Rozhodl jsem se využít výhodných cen na trhu a pořídit rekuperaci. K tomu mi stát přispěl většinu financí, ale nová vláda se je chystá rušit nebo omezovat. Je to škoda, zrovna tady dotace lidem pomáhá.
Je po volbách a ihned se v ODS rozjelo volání po odpovědnosti a posunu strany více doprava. Je tam však prostor pro nové voliče a vyšší zisk ve volbách? Naopak, ten prostor je výrazně víc vlevo.
Dovolená podle nás má být taková, aby člověk přijel domů zničený a „odpočinul“ si až v práci. A děti mají mít plno zážitků, na které budou vzpomínat. To se nám v Alpách se Summer card krásně daří.
Andrej Babiš má před volbami problém. Ukázalo se, že jeho poslankyně má ještě větší morální dno, než jsme si dříve všichni mysleli. Možná to překvapilo i Babiše.
Domácí rozpočty bývají napjaté a člověk hledá způsob jak ušetřit a zároveň nepřijít o zážitky. Mně se něco takového povedlo už podruhé a v článku se dozvíte, jak se dá v létě v Alpách ušetřit.
Ford přišel s nabídkou, která mu má zvednout prodeje jejich EV v ČR. Jak ta služba funguje? A jaké je vůbec samotné Capri, nový nositel slavného jména?
Letos to na odpočinek v politice nevypadá. Zbývají poslední dny do odevzdání kandidátek a na poslední chvíli se snaží radikální strany přeskupit tak, aby se dostaly do sněmovny. To vše s podporou ANO.
Poslední čtyři roky slyšíme, že premiérem bude po volbách 2025 a bere se to jako daná věc. Jaká je však šance, že naopak bude pokračovat Fialova vláda?
Vědci z ČVUT publikovali novou studii, kde dokládají, že jsou diesely ekologičtější, než elektromobily. Naopak na začátku roku vědci z VUT uvedli studii, kde měli jiný výsledek, a to zkoumali stejná auta. Ďábel je v detailu.
Už se začal odhalovat program ANO do voleb. Nejdřív se prokecl Andrej Babiš a všichni tušili, že to bude drahý špás. Teď se ukazuje, kde na to chtějí vzít. A tomu, komu leží na srdci rozvoj ČR, se to líbit nebude.
Léto se blíží a za chvíli začneme vyrážet na naše letní dovolené. Část z nás pojede letos i nově elektromobilem a to má pořád jistá specifika oproti spalovacímu autu. Na co nezapomenout?
Tesle se v poslední době nedaří, ale především v Evropě. Prodeje tu padají jako hrušky a ten kdo ji měl zachránit, ji nezachránil. Naopak Škoda se s novými modely dere na vrchol prodejů.
Potkaly se mi dvě výročí, jednak mám sám najeto přes 100 000 km v elektromobilech a zároveň stejné číslo ukázal i můj tachometr. Mám tak řadu pozitivních i negativní zkušeností, které mohou být zajímavé.
I lidé, kteří jezdí, si rádi koupí hezké auto a ekonomika toho auta je pro ně určitě zásadní. Zkusme se podívat, jaká mladá ojetina bude nejvýhodnější na koupi a potom i na provoz.
Do údolí Stubaital se jezdí hlavně v zimě na lyže, ale i v létě je to krásné místo na dovolenou, pokud se chcete pořádně projít, vidět dechberoucí výhledy a místo moře se okoupat třeba v horské řece.
Často se objevují teze, že když si člověk pořídí FVE, tak spolu s elektroautem jezdí zadarmo a tím pádem je to celé neskutečně výhodné. Jak to však reálně funguje?
Mají Vaše děti rády Harryho Pottera? Anebo jste v mládí taky s nadšením četli knížky o mladém čaroději? Pokud se Vám zrovna nechce letět do studií v Londýně, tak je možné teď navštívit novou výstavu nedaleko od hranic. My ji navštívili.
Doposud jsem psal o tom, jak se používá elektromobil prakticky v rodině. Jsou však lidi, kteří s autem najedou desítky tisíc km ročně. Jde vůbec takhle jezdit s EV?
Rok se s rokem sešel a já už rok vlastním ojetý elektromobil, jako jediné auto v rodině. Za tu dobu jsme najeli 32 000 km. Předtím jsme měli jedno menší EV a jeden spalovák, který kompenzoval nevýhody. Co mi na mém EV vadí?
Začíná kolovat informace z rozhovoru Tomáše Pojara pro Echo24, kde říká, že na setkání s EK 30. 1. 2025 žádná z evropských automobilek nechtěla posunout zákaz spalováků za rok 2035. Proč to dělají?
Teď je zima, ale jak se bude blížit léto, tak nás Youtubeři a novináři začnou zahrnovat svými cestami k moři v elektromobilech. Tady přináším naši podrobnou reportáž z jízdy se spalovákem a s elektromobilem.
Všichni sem dnes píšou o tom, jak se jim s EV jezdí, jaké mají dojezdy 400+ km. Anebo píšou, jak jsou EV špatné. Ale jak to bylo s vlastnictvím EV dřív?