Nedávná zpráva o hospodaření společnosti Ubisoft sice odhalila mnoho skvělých věcí pro společnost, ale také potvrdila, že program Ubisoftu na snižování nákladů stále probíhá. Zpráva uvádí, že tyto iniciativy jsou „na dobré cestě“ a za posledních 12 měsíců vedly k propuštění 1 500 zaměstnanců. Zatímco za posledních 12 měsíců došlo k 1 500 výpovědím, od konce března 2025 bylo propuštěno […] Článek Ubisoft odhalil, že za poslední rok propustil 1500 zaměstnanců se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Ubisoft vydal dlouho očekávanou aktualizaci pro The Crew 2, která do hry přináší offline režim. Podle společnosti jde o reakci na zpětnou vazbu komunity. Také se chystají novinky do Motorfestu.
Zdá se, že majitelé Nintenda Switch 2 se opravdu mohou těšit na Assassin’s Creed Shadows. Naznačují to nejen dřívější spekulace, ale nyní i konkrétní únik z Francie.
Když se řekne Far Cry, tak si pravděpodobně vybavíte otevřený svět plný akce, občas zajímavý příběh a šílené záporáky. Málokdo si ale vzpomene na online prvky, které tady také jsou.
Franšíza Far Cry je známá tím, že díky otevřeným světům a řadě možností pro hráče nabízí silný singleplayerový zážitek. Generální ředitel Ubisoftu Yves Guillemot však chce do série přilákat také více fanoušků multiplayeru. Na konferenci New Global Sport Conference v Saúdské Arábii (prostřednictvím GameFile) Guillemot hovořil o tom, jakým cílem Far Cry je „skutečně více prosadit […] Článek Generální ředitel Ubisoftu chce ve Far Cry „spíše“ prosazovat multiplayer, aby se prodloužila hratelnost se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Herec Matt Ryan, kterého si fanoušci Assassin’s Creed dobře pamatují jako piráta Edwarda Kenwaye z Black Flag, se nechtěně postaral o rozruch. Koncem června totiž naznačil remake Black Flag.
Podle Toma Hendersona měl Ubisoft plánovat pokračování Star Wars Outlaws, z čehož ale nic nebude. Fanoušci čtení z předaleké galaxie pak mohou očekávat knižní prequel o ND-5 a Jaylenovi.
Počty hráčů jsou pokaždé jedním z nejvíce sledovaných faktorů u čerstvě vydaných her. Na čistý výdělek stačí prodané kopie, ale popularita daného titulu se také přehlížet nedá. To samé platí u Assassin's Creed Shadows od studia Ubisoft, chlubení vývojářů má totiž jeden háček.
(Reuters) – Francouzský lídr ve výrobě videoher Ubisoft v úterý oznámil rozsáhlou proměnu vnitřní struktury, která spočívá v přechodu k autonomním „kreativním domům“, přizpůsobených konkrétním žánrům videoher, a to v době, kdy vykázané čisté tržby za první kvartál zaostaly za očekáváními. Společnost v hovoru sdělila, že vedení každého kreativního domu vybere na základě konkrétních žánrů videoher a může zahrnovat osoby s kreativním i technickým zaměřením, a to v rámci nového přístupu. „Tyto jednotky budou odrážet naši různorodou škálu typů herních zážitků a umožní lepší kvalitu, zaměření, autonomii a odpovědnost,“ uvedl spoluzakladatel a CEO Yves Guillemot v prohlášení.
Ubisoft už konečně otevřeně přiznal, že Star Wars Outlaws byl neúspěch. Podle šéfa Ubisoftu Yvese Guillemota za tím stojí to, že fanoušci už mají světa Star Wars dost.
Ubisoft potvrdil, že pracuje na nové hře ze série Ghost Recon, která má navázat na předchozí díly a zároveň přijít s moderním přístupem k online hraní.
Problémy Ubisoftu zdaleka nekončí. Po nedávném odkladu velkých her oznamuje francouzský vydavatel další škrty. Firma chce ušetřit 100 milionů dolarů v průběhu příštích dvou let.
"Rozhodli jsme se poskytnout našim největším produkcím dodatečný vývojový čas," řekl generální ředitel Yves Guillemot ve středu pozdě večer v prohlášení o výsledcích hospodaření. Dodal, že by to mělo vést k uvolňování "významného obsahu" během příštích dvou let. Firma stojící za sérií her Assassin's Creed očekává, že za fiskální rok končící 31. března 2026 vykáže provozní zisk na úrovni předchozího období a že čisté tržby se meziročně nebudou měnit. Analytici Barclays uvádějí, že za tento finanční rok očekávali, že Ubisoft vygeneruje volné peněžní toky ve výši 96 milionů eur, a že také pokyny týkající se provozního výsledku "výrazně zaostávají" za očekáváními.
Výrobce blockbusterové ságy Assassin's Creed ohlásil za fiskální rok končící 31. březnem čistý příjem ve výši 1,85 miliardy eur (2,07 miliardy dolarů), což je mírně pod očekávanými 1,9 miliardami eur. Ubisoft dále uvedlo, že plánovaní oznámení novou celkovou skupinovou organizace do konce roku, s cílem co nejlépe uspokojovat potřeby hráčů, zajišťovat vysokou kvalitu her a prosazovat ukázněné přerozdělování kapitálu, píše se ve sdělení. Předpokládaný příjem na akcii v prvním čtvrtletí je 310 milionů.
Ubisoft oznámil strategické partnerství s čínským gigantem Tencentem, jehož výsledkem bude vznik nové dceřiné společnosti Ubisoftu. Ta bude mít na starost tři největší značky Ubisoftu.
Nová dceřiná společnost, jejíž hodnota se odhaduje na přibližně 4 miliardy eur, bude sdružovat značky Assassin's Creed, Far Cry a Tom Clancy's Rainbow Six, uvedla skupina v prohlášení. Akcie Ubisoftu v polovině března vzrostly poté, co agentura Bloomberg News informovala, že výrobce videoher hledá investory pro novou entitu, přičemž mezi pozvanými zájemci byla i společnost Tencent. Nová dceřiná společnost by zahrnovala týmy vyvíjející franšízy Tom Clancy's Rainbow Six, Assassin's Creed a Far Cry se sídlem v kanadských městech Montréal, Quebec, Sherbrooke a Saguenay a v Barceloně a Sofii, jakož i katalog her a jakékoli nové hry, které jsou aktuálně ve vývoji nebo budou vyvinuty.
Našel Ubisoft způsob, jak vyřešit své problémy? Podle nejnovější zprávy má francouzský vydavatelský dům jednat s čínským Tencentem o vytvoření nové společnosti, která by zahrnovala některá aktiva.
Francouzská společnost Ubisoft v minulém roce stručně potvrdila, že v jejích studiích vznikají předělávky hned několika dílů populární série Assassin’s Creed. Už tehdy jsme díky zákulisním informacím věděli, že jedním z nich je i oblíbený Black Flag, který v roce 2013 uchvátil fanoušky zdařile zpracovanou pirátskou tematikou. S doplňujícími informacemi nyní přichází vcelku věrohodný magazín MP1st, podle něhož se hráči mohou kromě vylepšené grafiky těšit také na přepracovanou hratelnost.
Na internetu se znovu objevily spekulace o remaku oblíbeného Assassin’s Creed IV: Black Flag. Podle nejnovějších informací by mělo jít o více než jen vizuální vylepšení.
Ubisoft znovu odkládá svou stěžejní hru. Francouzská společnost dnes oznámila, že Assassin's Creed Shadows nevyjde plánovaného 14. února/februára, ale o měsíc později.
Vývoj dlouho očekávaného titulu Beyond Good & Evil 2 byl podle tvůrce série Michela Ancela poznamenán rozpory mezi „vášnivými manažery“, kteří se nedokázali dohodnout na směru hry.
Ubisoft se snaží vymanit z jednoho z nejsložitějších období své historie. Po horších Star Wars Outlaws s prodeji pod očekáváním a odkladu Assassin's Creed Shadows slibuje změnu kurzu.
Ubisoft už dlouho nefunguje podle představ. Zaměřuje se na hry podle jedné šablony a nepřináší žádné inovace. Místo nich dělá pořád stejné chyby. To se odrazilo na pádu tržní hodnoty i kritiky hráčů.
Vydavatel Assassin's Creed, Far Cry a The Division by mohl v budoucnu patřit Tencentu. Čínská nadnárodní akciová holdingová společnost má s rodinou Guillemotových hledat řešení.
Yves Guillemot jako generální ředitel Ubisoftu tvrdí, že Star Wars Outlaws neuspěli kvůli příliš vysokému očekávání. Novinku od studia Massive brání a mluví o náročném trhu.
Výkonný výbor a představenstvo Ubisoftu zahájilo vyšetřování a s tím spojený přezkum fungování společnosti. Tento krok přichází v reakci na aktuální problémy, kterým herní gigant čelí. Cílem je identifikovat příčiny a navrhnout možná řešení.
Ubisoft neprožívá lehké časy. Kritice nyní čelí i ředitel Yves Guillemot. Části investorů se totiž nelíbí, jakým směrem se celá společnost ubírá, a poukazují na její neúspěchy.
Ubisoft zažívá těžké časy. Už minulý týden se francouzské společnosti propadly akcie na desetileté minimum. Údajně v důsledku horšího výsledku akční adventury Star Wars Outlaws.
Měsíc před vydáním hry by měl vrcholit marketing, aby hráči nedočkavě čekali na to, až si zahrají. V případě akční adventury Star Wars Outlaws se však s blížícím termínem objevuje více a více obav.
V posledních letech to někteří „fanoušci“ her a platforem přehánějí a po běžné kritice se uchylují k útokům na vývojáře. Urážejí je na sociálních sítích a bohužel jsou i případy vyhrožování.
Tentokrát nejde o zvěsti. Oficiálně to potvrdil spoluzakladatel a současný generální ředitel Ubisoftu Yves Guillemot v převážně sebelichotivém rozhovoru… pro oficiální blog své firmy.
Starší tituly série Assassin's Creed se dočkají moderních přepracování, pravděpodobně s lepší grafikou a dalšími vylepšeními pro novější konzole a výkonnější počítače. Yves Guillemot, generální ředitel společnosti Ubisoft, prozradil v rozhovoru na webových stránkách společnosti, že se pracuje na remakách Assassin's Creed, když byl dotázán, co je dalšího pro franšízu v plánu. Tyto remaky umožní společnosti znovu navštívit a zmodernizovat starší světy, které vytvořila, jak vysvětlil, a řekl rozhovorovému partnerovi, že "světy některých [jejich] starších her Assassin's Creed jsou stále velmi bohaté." Guillemot také uvedl, že cílem Ubisoftu je, aby hry Assassin's Creed vycházely pravidelněji, "ale aby to nebyl každý rok stejný zážitek." Nadcházející Assassin's Creed Hexe, který se odehrává během čarodějnických procesů ve Svaté říši římské, bude "velmi odlišnou hrou od Assassin's Creed Shadows," řekl. Shadows se odehrává v Japonsku na konci období Sengoku a obsahuje skutečné události a historické postavy z tohoto období, včetně feudálního pána Ody Nobunagy. Hra bude dostupná po celém světě 15. listopadu. I když Guillemot neupřesnil, které tituly Ubisoft předělává, Kotaku dříve uvedl, že pracuje na nové verzi Black Flag. Akčně-dobrodružná hra, která se zaměřuje na piráty 18. století, byla vydána v roce 2013 a byla jednou z nejoblíbenějších položek ve franšíze. Od Ubisoftu se také očekává spuštění nové platformy nazvané "Animus hub", kterou budou hráči moci používat k spouštění a hraní her z franšízy ve stejný den, kdy vyjde Shadows. Animus hub, dříve známý jako Infinity, by mohl být také obchodem, a pokud to tak bude, dává smysl, aby Ubisoft pracoval na dalších vydáních AC, které by mohl prodávat prostřednictvím hubu. Tento článek původně vyšel na Engadget na https://www.engadget.com/ubisoft-ceo-says-assassins-creed-remakes-are-in-the-works-035852195.html?src=rss.
Kvality Skull & Bones můžete posoudit sami díky právě probíhající betě na počítačích a konzolích PlayStation 5 a Xbox Series. Generální ředitel Ubisoft na nedávné schůzce s akcionáři promluvil o hře.
Ubisoftu se nadále nedaří dodržet své plány. Raději už nebudu ani počítat kolikátý odklad postihl velmi problematickou pirátskou akci Skull and Bones. Zdržení hlásí ještě u jedné hry.
Digitální verze her stále více převládají nad fyzickými edicemi. Výjimkou jsou sběratelské edice. Ubisoft nepřepokládá, že hry v krabičce zcela vymizí. Známý analytik však upozorňuje.
Vydavatel Assassin’s Creed, The Crew, Prince of Persia nebo The Division věří v cloud. Očekává v něm revoluci. Proto kupuje od Microsoftu práva na streamování her Activisionu Blizzard.
Aby Microsoft mohl dokončit akvizici Activision Blizzard, musel poskytnout práva na streamování obsahu této společnosti jiné firmě, čímž potěšil regulátora ve Velké Británii. Tím šťastlivcem je Ubisoft, který nyní pomalu najíždí na rétoriku vychvalující cloudové hraní.
Ubisoft si plánuje nahradit předešlé roky, které byly ovlivněny řadou odkladů a rušením her. Do dubna 2024 chce společnost uvést na trh 10 titulů. V předchozí finanční zprávě bylo uváděno 8 projektů.
Více než rok poté, co Ubisoft odložil do šuplíku svůj první NFT pokus jménem Ubisoft Quartz, oznámila společnost druhý pokus s technologií NFT. Se hrou Champions Tactics: Grimoria Chronicles hodlá nyní využít nastupující technologii Web3 pro opětovné nastartování celého systému. Hra je popisovaná jako „zcela nové experimentální PVP taktické RPG“, která bude dle Ubisoftu prvním výsledkem vzešlým z jejich partnerství a společnosti Oasys.
Assassin’s Creed Mirage není remake prvního dílu z roku 2007, ale do značné míry z něj vychází. Zasazením, systémy, rozsahem i hratelností. Mirage bude mnohem menší a mnohem přímočařejší než poslední rozmáchlá trilogie v podobě Origins, Odyssey a Valhally.