Dlouhodobě nepoužívaná a ještě k tomu vyplavená! I taková V3S se rozjede
Před 1 měsícemVítáme vás u 2. dílu, kdo nás ještě nezná, jsme David a Filip. Instruktoři v Centru bezpečné jízdy Libros. V následujícím videu můžete vidět náš pokus o opravu Pragy V3S. Vejda stála dlouhé roky na Librose v Ostravě, kde jí čekala nejasná budoucnost, v září 2024 se do toho ještě přidaly povodně. Auto jsme vytáhli jak tomu říkáme z kopřiv, převezli na dílnu a započaly první práce. Jedná se o druhý díl této minisérie.Praga V3S M2 - legenda znovu ožívá
Před 1 měsícemJsme David a Filip. Instruktoři v Centru bezpečné jízdy Libors. V následujícím videu můžete vidět náš pokus o opravu Pragy V3S. Vejda stála dlouhé roky na Librose v Ostravě, kde jí čekala nejasná budoucnost, v září 2024 se do toho ještě přidaly povodně. Auto jsme vytáhli jak tomu říkáme z kopřiv, převezli na dílnu a započaly první práce. Vypouštění vody z celého auta, zejména z nádrže, motoru, vzduchojemů. Na konci videa je krátký proslov, co vás čeká v dalším díle. Doufám, že vás to bude bavit. Jakékoliv tipy a triky uvítáme.PRAGA V3S nezná slovo extrém
Před 1 rokemPRAGA V3S, často ji vídáváme v situacích, kdy je pokroucená, až to vypadá, že se každou chvíli zlomí,... přesto vždy z naprosto nereálné situace najde cestu ven. Je tomu už 30 let, co se Vejda přestala vyrábět. A je tomu mnohem více než 30 let, co některé mašiny stále jezdí a stále jsou ve formě jako kdysi. Dodnes se setkáváme s Pragovkama z 50. let a stále jezdí, stále zvládají ten nejhorší terén. Vznětový, vzduchem chlazený motor Tatra 912 nastartuje vždy v jakýchkoliv podmínkách. Vejda je vozidlo, které nás přežije .... nesmrtelná Vejda,.... Navždy PRAGA V3S! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Pavla Eiseltova, Mud Eaters, Quicksilver307, Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/Praga V3S a hluboké bahno - dostane se z toho?
Před 1 rokemToto video je o dokonalosti PRAGY V3S, která je schopna fungovat za jakýchkoliv podmínek! Za záběry pro další díl cyklu PRAGA 100x jinak!!! DĚKUJEME Markovi.PRAGA S5T "kanálník": Neuvěřitelná přeměna
Před 1 rokemSMEKÁME obrovský, ale opravdu OBROVSKÝ KLOBOUK před práci Jakuba a jeho blízkých. Z krásného veterána v žalostném stavu vytvořili nádherné super funkční vozidlo téměř k nerozeznání od originálu, který před desítkami let vyjel z výrobní linky. Chlapi si opravdu, ale opravdu mákli. To může dosvědčit jen ten, kdo někdy renovoval takový vůz. Tento desetiminutový díl cyklu PRAGA 100x jinak je o precizní a velmi pečlivé, brilantní práci na nádherném voze PRAGA S5T. Z poskytnutých záběrů a hlavně z jejich obsahu jsme nadšení, je to učiněná nádhera. Ještě jednou smekáme před naprosto špičkovou práci na tomto legendárním stroji. DĚKUJEME: Jakub Nemec.PRAGA V3S - naložená uvízne v bahně
Před 1 rokemV3S jako vždy stoprocentní! Děkujeme: Marek Kulhanek, Mrnil1, golfik112, Simon Krahula.Hluboký sníh, bahno - PRAGA V3S zvládá s přehledem!
Před 1 rokemNeexistuje extrém, který by Pragu V3S zastavil! Děkujeme: Mincho Paunov, Jan Blichler, Jiří Šmíd, kenarfas, Matus Rabatin, Mirek M, ramboMat100, Výtopna Zlíchov, олег гавашелишвили, Branislav PovodaNavždy Praga V3S! Naložená, v lese, v bahně
Před 1 rokemPRAGA V3S – nesmrtelná legenda, dokonalá mašina, radost slyšet zvuk motoru, radost pohledět, jak si se vším vesměs hravě poradí! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Jiri Dolejsi, Peter Fedorco, Michal Michal, MaRud CHANNEL, Albert Steinhauser.PRAGA V3S zvládá jakýkoliv terén
Před 1 rokemPRAGA V3S, často ji vídáváme v situacích, kdy je pokroucená, až to vypadá, že se každou chvíli zlomí,... přesto vždy z naprosto nereálné situace najde cestu ven. Je tomu už 30 let, co se Vejda přestala vyrábět. A je tomu mnohem více než 30 let, co některé mašiny stále jezdí a stále jsou ve formě jako kdysi. Dodnes se setkáváme s Pragovkama z 50. let a stále jezdí, stále zvládají ten nejhorší terén. Vznětový, vzduchem chlazený motor Tatra 912 nastartuje vždy v jakýchkoliv podmínkách. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Pavla Eiseltova, Mud Eaters, Quicksilver307, Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/Praga V3S z roku 1953 stále ve formě
Před 1 rokemJak se říká, že V3S vyjede vše, tak to nemusí pravda, pokud se nezapne přední náhon a uzávěrka. ☝️☝️☝️ 🔘1. pokus: bez předního náhonu a bez uzávěrky. 🔘2. pokus: s předním náhonem skoro na volnoběh. 🔘3. pokus: s uzávěrkou. 🔘4. pokus: s předním náhonem a uzávěrkou.Praga V3S (1969) slouží jako chalupa na víkend
Před 2 rokyObdivujeme Pragu, obdivujeme V3S. O tyto záběry od @zprahydopragy se rádi podělíme. Tato V3S byla vyrobena v roce 1969. Michal, autor záběrů, ji koupil na Slovensku od mysliveckého spolku. Je to pravá uloženka. Měla najeto 1790 km. A odpovídá tomu i opotřebení a celkový stav. V3S slouží jako chalupa na víkend. Občas s ní Michal s nejbližšími jezdí na výlety a zažívá spoustu příhod a legrace.Pásová PRAGA V3S na lyžích
Před 2 rokyUž jste někdy viděli něco podobného? Skvělý zlepšovák do hlubokého sněhu – co říkáte? Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: MidnightRunner96, Антон Орешков, Fолег гавашелишвилиNaložená PRAGA V3S tahá stromy z lesa
Před 2 rokyDokážete někdo vysvětlit sílu této mašiny? Za poskytnuté záběry děkujeme: Matus Rabatin, golfik112, ClassBart144, 771Pato, 90mirco90, timbajs.PRAGA V3S na truck trialu a v hlubokém sněhu úspěšná
Před 2 rokyNa první pohled vypadá jako opravdová mašina, je to však model ve velikosti 1:10. Opět jsme nadšení z jízdních vlastností, které jsou k nerozeznání od originálu v životní velikosti. Záběry nemáme bohužel s originálním zvukem. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Los Banditos TeamPRAGA V3S u hasičů v Česku a na Slovensku
Před 2 rokyDalší díl cyklu PRAGA 100x jinak!!! Tentokrát si užijete mix pragovek u dobrovolných hasičů v ČR a na Slovensku. Krásné mašiny, legendy v červeném! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: DHZ Vikartovce, Maroš Bobák, DHZ na Slovensku, HAZZ na Slovensku, maskare66, djmichal, milan jokl, Milan Dermek, Peter Partel, Radek Christián, Vladimír Bednár.Praga V3S 100x jinak!!! 100x nejlepší
Před 2 rokyPraga V3S a její všestranné využití: odhrne sníh v Tatrách, překoná překážky na truck trialu, odvede skvělou práci v zemědělství. Některé V3S slouží už déle než půl století a stále jsou spolehlivé a nenahraditelné. Klobouk dolů před tímto strojem! Děkujeme: czechmatmachine, Danyho vedlejší kolej, MidnightRunner96, Jan Bartoň, kedar - farm videos, Michal Lovas, mars71.PRAGA V3S pomáhá na Haiti!
Před 2 rokyOd roku 2009 působí na Haiti skupina lidí, kteří se rozhodli pomáhat v rozvrácené a zaostalé zemi, která je nejchudším státem západní polokoule. Jejich cílem je rozvojová pomoc. Česko-slovenská mise Praga-Haiti provozuje studny s pitnou vodou pro 25 000 obyvatel v severozápadní části země. Všechny studny byly vyvrtány a osazeny s využitím československých speciálů Praga V3S a české vrtací soupravy. Typickým terénem haitského severozápadu jsou nezpevněné a zanedbané kamenité cesty s velkým převýšením. Praga V3S skříň Skříňová pragovka byla na Haiti odeslána v roce 2009. Sloužila ve farnosti Baie-de-Henne k přepravě stavebního materiálu, zemědělských plodin a jako autobus. Pro tento účel byla také upravena (přídavné nádrže na naftu, sklopné lavice na sezení a další). V současné době slouží jako podpůrné vozidlo a pojízdný sklad. Praga V3S třístranný sklápěč Sklopka je vybavena hydraulickou rukou. Od roku 2011 slouží k přepravě vrtací soupravy a servisu studní. Má přídavné světlomety, přídavné chlazení, naviják, možnost zakrytování korby, zesílené pérování, cyklónový filtr vzduchu, silnější osvětlení kabiny a přístrojů, velká zpětná zrcátka, vzduchovou sedačku a další drobné úpravy. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME misi Praga-Haiti.PRAGA V3S na truck trialu v Německu
Před 2 rokyČeskoslovenská legenda v Německu! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Klaus StülpnerPraga V3S nemá za hranicemi konkurenci
Před 2 rokyMůže být i 20 po nulou a V3S v pohodě nastartuje. Hluboký sníh, řeka nebo hluboké bahno – žádný problém. A to se bavíme o vozech i 40 nebo 50 let starých. Prostě československá dokonalost ve světě!Naložená PRAGA V3S a její jízda v terénu
Před 2 rokyPRAGA V3S.... I to, co si člověk myslí, že nezvládne, tak naopak, ona to zvládne! Nesmrtelný a dokonalý stroj! DĚKUJEME: Pavol TabakaPraga V3S vyjede na „pyramidu"!
Před 2 rokyPRAGA V3S po desetiletí udivuje svět. I když víme, že zdolá jakoukoliv překážku, vždy nás překvapí něčím, čemu se nechce věřit! Hned úvod tohoto sestřihu je opravdovou kuriozitou. Překážku připomínající stěnu pyramidy vyjede bez zaváhání. Ten sjezd z „útesu", to už vypadá, že se vůz převrátí. Vyrvat strom i s kořeny, byť s obtížemi, také zvládne. Za tyto i další extrémy v jednotlivých záběrech DĚKUJEME: MrPAVEL64, Praga Team, Алексей Кузнецов, Jiří Čapek.Skříňová PRAGA V3S zvládne cokoliv!
Před 2 rokyPRAGA V3S je dalším vozem československé výroby, který je znám po celém světě. Je unikátní, jedinečný, nesmrtelný a dokonalý! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Антон ОрешковPraga V3S z roku 1967: Z valníku vytvořili cisternu
Před 2 rokyChlapi z DHZ Vikartovce mají nádhernou cisternu a sami si ji vyrobili z valníku PRAGA V3S z roku 1967. Za poskytnuté záběry děkujeme: DHZ Vikartovce, Maroš Bobák, DHZ na Slovensku, HAZZ na Slovensku.Praga V3S z roku 1969 slouží jako chalupa na víkend
Před 2 rokyObdivujeme Pragu, obdivujeme V3S. O tyto záběry od @zprahydopragy se rádi podělíme. Tato V3S byla vyrobena v roce 1969. Michal, autor záběrů, ji koupil na Slovensku od mysliveckého spolku. Je to pravá uloženka. Měla najeto 1790 km. A odpovídá tomu i opotřebení a celkový stav. V3S slouží jako chalupa na víkend. Občas s ní Michal s nejbližšími jezdí na výlety a zažívá spoustu příhod a legrace.Praga V3S z roku 1959 driftuje na sněhu. Nádherná podívaná
Před 2 rokyPraga V3S je legendární mašina, kterou zná každý z vojny. Dostane se i z toho nejhoršího terénu a některé vozy bez problémů slouží už více než 6 desetiletí. Sledujte, jak se s ní dá driftovat.Neuvěřitelná přeměna Pragy S5T kanálníku. Vozidlu vdechla renovace nový život
Před 2 rokySmekáme obrovský, ale opravdu obrovský klobouk před prací Jakuba a jeho blízkých. Z krásného veterána v žalostném stavu vytvořili nádherné super funkční vozidlo téměř k nerozeznání od originálu, který před desítkami let vyjel z výrobní linky. Chlapi si opravdu, ale opravdu mákli. To může dosvědčit jen ten, kdo někdy renovoval takový vůz. Tento desetiminutový díl cyklu PRAGA 100x jinak je o precizní a velmi pečlivé, brilantní práci na nádherném voze PRAGA S5T. Z poskytnutých záběrů a hlavně z jejich obsahu jsme nadšení, je to učiněná nádhera. Ještě jednou smekáme před naprosto špičkovou práci na tomto legendárním stroji. Děkujeme Kubovi Němcovi!Zkouška vytrvalosti, zda vyjede Vejda opravdu vše: Praga V3S z roku 1953 v terénu
Před 2 rokyJak se říká, že Vejda vyjede vše, tak to nemusí být pravda, pokud se nezapne přední náhon a uzávěrka. ☝️☝️☝️ 🔘1. pokus: bez předního náhonu a bez uzávěrky. 🔘2. pokus: s předním náhonem skoro na volnoběh. 🔘3. pokus: s uzávěrkou. 🔘4. pokus: s předním náhonem a uzávěrkou. Po zdolání největšího drapáku našeho technicko-terénního polygonu jsme trochu poblbli, užijte si ten báječný zvuk a jízdu na hraně. 🔥🔥🔥

