Honza Koubek vydal zjišťovat za volantem modrého novinářského sedanu. Benzínový kombík mu prý půjčí příště...Ford Ranger Wildtrak
Před 9 rokyVznikl pro země, kde mají podstatně méně silnic a jeho hlavní využití je pracovní. Dokáže Ford Ranger nalézt uplatnění i v malé středoevropské zemi a ve vyšňořené variantě Wildtrak? Honza Koubek si zamluvil nejsilnější pětiválcový diesel s automatickou převodovkou a vydal se zjistit, jakou má tohle auto šanci.Subaru Forester XT
Před 9 rokySubaru Forester XT s nejsilnějším benzinovým motorem je svého druhu unikát. Něco jako "ostré SUV", podle vzoru ostrých hatchbacků. Jenže těch jsou spousty, zatímco "oturbený" Forester mnoho přímých konkurentů nemá. Těží ale z tradice - v téhle modelové řadě byl vždycky silný benzinový motor. Stačí ale tradice k tomu, aby mělo takové auto smysl? Honza Koubek natankoval plnou nádrž a vydal se to zjistit.Mini Cooper Cabrio
Před 9 rokyMinule jsme tu měli nejsilnější verzi modelu Countryman a to opravdu zrovna "mini" auto nebylo. Dnešní testované Mini je ale skutečně prcek, jak má být - a dokonce bez střechy. Sice to není nejsilnější verze, ale třeba to Honza Koubek nebude tolik řešit, když má ještě šanci stáhnout střechu a nachytat poslední podzimní paprsky.Test Subaru Outback
Před 9 rokyOutback zdaleka není v nabídce Subaru nováčkem, je to ostřílený matador. Dostal ale naftový motor v kombinaci s variátorovou převodovkou Lineartronic, což je světové prvenství. Funguje to? A nebude z toho Honza Koubek, kterého převodovky CVT příliš neberou, zase rozmrzelý?Test Mini Countryman JCW
Před 9 rokyMini se pouští do nových kategorií a tak je Countryman všechno, jen ne malý. Jak tenhle crossover sedí do image značky? A pomůže mu nejsilnější motor v nejostřejší verzi John Cooper Works? Honza Koubek se nasoukal za volant a vydal se to zjistit.Test Peugeot 208 GTi
Před 10 rokyNení GTI, jako GTi. Dnes se nebudeme věnovat Golfu, ale Peugeotu. Podařilo se mu s poslední generací malého hatchbacku alespoň trochu vrátit k původnímu kouzlu legendy jménem 205 GTi? A pokud ne, je to velký problém? Jaké je vlastně tohle auto v běžném provozu, se vydal zjišťovat Honza Koubek.Test Toyota Yaris Hybrid
Před 10 rokyAutomobilka Toyota se technologií hybridních aut zabývá už dlouho, teď však přichází s dosud nejmenším zástupcem. Jestli má hybrid v takhle malém autě smysl zjišťoval Honza Koubek.Test Peugeot RCZ 1.6 THP 200
Před 10 rokyPeugeot RCZ vypadá báječně, ale francouzský sporťák s pohonem předních kol - kdo to kdy slyšel? Honza Koubek pořádně otestoval prozatím nejsilnější dvěstěkoňovou verzi a přišel na to, že má světlé i stinné stránky.Test Škoda Octavia Combi
Před 10 rokyŠkoda Octavia kombi je bezesporu jedním z nejhorečněji očekávaných aut českého chalupářského národa. Má velký kufr, je Simply Clever a prostě - je to nová oktávka, co byste chtěli vědět víc. Inu, třeba to, jestli jí nutně musíte mít "v tédéíčku", nebo jestli byste neudělali lépe s některým z nových benzínových motorů. Nebo jestli se máte pořád bát o navigaci. Nezávislý motoristický novinář Honza Koubek vzal tentokrát testování ještě trochu víc netradičně.Test BMW 328i Gran Turismo
Před 10 rokyBMW 328i Gran Turismo není typický bavorák - není to ani sedan, ani kombík, snaží se být něčím mezi. Jak se mu to daří, zjišťoval nezávislý motoristický novinář Honza Koubek.Jaguar XF Sportbrake
Před 10 rokyFaceliftovaný Jaguar XF ve verzi Sportbrake s naftovým šestiválcem testuje nezávislý motoristický novinář Honza Koubek.