Fanoušci videoher a především stříleček mají důvod k radosti. Na český trh dorazila kniha I’m Too Young To Die – Ultimátní průvodce střílečkami 1992–2002, která se už stihla zařadit mezi nejpopulárnější tituly anglického vydavatelství Bitmap Books. To si získalo renomé vizuálně nádhernými a informacemi nabitými retro knihami o videohrách. Právě díky svému pojetí patří I’m Too Young To Die mezi horké kandidáty na povinnou výbavu knihovny každého fanouška herní historie.
Thick as Thieves je nový projekt od týmu imerzivních simulací a stealth-akčních ikon ze studia OtherSide Entertainment, který zahrnuje tvůrce Deus Ex Warrena Spectora, zakladatele Looking Glass Studios Paula Neuratha a vedoucího projektu Thief: The Dark Project Grega LoPiccola. Ano, to je nabitá sestava. Společně má tým OtherSide na kontě vytvoření nebo práci na sériích System Shock, Deus Ex, Thief a Ultima Underworld a spolu s Dougem Churchem a Kenem Levineem jsou z velké části zodpovědní za existenci imerzivních simulací, jak je známe dnes. Takže projekt Thick as Thieves je třeba sledovat. Nejnovější projekt OtherSide přidává do imerzivního stealth žánru multiplayer, vytváří tak first-person PvPvE zážitek zasazený do alternativní časové linie na počátku 20. století. Hra se odehrává ve verzi 10. let 20. století, která byla obohacena o pokročilé technologie a magii – ale tyto dvě síly jsou v rozporu a vytvořily velké rozdíly v bohatství a moci. Hlavní město hry obsahuje temné kriminální podsvětí a troufalé ukázky bohatství a hráči musí proniknout do obou prostředí v rámci soutěžního multiplayerového zážitku. Thick as Thieves je o plížení se, krádeži věcí a nenápadném útěku v řadě steampunkově laděných lokací. Důležitá je strategie a hladké provedení, ale neustálou hrozbou jsou i ostatní hráči. Hra podporuje různé herní styly, od čistého stealthu po akci typu run-and-gun, a svůj přístup můžete přizpůsobit každé nové misi. OtherSide slibuje, že v každém stínu města se skrývají tajemství a že důležité informace lze získat od NPC, a vaše osobní příběhová linie se bude vyvíjet na základě toho, jak se rozhodnete hrát. OtherSide Entertainment Takto to popisuje Spector: "Thick As Thieves zachycuje vizi imerzivní hratelnosti, na kterou bylo OtherSide založeno. Díky této hře dáváme hráčům možnost vytvářet vlastní příběhy ve světě, který hodnotí pozorování, vynalézavost a kreativní řešení problémů." Thick as Thieves vydává Megabit a měl by vyjít na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S v roce 2026. Tento článek se původně objevil na Engadget na adrese https://www.engadget.com/gaming/pc/thick-as-thieves-is-a-multiplayer-stealth-action-game-from-legends-warren-spector-and-paul-neurath-004352183.html?src=rss
Warren Spector, tvůrce hry Deus Ex, říká, že „kdyby někdo dnes vytvořil Deus Ex“, tato kyberpunková hra na hrdiny „by mohla být vnímána jako dokument“, vzhle
Po skoro 14 letech je opět čas vzít do ruky štětec a začít měnit chod věcí ve Wastelandu. Epic Mickey: Rebrushed je remakem, který se rozhodl napravit chyby z minulosti. Podobně jako Mickey v samotné hře.
Remake dobrodružství Myšáka v Pustině, říše zapomenutých postav od Disney, má stanovené datum vydání. Společnost THQ Nordic přislíbila, že Disney Epic Mickey: Rebrushed vydá po letních prázdninách.
Sedmý ročník akce plánuje přilákat přes 2000 návštěvníků a 350 zúčastněných firem. Organizátoři pro ně připravili bohatou nadílku přednášek a ukázek vydaných i nevydaných her.
Fanouškům žánru kyberpunk asi není potřeba herní sérii Deus Ex příliš představovat. Zatímco první díl od studia Ion Storm, za kterým stáli legendární designéři Warren Spector a Harvey Smith, patří do zlatého videoherního fondu, druhý díl stejné ovace nesklidil, především kvůli změně herního žánru a většího příklonu k akci. Restart série v podobě „třetího“ dílu Deus Ex: Human Revolution se poměrně povedla a není proto divu, že se vývojáři z Eidos-Montréal rozhodli vytvořit pokračování s podtitulem Mankind Divided. To vyšlo v srpnu 2016.
Časopis Level ve spolupráci s herním obchodem Xzone představil svoji první knižní publikaci – O hrách a lidech. Půjde o knižní sbírku nejlepších rozhovorů, které vznikly exkluzivně pro Level.
314 čísel, 37 626 stránek, 4683 recenzí, 528 rozhovorů a 1290 témat. To je 25 let českého herního časopisu LEVEL. Jeho autoři chtějí všechny stránky profesionálně naskenovat.