VW ID-Buzz za dva miliony korun. Uspěje Bulli na baterky?
Před 2 rokyNaváže VW ID-Buzz na úspěch svého legendárního předchůdce VW Bulli? Obě auta spojuje nejen značka a velkoprostorová karoserie, ale také určité prvenství. Před více jak 70 lety patřil VW Bulli (Typ 2) k prvním velkoprostorovým vozům. Dnes ID-Buzz patří mezi první velkoprostorové elektromobily.Cupra Formentor 2.0 TSI - Překvapivě zábavný a elegantní Španěl
Před 5 rokyNejmladší značka na českém trhu, španělská Cupra, zatím dělala jen ostřejší verze vozů své mateřské automobilky Seat. Teď se to ale mění a přijíždí první zcela samostatný model, Cupra Formentor. Pod kapotou může být celá řada motorů, my ale při prvním setkání otestovali ten prozatím nejsilnější, a to dvoulitrový čtyřválec TSI s výkonem 310 koní.Lexus LC 500 Convertible vs. SC 430 - Vývoj japonských kabrioletů!
Před 5 rokyNový Lexus LC 500 Convertible se právě objevil na trhu a my jej zvládli projet, ještě když bylo krásné počasí. K tomu jsme si však přizvali i jeho dávného předchůdce, model SC 430. Také má atmosférický osmiválec, jeho styl je však o chlup jiný. Které auto si nás nakonec získá více a v čem jsou si tyto kabriolety podobné?Jak zvětšit kufr? Vyzkoušeli jsme to! Mitsubishi Eclipse Cross
Před 5 rokyNáš dlouhodobě testovaný Eclipse Cross od Mitsubishi jezdí často plně naložen. Objem jeho zavazadlového prostoru však omezují různé schránky, dvojitá podlaha a povinná výbava. Mitsubishi však nabízí kit zvětšení zavazadlového prostoru, kdy se povinná výbava přesune jinam do vozu a objem zavazadelníku se citelně zvětší. Kolik to stojí a jak celá přestavba probíhá? To vám ukážeme v následujícím videu!Seat Leon 2.0 TDI
Před 5 rokyČtvrtá generace Leonu letos přijela na český trh a opět si zachovává šmrnc a styl typický pro Seat. Technika však zůstává koncernová, tedy v tomto případě dvoulitrový turbodiesel řady EVO, který se pyšní skvělou úsporností. Je tohle auto ale oproti předchůdci ve všech směrech krok vpřed? To zjistí Jakub Urban, který má model Leon dlouhodobě velmi rád.McLaren 675 LT - Extrémně odlehčená okruhovka na českých okreskách
Před 5 rokyExtrémně odlehčená okruhová varianta modelu 650S, to je stručný popis McLarenu 675 LT. První ze série vozů LongTail s prodlouženou zádí je zároveň jeden z nejunikátnějších McLarenů. Limitovaná edice, okruhové zaměření, skvělý poměr výkonu a hmotnosti i propracovaná aerodynamika. Tohle je jedno z nejextrémnějších aut, které jsme kdy testovali!RS6 vs. M8 Competition
Před 5 rokyPokud chcete extrémně rychlé, ale stále komfortní čtyřmístné auto, nemusíte sahat jen po tradičních německých übersedanech. Existují neméně povedené alternativy, třeba již takřka legendární Audi RS6, které přijíždí v nové generaci a vypadá skvěle! Anebo můžete sáhnout po elegantnější volbě v podobě čtyřdveřového kupé BMW M8 Gran Coupe.Pojedete na expedici? Pak se vám bude hodit tohle Mitsubishi L200. Anebo je lepší Grand California?
Před 5 rokyDnešní doba nepřeje dovoleným v zahraničí, plno lidí tak začíná objevovat krásy Česka, třeba v rámci kempování. My tedy vzali dvě alternativy k tradičním obytným vozům a karavanům, a vyzkoušeli jsme je při našem vlastním kempingu. Jaké to je žít v expedičním Mitsubishi L200 s nástavbou a stanem na střeše? Ti rozmazlenější pak mohou sáhnout po Volkswagenu Grand California, jehož výhodou je snadný a rychlý přesun kamkoliv. Podívejte se tedy, jaké různé možnosti pro kempování s auty existují!Má závodní motor, trhal rychlostní rekordy a stojí balík. Přesto je tato ikona snadno řiditelná!
Před 5 rokyV padesátých letech to byla naprostá automobilová špička jen pro ty nejbohatší a nejodvážnější. Mercedes-Benz 300 SL se honosil závodním motorem, pokrokovou konstrukcí a titulem nejrychlejšího auta na světě své doby. My pro vás ve spolupráci s galerií Classic and Sports Cars v Rožnově pod Radhoštěm připravili svezení s verzí Roadster, která byla ještě silnější než kupé s racčími dveřmi. Vychutnejte se tedy test nebývale pokrokového vozu, který má dnes astronomickou hodnotu.Velký motor, obří kufr a dokonalý podvozek. Tohoto Američana chcete!
Před 5 rokyRam 1500 je synonymum pro typické americké auto. Nechybí mu v podstatě nic, má velkoobjemový motor, obrovskou užitnou hodnotu, bohatou výbavu i společenský status. Do terénu jsme vzali výbavu Rebel s menšími koly, většími pneumatikami, bez chromových doplňků a s tlumiči Bilstein. Za volantem pochopíte, proč ho Američané milují a Evropané o něm sní.V zatáčkách obratný, na nerovnostech trošku poskakující, to jsou poznatky našeho dlouhodobého testu
Před 5 rokyS naším dlouhodobým Eclipsem ukrajujeme kilometry po tisících a dostává pořádně zabrat. Jezdíme v plném zatížení na natáčení, ale také v jednom pohodově na spotřebu. Dokáže i z pohledu jízdních vlastností plnit naše očekávání a lze ho používat za plnohodnotné rodinné auto? To se dozvíte ve druhém díle našeho dlouhodobého testu.Zvedá se před retardérem i když nastupujete. Audi S8 má ten nejpokročilejší podvozek současnosti!
Před 5 rokyJedno z technologicky nejpokročilejších aut současnosti je Audi S8. Jeho podvozek se umí přizpůsobovat silnici více, než kterékoliv auto před ním. Navíc se jedná o skvěle jezdící, moderní limuzínu se sportovním nádechem. Jaký má však tohle auto smysl? To jsme zjišťovali v tomto videotestu, který pochází z TV Show Garáž.Lexus LC500: Atmosférický motor zůstal neporažen
Před 6 rokyNajít dnes na trhu auto klasické koncepce je skoro nemožné. Jednou z mála výjimek je ale Lexus LC500, supersportovní GT, které považujeme za nejlepší auto roku 2018. Pod kapotou má atmosférický osmiválec, pohánějící pouze zadní kola. Jeho největší devizou je fantastický zvuk a nekonečná porce zábavy, které pomáhá také samosvorný diferenciál. Pokud vás baví tancovat na silnici a milujete driftování, tak právě tady jste na správné adrese. Lexus nás tímto autem poslal do kolen. Automobilka, která je leaderem v alternativních pohonech, ukazuje, jak se má dělat pořádné auto pro nadšené řidiče.Mercedes-Benz G500: Létající legenda
Před 6 rokyMercedes-Benz třídy G je jedna z největších ikon automobilového průmyslu. Nezaměnitelný stroj však potřeboval splnit nové bezpečnostní a emisní normy, a proto přichází nová generace. Ta ale vypadá jako předchůdce, protože takto to zákazníci chtějí. My jsme s autem jezdili jak v terénu, tak na silnici. Videotest pochází z prvního dílu třetí série pořadu Garáž.VW T-Cross 1.0 TSI: Zvenku malé, uvnitř velké městské SUV
Před 6 rokyPrvní jízda s Volkswagenem T-Roc probíhala na slunné Mallorce a k dispozici jsme měli silnější ze dvou litrových tříválců, který má výkon 115 koní. Na první pohled by se dalo říci, že to je pouze Polo SUV, ale reálně má auto vlastní tvář, nabízí mnoho prostoru uvnitř a zajímavě ztvárněnou záď. Jaké má však chyby? I to se dozvíte v tomto videu.SsangYong Tivoli 1,6 e-XGI: Ty vole, malé Tivoli je prostorné
Před 6 rokySsangYong před několika lety zmizel z českého trhu. Malé prodeje doprovodil ještě dosti nevzhledný design jinak praktických a funkčních aut. Například model Actyon byl zakladatelem kategorie SAC, ze které nyní těží prémiové značky jako BMW a Mercedes-Benz s modely X6 a GLE Coupé. Jenže doba postoupila a s ní také design těchto korejských vozů kategorie SUV. Po několika letech se SsangYong vrací do Čech a jako první představuje malé SUV s názvem Tivoli. Jeho úkolem je bavit, jakmile přečtete název pozpátku, naleznete v něm "I lov it". Pro název vozu se nechal SsangYong inspirovat u jednoho italského historického města. Bude mít tento prcek s pohonem všech kol šanci u českých zákazníků?Renault Kadjar 1,5 dCi – Co funguje, to neměň!
Před 6 rokyRenault přišel s kompaktním SUV Kadjar, postaveným na stejném základě jako Nissan Qashqai v roce 2015. Po necelých třech letech přišel s faceliftem, který jen lehce dolaďuje design, jenž byl hlavním prodejním argumentem. Uvnitř dostal nový infotainment a pod kapotou se objevily nové motory. Důležité je to, že základní dobré trumfy zůstaly zachovány. Renault Kadjar je extrémně kultivovaným, pohodlným a úsporným SUV. S přeplňovaným čtyřválcem dokáže jezdit i pod hranicí 5 litrů. Jeho největším problémem je vyšší cena.Toyota Corolla: Design, podvozek a hybrid – Dokonalý recept na vynikající koktejl
Před 6 rokyNová Toyota Corolla vypadá famózně. Jde o hatchback, který vás zaujme nejen svou nízkou stavbou a širokým postojem, ale také jízdním projevem. Už dvanáctá generace Corolly stojí na nové podvozkové platformě TNGA, stejně jako Prius nebo CH-R. Proti předchozí generaci se snížila o 2,5 cm, rozšířila o 5 mm vpředu a o 3 cm vzadu. Přední kapota šla dolů dokonce o 4,7 cm. Její design je dynamický, kombinuje ostře řezané rysy i oblé části. Zajímavá jsou také technická řešení, ale o tom už více ve videu.Mazda CX-3: Nejlepší malé SUV?
Před 6 rokyMazda CX-3 prošla faceliftem, byť ten není nijak markantní. Potěší ale poctivou technikou, velkými silnými motory, možností čtyřkolky i příjemným řízením. Třída malých SUV není nabitá skvělými auty, spíše naopak, avšak malá Mazda patří suverénně mezi nejlepší modely. Jaká ovšem je v městské specifikaci se základním motorem a automatem? To zjišťoval Ondřej Chamilla.Lamborghini Huracán EVO: Šílený desetiválec a inteligentní mozek
Před 6 rokyPlacatý supersport Huracán prošel jen faceliftem, ale přitom přináší historické milníky. Je to poprvé v historii značky, kdy Lamborghini nacpalo tolik technologií do faceliftovaného modelu. Huracán EVO má upravenou aerodynamiku, dostalo moderní infotainment, natáčení zadních kol, vektorování točivého momentu a fantastický atmosférický desetiválec z nejlepší varianty Performante. Hlavní novinkou je však inteligentní mozek auta, přezdívaný LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata). V laickém překladu jde o počítač, který zpracovává informace z celého auta, ze šestice senzorů, jízdních režimů i výše popsaných novinek. Podle toho se snaží auto nastavit tak, aby se co nejlépe chovalo, ať už při poklidném cestování po městě nebo při brutálně rychlé jízdě na okruhu. Jak tohle funguje vyzkoušel Jakub Rejlek na okruhu formule 1 v Bahrainu.Porsche 911 Carrera 4S: Nová generace legendy vám řekne, když je mokrá silnice
Před 6 rokyV pořadí již osmá generace Porsche 911 přijíždí s kódovým označením 992 a nejdříve ve verzi Carrera S. Oproti předchůdci je silnější, ale zároveň komfortnější pro každodenní použití. A taky je velmi chytrá, kupříkladu vás upozorní na mokrou cestu. Jak si však poradí se španělskými okreskami a okruhem Ricardo Tormo? To jsme zjišťovali v okolí Valencie.Lexus ES: Všechny deklasuje komfortem a prostorností
Před 6 rokyLexus se v Evropě rozhodl pro radikální změnu - vyměnil zadokolku za předokolku. Abych vám to vysvětlil. V Evropě skončil prodej sedanu vyšší střední třídy GS, který se nám líbil, měl pohon zadních a kombinoval atmosférický šestiválec s elektromotorem. Jeho prodejní úspěchy nebyly dostatečné, a tak se na náš trh poprvé podívá model ES, který je pro nás novinkou. Jenže z celosvětového pohledu jde o zásadní model značky Lexus. Začínal už v roce 1989 spolu s větším LS a letos přichází již v sedmé generaci. Ta je však úplně jiná než předchozí generace. Stojí na základech modelu Toyoty Camry a má zákazníky přesvědčit extrémní prostorností, bezkonkurenčním komfortem, kultivovaností, ale také příznivější cenou než mělo GS. Zároveň ukazuje, že hybridní ústrojí je tou správnou budoucností, která se rozhodně vyplatí.VW Golf Sportsvan 1.5 TSI – Nafouknutý Golf je překvapivě praktický
Před 6 rokyNa první pohled se může zdát Sportsvan jako zbytečná varianta Golfu. Jenže je poměrně populární. Musíte však nakouknout do interiéru, abyste pochopili proč. Tohle je totiž auto velikosti běžného Golfu, avšak s vnitřním prostorem auta o třídu větším. Testovali jsme maximálně vybavenou variantu s motorem 1.5 TSI a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.Peugeot 508 GT – Nejlepší Peugeot poslední dekády
Před 6 rokyDruhé místo v anketě Auto roku jasně potvrzuje, že Peugeot 508 se povedl. Jenže je to až verze GT, která nás opravdu zaujala. Výtečný podvozek, hezký interiér i zajímavé detaily dělají z tohoto Peugeota auto, které výrazně překonává zbytek nabídky francouzského výrobce. Jen počítejte s tím, že na praktičnost si nehraje a cenově také není přívětivé. Pokud se však chcete odlišit, právě tohle auto stojí za to! S dieselem je to výtečný polykač kilometrů, benziňák zase vychází lépe - jak výkonem, tak cenou. Dnešním videotestem vás provede Ondřej Chamilla.Peugeot 308 GT: Dokáže vytáhnout maximálku?
Před 6 rokyDlouhodobě testovaný Peugeot 308 GT s přeplňovanou benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 225 koní a osmistupňovým automatem jsme podrobili již řadě testů. Nyní však přišla na řadu rychlost. Dokáže jet tohle auto opravdu 235 km/h? A jak se v této rychlosti chová? Kamarádí se mimo dálnic i s okreskami? Otázek máme spousty a odpovědi na ně přinášíme ve videu.BMW X5 30d – V Mnichově přesně vědí, co jejich zákazníci chtějí
Před 6 rokyX5 je pro BMW zlatý důl. Celosvětově je nejlépe prodavaným modelem a zároveň i jedním z nejziskovějších vůbec. Za 20 let od své premiéry si získala slušné renomé a také řadu fanoušků. V Mnichově evidentně vědí, jak vyrobit oblíbené SUV. Pro novou generaci s označením G05 použili všechny trumfy a výsledkem je auto, na kterém se těžko hledají chyby.Smart Fortwo EQ: Ukázka správné cesty elektromobility
Před 6 rokyNaše redakce nemá elektrická auta ráda. Problémem je současná infrastruktura, vysoké ceny elektromobilů a téměř nulová podpora ze strany státu. Dneska, a ani dalších pět nebo deset let, nebude možné provozovat elektromobil jako klasické auto se spalovacím motorem. Nedovoluje to ani naše pohodlnost, do které patří tankování auta během pěti až deseti minut. Ale každá výjimka potvrzuje pravidlo. Máme totiž rádi, když jde všechno nenásilným a smysluplným směrem. Elektromobilita musí začít ve městech, musí se objevovat dobíjecí stanice zdarma a hybnou silou musí být státní instituce, které jako první vymění klasická auta za ta s alternativním pohonem. První ukázkou, jak by to všechno mohlo fungovat, je možná právě automobilka Smart, která v roce 2020 přejde kompletně na elektrický pohon u svých vozů.Škoda Kodiaq RS: První sportovní SUV od Škodovky s nejvýkonnějším dieselem
Před 6 rokyAutomobilka Škoda přepisuje historii a přichází se sportovním modelem RS, který je z kategorie velkých SUV. Úspěšný Kodiaq tak dostává už čtvrtou variantu, tentokrát osazenou nejvýkonnějším turbodieselem 2,0 Bi-TDI v historii automobilky. Škoda Kodaiq RS zůstává pořád rodinným vozem a jeho vzhled se změnil jen decentně, jak z pohledu exteriéru, tak z pohledu interiéru. Designéři si pouze pohráli s barevnou kombinací. Uvnitř dostanete bohatou výbavu, sportovní sedačky a virtuální kokpit. Nejdůležitější je technika, kde aktivní tlumiče, převodovka a pohon všech čtyř kol dostali nové softwarové naladění. Vůz je o něco tužší, ale pořád dobře zvládající nerovnosti. Škoda Kodiaq RS se na našem trhu začala prodávat s cenou 1 189 000 Kč.Mercedes B220d – Stylovější, sportovnější i luxusnější MPV
Před 6 rokyVozy kategorie MPV postupně vymírají a jsou nahrazovány crossovery či SUV. Mercedes však svému MPV třídy B stále věří, a tak představuje zbrusu novou variantu. Jak jezdí, jsme zjišťovali během prvního setkání na Mallorce, a to za volantem prozatím nejlepší varianty B 220d. Jisté je, že Mercedes se snažil nové generaci Béčka dát méně užitkový charakter, aby auto zaujalo širší skupinu zákazníků.Nissan Leaf: Nejprodávanější elektromobil se ovládá jedním pedálem
Před 6 rokyNissan Leaf si ve své první generaci uzmul titul nejprodávanější elektromobil světa. Na úspěch se bude snažit navázat nová verze. Ta se z velké části změnila a už nepůsobí jako podivný stroj z budoucnosti. Šasi je ale stejné jako u starého Leafa, stejně tak celkový tvar auta. Změnil se tedy pouze vnější styling. Nissan na základě zpětné vazby od zákazníků zapracoval na více než stovce věcí. Zaměřil se třeba na aerodynamiku. Fantastickou funkcí je “e-pedal”, možnost ovládat akceleraci a brždění jenom pomocí plynového pedálu. Kompletní test přinášíme v tomto videu.Mercedes-Benz GLE: Absolutní král mezi SUV
Před 6 rokyJestliže model S je králem mezi luxusními sedany, tak vozům kategorie SUV bude odteď vládnout model GLE. Mercedes-Benz chytil druhý dech a posledních několik let opět stanovuje standardy v automobilové branži, hranice posouvá dál než konkurence a přináší neustále nové technologické inovace. Nová generace modelu GLE bude na tom úplně nejlépe, protože dostane tolik novinek, že dokáže překonat i nejluxusnější Mercedes-Benz třídy S. Tohle auto umí jezdit samo, překoná jakýkoliv terén a ještě vám u toho zatancuje.BMW Z4 M40i: O dost výkonnější Mazda MX-5
Před 7 rokyMilujete Mazdu MX-5, ale schází vám u ní výkon? Pak je pro vás řešením nová Z4, u které se BMW vrátilo ke kořenům zábavy za volantem. Konečně je tady opět klasický roadster s plátěnou střechou, který dává radost z jízdy, aniž byste museli mít strach z jeho jízdního chování. Spíše měkčí naladění podvozku, kombinované s velkým gripem, dává jistotu v zatáčkách. M Performance přeplňovaný šestiválec zase nabízí tak akorát výkonu s jemným nástupem, že se nemusíte bát sešlápnout plyn až na podlahu. BMW se podařilo namíchat dokonalý koktejl pro milovníky jízdy s větrem ve vlasech.Cupra Ateca – Seat přepisuje historii
Před 7 rokyCupra začíná psát novou historii sportovních vozů ze Španělska. Všechny modely automobilky Seat, které mají ambice dostat sportovní atmosféru, budou nyní představovány právě pod novou značkou Cupra. Jako první se na trh dostává kompaktní SUV Ateca, která dostala techniku z modelu Leon Cupra ST 4 Drive. Tedy vynikající přeplňovaný dvoulitr s výkonem 300 koní, dvouspojkovou převodovku DSG a pohonem všech čtyř kol 4Drive. Cupra Ateca je ideálně připravena na úspěch, protože ji na trhu zatím scházejí konkurenti. V příštím roce by měla značka Cupra představit další model z kategorie SUV a Crossover a v roce 2020 konečně dojde na novou generaci Leonu.BMW M850i xDrive: Návrat k nejlepším kořenům BMW
Před 7 rokyNa prezentaci nové řady 8 jsem odjížděl s lehkým despektem. Čekal jsem, že BMW nahradí šestkové kupé větším, těžším a méně obratným autem. Jenže opak je pravdou. Vypadá to, že se v Mnichově chtějí vrátit ke kořenům a opět bavit své zákazníky. BMW 8 Coupé je totiž menší než šestka, je o něco lehčí, ale hlavně vás odzbrojí tím, jak funguje na asfaltu. Ať už jde o rovný terén, po kterém jedete klidně, nebo o zakroucenou cestu na okresce či okruhu. Osmička dokáže skvěle měnit charaktery. Konečně tu také máme BMW se zajímavým zvukovým doprovodem. Zatím vrcholný model M850i xDrive je také dobrým příslibem k nejsportovnější verzi M8, která přijde v průběhu roku 2019!Range Rover Velar D300 SE – Luxusní, efektní, honosný, ale také drahý
Před 7 rokyVelmi očekávanou novinku od Land Roveru jsme vzali na zkoušku do areálu Motorland Bělá. Jsme si ale vědomi, že Velar bude hlavně ozdobou luxusních nákupních bulvárů. Je to opravdu nejlépe jezdící Land Rover všech dob s dokonalým interiérem?Peugeot 308 SW GT 1,6 THP. Jako rodinný přepravník zabodoval
Před 7 rokyS dlouhodobě testovaným Peugeotem 308 SW GT 1,6 THP jsme najeli již něco přes tři tisíce kilometrů. Postupně začínáme přicházet na pozitiva, ale i negativa tohoto vozu. Po úvodním představení jsme se tentokrát zaměřili na praktičnost rodinného kombi, které by mělo být konkurentem pro naši Škodu Octavii Combi. Zároveň jsme začali plnit úkoly, které jste nám psali pod úvodní představení. I tentokrát můžete pod video posílat komentáře, kde nám sdělíte, co vás na Peugeotu zajímá a co s ním máme vyzkoušet.Audi A6 50 TDI Quattro – High tech na kolech brzděné normami
Před 7 rokyNová generace Audi A6 možná vypadá podobně jako ta stará, pod povrchem je však nové úplně vše. V mnoha ohledech jsou to skoky vpřed, můžete poslouchat jakékoliv rádio na světě, za jízdy vypíná motor pro úsporu paliva a řídí všechna čtyři kola. Přesto existuje oblast, ve které musela nová A6 udělat nucený krok vzad.BMW M760Li xDrive: Luxusní dvanáctiválcová kancelář
Před 7 rokyNejlepší z nejlepších, přesně tak by se dalo charakterizovat luxusní BMW M760Li xDrive. Pro nás je králem eSkový Mercedes, ale u vrcholných variant bychom volili jinak. BMW totiž u dvanáctiválcové verze nabízí neskutečné schopnosti. V zatáčkách na režim Sport umí prodloužená sedmička jezdit lépe, než kdejaký sportovní vůz a naopak na dálnici svého majitele na roztahovacím gauči nesrovnatelnou kultivovaností a komfortním podvozkem. Oproti předchozí generaci se všechno zlepšilo. Především pak design, kdy sedmička konečně vypadá jako luxusní a reprezentativní vůz, ale také právě zmiňovaný komfort, který předchozí generaci výrazně scházel. Takhle bychom už mohli mluvit skoro o dokonalém voze.Mercedes-AMG GT 4Door: Porsche má velký problém
Před 7 rokyPo modelu SLS a AMG GT přichází Mercedes se třetím modelem, který byl vyvinut a také vyroben ve sportovním odděleném AMG. Tentokrát jde o 4dveřový ekvivalent supersportovního AMG GT. A tohle sportovní kupé si chce vyšlápnout přímo na Porsche Panamera. Má k tomu připravené skvělé trumfy: přeplňovaný osmiválec o výkonu 639 koní, aktivní pohon všech čtyř kol, který se umí proměnit v zadokolku a brutální zvuk. Tohle auto je nejzábavnější čtyřkolkou na trhu, zvládá dlouhé přesuny po dálnici i závodní okruh, zvláště pak, když ho máte v nejlepší verzi 63 S 4MATIC+. Jakub Rejlek dostal jedinečnou možnost a nový AMG GT 4Door prohnal na okruhu v Americe, na kterém se prohánějí jezdci formule 1 a o uplynulém víkendu zde vyhrál náš oblíbený Kimi Räikkönen.Kia Stinger – Všechny tři varianty v jednom videu
Před 7 rokyp.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.3px Arial; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000} span.s1 {font-kerning: none} Automobilka Kia dosud nepatřila k výrazným značkám. Nastal ale nejvyšší čas to změnit. Lepší image Kie má zajistit atraktivní zadokolka, která si neklade za cíl vysoké prodeje. Vybírat můžete od vrcholného benzínového šestiválce 3.3 l, který disponuje výkonem 370 koní a pohonem všech kol, přes základní benzínové turbo o objemu 2.0 l s výkonem 255 koní a výhradně pohonem zadních kol, až po čtyřkolku s naftovým motorem 2.2 l a výkonem 200 koní. Uvidíte závod ve sprintu, driftování na letišti, jízdu po dálnici i test na okreskách. Všechny tři varianty STINGERU na jednom místě a v jednom testu!Jeep Compass 2.0 MJT
Před 7 rokyAčkoliv si Jeep spojíme vždy s pravověrnými offroady, značka už řadu let dělá i klasická SUV, jejichž teritoriem je přece jen spíš silnice. Jedním z nich je model Compass, který přijíždí v druhé generaci. Stejně jako menší Renegade, i Compass stojí na italské platformě Fiatu 500X. Jaké však tohle auto, které velikostí bojuje třeba se Škodou Karoq, vlastně je? A zachovává si ještě původní DNA Jeepu, na které odkazuje mnoha vtipnými detaily? To jsme se pokusili zjistit v terénu bývalého milovického vojenského areálu. Testuje Ondra Chamilla.Mazda 6 sedan 2,5 – Auto, které chcete mít
Před 7 rokyVlajková loď japonské Mazdy se na letošním Ženevském autosalonu představila už se třetím faceliftem. Nyní se nám jedno z nejkrásnějších aut střední třídy dostalo do rukou. Protože Mazdu máme opravdu rádi, je obtížné udělat vyvážený a objektivní test. Dopředu ale říkáme, že Mazda 6 je nejenom krásné, ale také velmi povedené auto. K dispozici máme nejvýkonnější motor o objemu 2,5 litru, který je spojen výhradně s automatickou převodovkou. Protože tato motorizace byla dlouhodobě nejprodávanější v republice, tak s novým faceliftem ji bude Mazda nabízet už od druhého výbavového stupně. Jaké jsou její největší klady a najdou se i nějaké zápory? Dozvíte se ve videu.Bmw i8 Roadster – Vesmírné plutí s otevřeným poklopem
Před 7 rokyPřesně před čtyřmi lety přišlo BMW s hybridním sportovním autem, které působilo jako zjevení z jiné galaxie. A právě design byl tím, který dokázal klamat tělem a široká veřejnost si i8 zařadila do škatulky supersport. Realita je však jiná. V letošním roce BMW přišlo se zásadním faceliftem modelu i8, který však není poznat na vnějším designu. Největšími novinkami jsou silnější elektromotor, který dostal dalších 12 koní, otevřená varianta Roadster, větší dojezd elektromotoru a nakonec i širší pneumatiky, zvyšující přilnavost auta při ostřejší jízdě.Peugeot 308 GT 1.6 THP – Začátek dlouhodobého testu
Před 7 rokyBěžný test automobilu probíhá týden, během kterého zjistíme základní podstatné věci. Ty drobné detaily, které člověk zjistí až při každodenním dlouhodobém používání, jsou nám ale často skryty. Právě proto jsme se rozhodli uspořádat dlouhodobý test, během kterého se nám auto dostane více pod kůži. A začínáme s praktickým kombi, které však nabízí i špetku zábavy a rychlosti. Peugeot 308 GT kombi má totiž motor 1.6 THP o výkonu 225 koní. Jednotka je navíc spojena s osmistupňovým automatem, což je zajímavá kombinace. Vy se můžete zde, pod videem, ptát na vše, co vás o tomto voze zajímá. V příštích dílech se pokusíme na některé návrhy a otázky najít odpověď.Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 BiTDI
Před 7 rokyProdloužená varianta Volkswagenu Tiguan, zvaná Allspace, se rozměrově velmi podobá české Škodě Kodiaq. Technicky však tato auta zcela shodná nejsou, byť příbuznost mezi nimi je nabíledni. Ondřej Chamilla se tedy rozhodl podívat, v čem se vozy přesně liší. Zásadní odlišnost však lze objevit hned, a to pod kapotou Volkswagenu. Tam sídlí motor 2.0 BiTDI o výkonu 240 koní, což je stále jeden z nejsilnějších naftových čtyřválců na trhu. Tato jednotka bude u Kodiaqu vyhrazena až pro vrcholnou variantu RS. A věděli jste, že v oblasti zavazadlového prostoru dokonce Allspace Škodovku o několik litrů poráží? Více již v krátkém testu toho vůbec nejdražšího dostupného Tiguanu.Citroen C4 Cactus 1,2 PureTech – Pravé francouzské želé!
Před 7 rokyNa začátku letošního roku představil Citroen novou verzi modelu C4 Cactus. Funky auto, které v první generaci ukázalo, že francouzské auto může být opět trochu jiné, zábavné a pokrokové. Mohly za to Airbumpy. Speciální ochrana proti poškrábání či zničení boční části karosérie. Povedený byl i design, ale po výrazném faceliftu, který by se dal označit za novou generaci, mění C4 Cactus svůj styl. Už kašle na originální systém ochrany karosérie a nově se zaměřil na komfort. Automobilka Citroen dokonce tvrdí, že za jeho volantem zažijete komfort jako na létajícím koberci. A to jsme si nemohli nechat ujít. Hlavním důvodem jsou nové tlumiče, které mají hydraulické dorazy. V překladu to znamená, že v Cactusu jsou dva tlumiče v jednom. Jestli to funguje, jsme se vydali vyzkoušet na jednu hodně rozbitou silnici.Maserati Levante S – Italské SUV s nejlepším zvukem na trhu!
Před 7 rokyMaserati se rozhodlo, že se také pustí do kategorie SUV. Jejich první SUV Levante stojí na podvozku Jeepu Grand Cherokee a má motor od Ferrari, který zní nádherně. Rejloš ho protáhl okreskami.Mercedes-Benz S 400d – Nejlepší auto světa?
Před 7 rokyTřída S od Mercedesu prošla faceliftem a hlavně dostala konečně pořádně silný naftový motor. To nejzásadnější ovšem zůstalo. Naprosto dokonalé ztělesnění luxusu u kterého Ondra vysvětlí, proč je to dost možná nejlepší auto současnosti.Seat Leon Cupra R – Prohnali jsme nejdražšího a nejrychlejšího Seata na okruhu v Mostě
Před 7 rokyJeště, než se z rychlých Seatů stanou "jen" Cupry, připravil Seat limitovanou edici modelu Leon. Cupra R bude vyrobena pouze v 799 kusech a do České republiky se jich dostane jen 12. My jsme vyzkoušeli ten nejvzácnější. A rovnou na okruhu v Mostě, kde jsme ho mohli bezpečně dostat až na samý limit!Volkswagen Up! GTI - Zábavná krabice si vystačí i s tříválcem
Před 7 rokyUž jste se od nás dozvěděli, jaké je nejmenší a zároveň i nejnovější GTI od Volkswagenu. Ostrý up! přichází 42 let po první generaci Goflu GTI a Jakub Rejlek ho protáhl klikatou silničkou vedoucí na Col de Vence. A výsledek? Na to se podívejte sami, jen vám k tomu řekneme, že výkon opravdu není všechno!Subaru XV – Podvozek z říše snů
Před 7 rokySubaru v loňském roce představilo novou generaci, která dostala novou globální platformu. Výrazným způsobem zapracovalo na motoru, převodovce, ale nejvíce na podvozku, který by zvládal i dvojnásobný výkon. Tento test jsme si opravdu užili a auto na nás udělalo hluboký dojem!Ford Edge Sport – Američan pro všechny
Před 7 rokyGlobální automobily v Evropě moc úspěchů neposbíraly, ale Ford se svým SUV Edge to chce změnit a schopnosti na to určitě má. Designově se totiž povedl a veřejnosti se hodně líbí.Škoda Superb Sportline 2.0 TSI – Nejlepší z nabídky
Před 7 rokyDalší variantou Škody Superb je provedení Sportline, u kterého se toho změnilo více, než byste si mohli na první pohled myslet. Pro nás to byl zatím nejlepší Superb, ve kterém jsme jeli. A důvod? Podívejte se na reportáž a hned budete mít jasno! Pozradíme vám je to, že pod kapotou je motor 2.0 TSI s výkonem 220 koní, auto má pohon předních kol a že tato verze je spojena výhradně se šestistupňovým automatem DSG.Toyota C-HR – Nepřehlédnutelný hybridní crossover
Před 7 rokyJakub Urban otestoval velmi žádanou novinku automobilky Toyota - zajímavě tvarovaný crossover, který má v našem případě hybridní techniku převzatou z modelu Prius. Auto s odvážně tvarovanou karoserií vybočuje ze zaběhnutých standardů Toyoty a jak se zdá, není to jen o designu...Porsche 911 GTS - Současná nejsportovnější 911 na okruhu
Před 7 rokyPorsche postupně představuje různé varianty modelu 911 a teď na řadu přišla nejsportovnější varianta GTS, kterou jsme vyzkoušeli na závodním okruhu v Jihoafrické republice.Kia Stonic 1.0 T-GDI - Crossover v dobrém slova smyslu
Před 7 rokyKia představila zvýšenou alternativu ke klasickému malému hatchbacku a jde na to trochu jinak, než mnozí konkurenci. Zatímco sesterský Hyundai Kona je dražší a s pohonem všech kol, Stonic chce být dostupnou předohnanou alternativou.Velké naftové SUV od Audi jezdí bokem. Je SQ7 superSUV?
Před 7 rokyAutomobilka Audi představila SUV, které technickými údaji připomíná supersport a jízdním chováním hravý nevycválaný hothatch. Přitom je to tlouštík, který má více než 2,3 tuny. Nová Audi SQ7 dostala pod kapotu vynikající osmiválec TDI, který jede jako z praku.Toyota Hilux – Osmá generace legendy
Před 7 rokyNejnovější Toyota Hilux má podle automobilky excelovat jak v terénu, tak na silnici. Abychom to ověřili, vzali jsme tenhle legendární nezničitelný pick-up na pořádnou projížďku! Již téměř padesát let je tady s námi jeden z nejpopulárnějších světových pick-upů, Toyota Hilux. Tento vůz je známý svou nezničitelností a terénní průchodností, ostatně dodnes je používán v těch nejtěžších světových podmínkách. Nová generace ale má být údajně vůbec nejschopnější v terénu, zároveň však konečně nabídne komfort osobního auta a kvalitní interiér. Jestli je to pravda, jsme se rozhodli ověřit v našem videotestu. Již na první pohled vypadá auto civilněji, přestože světlá výška téměř 300 mm a masivní nápravy naznačují, že kompromisy ve výdrži vozu nejsou tolerovány. V nabídce je pouze jediný motor, naftový čtyřválec 2.4 litru o výkonu 150 koní, můžete jej však mít s automatem, anebo manuálem, jako my. V redakci jsme rádi, že se kategorie pick-upů stává čím dál tím populárnější, protože tato auta nás baví. Bude tedy Hilux na samotné špici třídy? To se dozvíte v našem videu!Peugeot 5008 – Není to žádný off-road, zaujme hlavně prostorností
Před 7 rokyVětší bratříček letošního auta roku a přímý konkurent české Škody Kodiaq nás mile překvapil vnitřním prostorem a variabilitou, to se tak často nevidí. Jaké jsme na něm našli další přednosti a neduhy? Zjistíte v podrobném video testu, kdy jsme měli v ruce benzínový motor o objemu 1,6 s výkonem 165 koní a překvapivě slušnou spotřebou.Volkswagen Touareg 2018 - vlajková loď VW
Před 7 rokyTřetí generace Volkswagenu Touareg přichází na trh a my jsme se s ní už svezli. Auto využívá platformu, jejíž modifikovanou variantu používají i ta nejrychlejší SUV světa, jako je Lamborghini Urus či Bentley Bentayga. U Touaregu jde však hlavně o komfort, tomu podřizuje téměř všechno. Takže jak se nám líbí?


