Výroba deskovky: Vizuální, nebo praktická grafika deskovek
Před 2 rokyVe čtvrtém díle budou Jindra a Michal rozebírat téma grafické stránky deskových her. Zamyslí se nad tím, zda je důlěžitější vizuální poutavost, nebo spíše grafická praktičnost. Díky moc za sledování.Když vytváříte vlastní deskovku: Přijmout, nebo nepřijmout zpětnou vazbu z playtestingu
Před 2 rokyV tomto díle Michal s Jindřichem prodiskutují problematiku testování her a zpětné vazby (feedbacku). Takže pokud vás zajímá, na jaké testery se při vývoji připravit, nebo co čekat od testování s designery, je tenhle díl přesně pro vás. Těšit se můžete také na trochu sebezpytu, protože připomínky ke hře můžou bolet. Díky moc za sledování.Vytváření prototypu deskové hry: Zvolit vymazlený i laxní přístup má svoje výhody
Před 2 rokySeriálem o vývoji deskových her vás provedou úspěšní autoři Michal Peichl a Jindřich Pavlásek. V druhém díle se zaměří na to, zda mít jednoduchý, nebo naopak dokonale zpracovaný prototyp.Jak vzniká deskovka: Je důležitější téma, nebo mechanismus
Před 2 rokySeriálem o vývoji deskových her vás provedou úspěšní autoři Michal Peichl a Jindřich Pavlásek. V prvním díle se zamyslí nad tím, zda je při tvorbě hry dobré jako první řešit spíše téma a nebo začít výběrem vhodných herních mechanismů. Budeme rádi, když se s námi o své názory podělíte v komentářích 😉

