Zavřít
Motorvize

Motorvize

Nejnovější články na Seznamu ze zdroje Motorvize
  • Motorvize

    Prošli jsme letošní testy letních pneumatik a poradíme, jaké vybrat pro váš vůz

    Před 1 dnem
    Sezóna letních pneumatik je tady a vy se možná ptáte, jaké pneumatiky vybrat pro váš vůz. Na trhu je pro letošní sezonu několik nových modelů, které stojí za to zvážit. Na následujících několika řádcích vám představíme výsledky posledních testů a poradíme, jak najít ty nejlepší pneumatiky pro váš rozpočet a styl jízdy.
     Komentáře
  • Motorvize

    Lexus přivezl do Česka novou generaci RX. Novinka nabídne hybridy i plug-in hybridy

    Před 5 dny
    Před pár dny uvedla automobilka Lexus na český trh zcela novou generaci modelu RX. My jsme u toho nemohli chybět. Proto jsme se vydali na tiskovou konferenci do Chateau Mcely. Součástí byla prezentace o modelu a také dynamické jízdy se všemi motorizacemi, ve kterých se model nabízí, včetně té nové plug-in hybridní.
     Komentáře
  • Motorvize

    Citroën C4 X dorazil na český trh i v elektrické podobě. Spalovák začíná pod půl milionem korun

    Před 6 dny
    Francouzská značka představila nový čtyřdveřový sedan C4 X a ë-C4 X. Typově se vůz řadí mezi hatchback a SUV. Svou karoserií rozšiřuje model C4. Zaujme výraznou přední maskou, která nese stejný jazykový design jako sesterské modely. Co víc nabídne, jak je to s cenovkou a jaká jsou hlavní lákadla novinky? Na to vše se při příležitosti uvedení modelu na český trh podíváme.
     Komentáře
  • Motorvize

    CUPRA Formentor VZ5: díky pětiválci je ideálem pro taťku sportovce, nebo ne?

    Před 7 dny
    Věřím, že automobilku Cupra už vnímá každý, kdo se o auta jen trochu zajímá, takže si její krátkou historii už nemusíme úplně rozebírat.
     Komentáře
  • Motorvize

    Ford Focus ST: neprávem trochu opomíjený hothatch

    Před 15 dny
    Ford Focus je bezesporu jednou ze stálic a jeho první generace se stala doslova ikonou kategorie hatchbacků. Vyznačoval se na danou kategorii skvělým podvozkem, který nejenže fungoval každý den, ale i u obyčejných, řekněme, lidových verzí vozu s běžnými motory, uměl i pobavit.
     Komentáře
  • Motorvize

    Další napínavý závod Formule E za námi: boj do poslední zatáčky vyhrál v Kapském Městě A. F. da Costa

    Před 18 dny
    Už před 14 dny to byla náramná podívaná. Ve čtvrtém závodě letošní sezóny, která z mnoha úhlů pohledu znamená revoluci nejen ve Formuli E, ale i v samotné technice závodních vozů, zvítězil po napínavém boji až do posledního kola dvojnásobný šampion tohoto sportu, J.- É. Vergne z DS Penske.
     Komentáře
  • Motorvize

    Pro řidiče se od března mění důležitá věc – prodloužení platnosti a zjednodušení evidenčních kontrol

    Před 20 dny
    Novinky se budou týkat hned několika sekcí zákona. Mezi ně patří i registrace vozidel a evidenční kontroly. Pro motoristy od března odpadá například povinnost podstoupit evidenční kontrolu, pokud se mění provozovatel na vlastníka vozu. Stejně tak se nově prodlužuje platnost této kontroly na jeden rok.
     Komentáře
  • Motorvize

    Opel Astra 1.2 TURBO Elegance: bravo, rüsselsheimský hatchback je rozumnou volbou

    Před 22 dny
    Bylo nebylo, když v roce 1992 představil Opel nástupce úspěšného modelu Kadett a to novou Astru ve čtyřech karosářských variantách. Následující rok se dokonce přidal i kabriolet s plátěnou střechou. Světe div se, právě tento automobil, Opel Astra, vzbudil nejen u odborné veřejnosti zasloužený zájem. Uběhlo dlouhých 30 let, během kterých Opel představil více či méně úspěšné nástupce, automobilka přešla pod křídla PSA a v roce 2022 představila novou, prozatím poslední generaci svého bestselleru. Novou Astrou Opel „obnovuje“ svůj nejdůležitější model, který je již zcela postavený na platformě skupiny PSA. I tak se ale Němci chlubí svým pověstným „autobahn proof“, tedy odladěním nejen podvozku na německých silnicích a dálnicích a dle gusta německých řidíčů. Dokáže nejnovější generace zaujmout a být stejně úspěšná jako její předchůdce?
     Komentáře
  • Motorvize

    Mercedes-Benz EQB 300: 7místné elektrické SUV s puncem Mercedesu i přiměřenou cenou

    Před 1 měsícem
    Už třída GLB je tak trošku anomálií, jde totiž o jedno z mála (pokud ne jediné) prémiových kompaktních SUV nabízejících 7 míst. EQB se pak pyšní tím, že je úplně prvním zástupcem této kategorie nabízejícím elektrický pohon. Problémem může být to, že pod pojmem kompaktní si každý výrobce představí něco trochu jiného. A tak tohle kompaktní (čti malé) SUV měří na délku 4684 mm, tedy podobně jako největší SUV Škodovky, Kodiaq. Tolik tedy k malému SUV od Mercedesu. Ale o tu délku a zařazení do dané třídy ještě párkrát zakopneme. Pojďme se podívat na tradiční označení 4MATIC v elektrické podobě v podání modelu Mercedes Benz EQB 300.
     Komentáře
  • Motorvize

    Neuvěřitelná podívaná Formule E v Indii: v napínavém závodě zvítězil J.-É. Vergne z DS

    Před 1 měsícem
    O tom, že umí být závody první čistě elektrické světové závodní série velmi napínavé, jsme se přesvědčili již mnohokrát. I proto se vás také v letošním roce snažíme informovat o všem důležitém, co se v rámci 9. sezóny mistrovství světa ABB FIA Formule E. Hlavním jmenovatelem všech 4 závodů odjetých v roce 2023 je logicky Gen3, zcela nová generace závodního monopostu, který představuje doposud nejefektivnější závodní stroj historie.
     Komentáře
  • Motorvize

    Hyudai Ioniq 5 Power: jeden z mála elektromobilů, který si získá i petrolheada

    Před 1 měsícem
    Přeskočím svůj klasický elektromobilní úvod… Doba se posunula a já též. Stále bych se mohl rozepisovat pohledem více či méně kritických pocitů, ale v podstatě by to nepřineslo nic nového. Berme to tak, že elektromobil je zajímavou alternativou pro určitou skupinu zákazníků, a právě pro ně rád otestuji ty nové a zajímavé. Ioniq 5 Power rozhodně zajímavý je. Jednou z výhod elektromobilů je většinou volnější ruka designéra a tady to rozhodně platí. Bez loga na kapotě si myslím, by málo kdo uhodl výrobce. Ničemu z modelové řady se nepodobá, a navíc Ioniq 5 vypadá jako koncept. Je poměrně futuristický, hranatý ale uhlazený. Nevím, jak se bude v čase měnit, ale teď vypadá, jako kdyby měl přijet až za 5 – 10 let a tomu říkám odvaha a úspěch. Dokáže udržet laťku i v dalších disciplínách? To si můžeme rozebrat v diskuzi pod testem…
     Komentáře
  • Motorvize

    BMW i4 eDrive 40 aneb proč byste měli chtít elektřinu místo nafty

    Před 1 měsícem
    BMW patří k těm automobilkám, které mají s elektromobilitou již delší zkušenost - původní model i3 byl představen už v roce 2011, do výroby se dostal v roce 2013 a celkově se ho do roku 2021 prodalo přes 220 tisíc kusů. Na další generaci mnichovských elektromobilů bylo třeba počkat až do roku 2020, kdy přišla iX3 a do níž se řadí i dnes testované BMW i4. Při klasickém redakčním testu jej v žádném případě nebudeme šetřit. I přesto ale už teď mohu prozradit, že šlo o velké překvapení…
     Komentáře
  • Motorvize

    Peugeot přiváží do Česka novou 408. Nejmladší lvíče sází na emoce ale i praktičnost

    Před 1 měsícem
    Konečně nastala chvíle, kdy jsme mohli vyrazit za Prahu do zajímavých industriálních prostor Home of AV, kde na nás čekal nejnovější přírustek značky Peugeot. Nutno podotknout, že naživo auto vypadá ještě lépe než na fotkách. Obzvlášť, pokud se zvolí ve výrazné barvě, u které je i zřetelně vidět barevný přechod na mřížce chladiče. Nový model hraje tedy nejen na lásku na první pohled, ale využívá také siluetu fastbacku pro vrchol segmentu C. Co tedy můžete očekávat od „prvního svého druhu“, nové 408 od Peugeotu?
     Komentáře
  • Motorvize

    Hyundai Tucson 1,6 T-GDI PHEV 4×4: výstřední, ale povedené C-SUV se čtyřkolkou

    Před 1 měsícem
    Hyundai mě nepřestává překvapovat. Není to tím, že bych byl nějak zainteresován, protože mně osobně zajímá kategorie aut, do níž Hyundai před pár lety po hlavě vstoupil a oslovil mnoho z nás, i mě na tolik, že jsme si jeden takový kus pořídili. Tentokrát jsem ale v rámci testování sáhl po SUV od této automobilky a rovnou mohu říct, že to chyba nebyla. Poslední civilní Hyundai, který jsem měl k dispozici, byla i20. Od té doby jsem se ale, co se vozů značky Hyundai týče, dostal jen ke svému vlastnímu. Samozřejmě to pro mě byl velký skok, po delší době sednout do SUV. Najednou máte v autě hodně místa, jízda je poměrně komfortní, vidíte z něj příkladně ven a i akustický komfort je na vysoké úrovni. A ačkoli lze tyto atributy považovat obecně spíše za výhodu, osobně preferuji jako „daily auto“ to, se kterým se nebojím jet na okresky a pořádně se projet. Ano, pomalá jízda přes retardéry, vyhýbání se každému, a to i opravdu malému výmolu, k tomu patří a alespoň je člověk neustále ve střehu. Takže přesedlání na SUV, a to ještě v plug-in hybridu, bylo i pro mě velkým skokem. Jak už jsem naznačil, byl to dobrý nápad, posadit mě do Tucsona. Pojďme si to tvrzení rozvést, zdůvodnit a přiblížit jeho přednosti a nedostatky, pokud nějaké najdeme.
     Komentáře
  • Motorvize

    Tři závody letošní Formule E za námi, nástup Gen3 významně zamíchal kartami

    Před 1 měsícem
    Spolu s novým rokem odstartovala další sezóna mistrovství světa ABB FIA Formule E. Na startovní čáru se postavil také tým DS Automobiles, který si v nadcházejících závodech brousí zuby na pódiová umístění i cenné body. V doposud odjetých třech závodech byly ale karty rozdány úplně jinak, než se očekávalo. Kromě týmu DS Penske, který zaměstnává dvojnásobného šampiona Formule E a loňského mistra světa, se s pouhým sběrem zkušeností (zejm. s novou generací Formule E - Gen3) namísto velkých bodových přídělů museli spokojit také u Jaguaru, Nissanu, Maserati i Cupry. Všechny tyto týmy pokukují po pódiových umístěních a čekaly při nejmenším o trochu lepší pozici po třech odjetých závodech. Naopak velkých úspěchů se dočkalo Porsche (loni celkově až sedmý tým, letos prozatím druhý). Nepředbíhejme ale, výkony jednotlivých týmů a jejich jezdců bude možné porovnávat i nadále, a to třeba už příští víkend, v sobotu 11.2. v Haidarábádu (Indie). Teď už ale k rychlému shrnutí prvních třech závodů v nové, technologicky nejrozvinutější éře Formule E označované jako Gen3.
     Komentáře
  • Motorvize

    Volvo EX90 je autem budoucnosti. Získat lze nyní přednostně on-line

    Před 1 měsícem
    O modelu EX90 se toho napsalo hodně. Jedná se totiž o novinku, která bude pro tradiční prémiovou automobilku ze Švédska přelomová. Nabídne tu nejlepší technologii, bezpečnostní asistenty i velmi čistý severský design. Jako sedmimístný stroj stále bude disponovat velkým kufrem i dalšími zajímavostmi.
     Komentáře
  • Motorvize

    Opel Astra GS Plug-in Hybrid: že by zase jednou zajímavá Astra?

    Před 1 měsícem
    Novou Astru nám Opel představil už v roce 2021 a rád přiznávám, že mě na první pohled okouzlila. Hranatý a relativně jednoduchý design zafungoval dokonale a po představení poměrně příznivého základního ceníku jsem ji vnímal jako velmi zajímavou volbu pro rozhodování cena vs. výkon (užitek). Na základní koncepci se nic neměnilo, hatchback je v Evropě stále oblíbenou variantou karoserie, ale co se designu týká, byla to doslova revoluce. A navíc s velmi dobrým výsledkem. Moderní, čisté a hranaté tvary jí slušely a sluší do dnes. Na test navíc dostávám druhou nejsilnější variantu. Právě mnou testovaná 180k varianta se stejně jako o 45 koní silnější, nejvýkonnější alternativa neobejdou bez elektrifikace. Není a nemá být hot hatchem, ale určitě nabídne dynamiku odpovídající vzhledu a možná i trochu překvapí nebo snad i pobaví. Uvidíme. Jdeme na to!
     Komentáře
  • Motorvize

    Renault Austral přijíždí do Česka a chce překvapivou cenou dobít segment C

    Před 1 měsícem
    Je to pár dní, co jsme vyrazili kousek za Prahu, abychom se seznámili s novým modelem francouzské automobilky. Austral je ambiciozní novinkou, která pokračuje v započaté éře ofenzívy v segmentu C, stejně jako sourozenecké modely Arkana a Megane E-Tech 100% elektrický. Novinka je jen dalším potvrzením toho, že se Renault chystá být lídrem v oblasti technologie, čisté energie a služeb. Při osobním krátkém setkání jsme se o těchto hodnotách mohli přesvědčit na vlastní kůži. Nutno podotknout, že značka ušla značnou cestu a výsledek se zdá být perfektní. Co vše ale nabízí a co se skrývá pod označením "překvapivá cena"? To vše a mnohem více pro vás máme již dnes!
     Komentáře
  • Motorvize

    Opel ve velkém stylu přiváží do ČR novou Astru ST – nechyběly úkoly ani zábava

    Před 1 měsícem
    Teď se dá říci, že již pravidelně české zastoupení značky Opel při příležitosti oslav nového roku připravuje setkání s námi, motoristickými novináři, a to při příležitosti přivítání nějaké té novinky. Letos tomu nebylo jinak. V zajímavých prostorách fotoateliéru v Holešovicích na nás čekaly vystavené dvě Astry. Model, který je všem tolik známý, přivezl Opel vůbec poprvé v současné generaci v prodloužené verzi označované jako Sports Tourer. Během večera jsme spolu s ním mohli také soutěžit. To vše, především pak ale představení novinky a ceníkových cen, přinášíme právě dnes.
     Komentáře
  • Motorvize

    MG sází v Česku na nově uvedený model HS. Ten láká cenou i atraktivní výbavou

    Před 1 měsícem
    Automobilka MG je spíše nováčkem v českých automobilových vodách, zatím se jí ale daří velmi dobře. Původem britská značka, která je nyní ve vlastnictví SAIC Motor (čínského státního výrobce) na to šla u nás v tuzemsku hezky postaru – tedy pomalu. Ještě donedávna si zákaznici mohli objednat pouze dva modely, teď ale přibyl nový, čistě spalovací vůz a během poloviny roku přibudou další dva nové, avšak výhradně elektrické. Dnes bude řeč ale právě o nově uváděném HS. Čím láká a proč bychom o něm měli uvažovat?
     Komentáře
  • Motorvize

    Suzuki GSX-S 950: naháč na celý život

    Před 1 měsícem
    Na závěr roku jsme si nechali recenzi ještě jedné motorky. Původně to nebyl záměr, ale znáte to, konec roku je vždycky složitý. Na druhou stranu mě to o to více potěšilo, když jsem se k článku vrátil, abych dodělal fotky a znovu si přečetl, jak jsem si koncem sezóny užil s tímhle povedeným naháčem.
     Komentáře
  • Motorvize

    BMW 218d Active Tourer: jednorožec v nabídce značky i mezi MPV

    Před 1 měsícem
    Pár let dozadu, když se objevila první generace malého „MPV“ od BMW, jsem si říkal, že je to trochu bláznivý nápad, protože mi to vůbec nezapadalo do historie značky. BMW ale nebylo jediné, kdo hledal nové zákazníky v řadách těch, pro které nebylo úplně na popředí zájmu. Navíc už za sebou pár takových pokusů měli, i když s většími modely. Pak přišla příležitost se tím prvním modelem projet. Jasně, nebylo to to „Báwo“, které bych si vybral, anebo ho chtěl, ale bylo to dobré auto. Jeho význam mi postupně docházel s tím, jak se okolo začaly rodit děti u mých příbuzných a kamarádů. Menší praktické a prostorné auto – vždyť to přece dává smysl… A pokud to mělo být BMW, tak nebylo co brát. A to je pár vět na úvod, pro „Báwo neBáwo“, které i tak dává smysl. I když se jedná o relativně přehlížený model, mám tady teď k testu aktuální generaci a upřímně se na ní těším. Pojďme se na ni tedy podívat a konečně se také projet.
     Komentáře
  • Motorvize

    Honda HR-V 1,5i-MMD e:HEV: jaká je aktuální verze jednoho z „prvních SUV“?

    Před 2 měsíci
    Možná by mohl být nadpis pro někoho trochu matoucí, tak to raději hned vysvětlím, především část „jednoho z prvních SUV“. V současném světě, ve kterém se už jednotlivé kategorie stírají a to co dříve býval hatchback, je dnes prý SUV a tak podobně.
     Komentáře
  • Motorvize

    V sobotu startuje devátá sezóna Formule E. Tým DS Performance se svou Gen3 v šampionátu nebude chybět

    Před 2 měsíci
    Již zítra se oči fanoušků závodů elektrických formulí přesunou do Mexico City, kde započne první závod mistrovství světa ABB FIA Formule E. V sobotu 14. ledna se na startovní čáru postaví také nový monopost DS Performance. Tato divize se šampionátu účastní od jeho otevření pro konstruktéry (2. sezona), je to tak už osmá sezóna seriálu 100% elektrických vozů za účasti této francouzské prémiové značky. Jistě se bude jednat o nabitou sezonu stejně jako v minulých letech. Loni se naše redakce jednoho takového závodu v Londýně zúčastnila a byla to rozhodně nezapomenutelná zkušenost, ale také zážitek!
     Komentáře
  • Motorvize

    Kandidáti na prezidenta a auta: Petr Pavel je vášnivým motoristou i petrolheadem

    Před 2 měsíci
    Česká republika prožívá náročné chvíle, které rozhodnou o dalších letech. Již brzy se totiž rozhodne o novém prezidentovi, který bude reprezentovat naší zemi. Kromě různých debat, které mohou lidé sledovat v televizi, se objevují v médiích i různé rozhovory s kandidáty na Hrad. I nás zajímalo, jak to mají, pro nás s nejbližším tématem, automobily. Tentokrát nám na otázky odpověděl generál Petr Pavel. Nutno podotknout, že se jedná o žhavého a velmi vytíženého kandidáta, proto nebylo v našich silách získat odpovědi na všechny otázky jako u předchozích kandidátů, i tak pro vás máme to nejdůležitější o dalším z kandidátů a jeho vztahu k autům.
     Komentáře
  • Motorvize

    Kandidáti na prezidenta a auta: Jaroslav Bašta dává přednost bezpečnosti Volva, jako prezident by však jezdil ve Škodovce

    Před 2 měsíci
    Českou republiku čeká velká událost. Obyvatelé země si zvolí nového prezidenta. Není tak divu, že v médiích probíhají různé rozhovory, debaty a jiná proma, abychom kandidáty poznali blíže a mohli se lépe při volbě rozhodnout. I my jsme na kandidáty zaměřili svou pozornost a požádali je o krátký rozhovor s automobilovou tematikou.
     Komentáře
  • Motorvize

    Kandidáti na prezidenta a auta: Pavel Fischer jezdí ve dvacetileté Toyotě a má rád auta s duší

    Před 2 měsíci
    Již brzy si Češi zvolí nového prezidenta. V krátkém rozhovoru jsme tak vyzpovídali i bývalého velvyslance ve Francii, senátora a nyní kandidáta na post prezidenta republiky Pavla Fischera. Málokdo o něm ví, že je nositelem francouzského Řádu čestné legie a českého Řádu svatého Karla. Mluví pěti cizími jazyky a za svůj život posbíral mnoho zkušeností z různých pracovních odvětví. Jaký má ale vztah k autům, co zajímavého se mu stalo právě ve Francii a jaké další podrobnosti prozradil ze svého života? To se dozvíte v následujících řádcích.
     Komentáře
  • Motorvize

    Kandidáti na prezidenta a auta: Tomáš Zima vlastní vůz tuzemské značky a rád by někdy zkusil kabriolet

    Před 2 měsíci
    Prezidentské volby se kvapem blíží, a tak jsme se v redakci rozhodli oslovit kandidáty na Hrad a udělat s nimi rozhovor. Bývalý děkan 1. lékařské fakulty a bývalý rektor Karlovy univerzity, rovněž častý přispěvatel do odborných časopisů a vášnivý cestovatel prof. MUDr. Tomáš Zima, DrSc. je jedním z nich. To, že se vydá cestou medicíny, věděl už od útlého věku, ale to, že bude jednou kandidovat na post prezidenta České republiky, by ho možná kdysi nenapadlo ani v nejdivočejších snech. Jak to však má Tomáš Zima s automobily, jsme se rozhodli zjistit v krátkém rozhovoru. Tady jsou všechny odpovědi na otázky, které jsme položili všem 8 současným kandidátům na prezidenta!
     Komentáře
  • Motorvize

    BMW 220d Coupé: naftové auto pro zábavu, vážně je to ještě možné?

    Před 2 měsíci
    Na setkání s šedým bavorským strojem jsem se upřímně těšila. Prozatím jsem v těchto vozech jen seděla, případně soukromě jezdila, avšak nikdy jsem neměla tu čest ho testovat. Premiéra s naftovou zadokolkou byla pro mě tedy něco jako za odměnu. Od začátku jsem však věděla, že tohle netradičně naspecifikované auto si užiji a budou se mi na něm jen těžko hledat chyby. Pojďme na to ale pěkně popořadě… Je to přeci jen naftové kupé, kterých se dneska už moc nevidí. Čím vším že tedy dokáže zaujmout?
     Komentáře
  • Motorvize

    Výsledky a videoreportáž z ankety čtenářské auto roku 2022 vč. ocenění on-line hlasujících

    Před 2 měsíci
    Oblíbená čtenářská anketa se letos konala již po osmé v řadě. Byli jste to právě vy - čtenáři, kdo rozhodl o vítězích v jednotlivých kategoriích. Dohromady bylo odevzdáno 466 plnohodnotných hlasů formou on-line formuláře. Auta, která postoupila do finálového testování, čekala však malá změna. Tentokrát jsme totiž vyrazili s 15 vybranými porotci z řad hlasujících čtenářů na road tour do Liberce a zpět. Pečlivě vybraní porotci, kterými se stala řada z vás, tak mohli nominovaná auta otestovat na vlastní kůži ve zhruba půlhodinových intervalech a spravedlivě jim pak přidělit body. Jak to ale všechno dopadlo? Vyhlášení výsledků ankety proběhlo již tradičně výhradně formou videoreportáže, kterou můžete zpětně zhlédnout i nyní přímo pod tímto článkem.
     Komentáře
  • Motorvize

    Hyundai Santa Fe PHEV Luxury: elektrifikovaný rodinný luxus

    Před 2 měsíci
    Značka o něm mluví jako o pouhém faceliftu, ale vzhledem k tomu, že je dnes testovaná novinka postavena na zcela nové platformě, můžeme říct, že se vlastně jedná o novou generaci. S jejím příchodem pod kapotu největšího SUV značky Hyundai nabízeného na českém trhu k naftové motorizaci přibyly i 2 elektrifikované pohony, a to Full-Hybridní a Plug-In hybridní. Full Hybridní varianta již prošla naším redakčním testem a nyní se spolu podíváme na verzi s nejvyšší dostupnou mírou elektrifikace, která je tabulkově nejúspornější a zároveň i nejdražší variantou.
     Komentáře
  • Motorvize

    Mercedes-Maybach představuje sběratelskou edici Haute Voiture. K dostání bude pouze 150 vozů

    Před 2 měsíci
    Mercedes-Maybach Haute Voiture je produkční verzí v květnu představeného koncepčního vozu shodného označení. Vystihuje tak dokonale esenci značky Mercedes-Benz. Spolu s touto nabídkou bude k dostání rovněž limitovaná kolekce kabelek a příručních zavazadel.
     Komentáře
  • Motorvize

    Peugeot Rally Cup 2022 zná své vítěze. Nejrychlejší posádky se sešli v Autoklubu ČR

    Před 2 měsíci
    Poslední listopadový den se nesl v duchu slávy rally. Byli jsme pozváni do budovy Autoklubu České republiky, kde proběhla ceremonie k ukončení šestého ročníku a především předávání pohárů pro nejrychlejší posádky továrního šampionátu Peugeot Rally Cup. To vše se stalo za účasti vedení AČR a českého zastoupení značky Peugeot.
     Komentáře
  • Motorvize

    Aprilia Tuareg 660 – úžasný univerzál

    Před 2 měsíci
    Název nového modelu Aprilie někomu může přijít povědomý, starší z nás si přímo vzpomenou na skvělou Aprilii, která byla pod stejným názvem uvedena na trh v roce 1985.
     Komentáře
  • Motorvize

    Dacia oblékla novou a dospělejší identitu. Rok od roku méně a méně low-costová

    Před 2 měsíci
    V Praze mrzlo jako na Sibiři a my jsme se ještě před Vánoci vyrazili podívat do nového showroomu Dacia. Ten se celý převlékl do moderní identity, kterou budou mít nově i samotné automobily. Salonu dominují přírodní barvy a po dlouhých třech letech se vrací do prodeje i reklamní předměty značky. Tu největší změnu však pocítí právě jednotlivé modely této rumunské značky. Automobilka Dacia nově působí sebevědomě a autenticky, díky čemuž se ještě více vzdaluje pomyslnému low-cost segmentu automobilového průmyslu. Co vše je tedy nové?
     Komentáře
  • Motorvize

    Luxusní SUV značky DS Automobiles prošlo modernizací. DS 7 nabízí vyšší výkon i působivý vzhled

    Před 3 měsíci
    V již adventním čase jsme byli pozváni na představení nové DS 7, které se konalo v reprezentativních prostorách Galerie Lucerna. Kromě samotné prezentace jsme se dozvěděli i zajímavé informace ze života dlouholeté ambassadorky značky Lucie Borhyové, která nás poctila i svou vánoční písní. Té už se mimo jiné nový model vyrábí a brzy s ním bude brázdit české luhy a háje.
     Komentáře
  • Motorvize

    Anketa čtenářské auto roku nabídla pestrý průřez novinkami on-line i formou road tour

    Před 3 měsíci
    Mnohé z vás to až tak nepřekvapí a někteří se již pravidelně s příchodem podzimu těšíte na setkání s námi a zejména pak s těmi nejzajímavějšími automobilovými novinkami posledních 12 měsíců. I letos konané testovací jízdy ankety čtenářské auto roku představovaly tradiční setkání redaktorů MOTORVIZE.cz s vámi, čtenáři a fanoušky, bez kterých bychom nebyli tam, kde jsme.
     Komentáře
  • Motorvize

    Osram získal homologaci pro LED H7 autožárovky – legální jsou nyní i v ČR

    Před 3 měsíci
    Od listopadu mohou nově čeští majitelé mnoha typů osobních a užitkových vozů legálně používat LED žárovky H7 OSRAM NIGHT BREAKER LED v hlavních světlometech místo technologicky starších halogenových autožárovek.
     Komentáře
  • Motorvize

    V Úhelnici se nachází testovací polygon Škody Auto. Zkouší tu denně bezpečnost svých vozů

    Před 3 měsíci
    Tentokrát nás tuzemská automobilka pozvala na nevšední místo, které je očím veřejnosti zcela uzavřeno. Mohli jsme tak nahlédnout do útrob testovacího centra, v němž denně probíhá několik crash testů. Co vše jsme tam viděli? V rámci workshopu jsme se dozvěděli například zajímavé informace o bezpečnosti pasažérů na palubě, a to včetně těch nejmenších, ale také o nástrahách nárazů cyklistů i o samotné historii crash testů v Úhelnici.
     Komentáře
  • Motorvize

    Zpátky do minulosti – co zajímavého přinesl letošní e-SALON

    Před 3 měsíci
    Příznivci a fanoušci elektromobility se sešli na nedávno konaném e-Salonu. Letos byl v Letňanech opět nabitý program. Kromě různých debatních besed se představovaly nové elektromobily, ale také technologie. Čtyři dny trvající akce přilákala přes dvacet tisíc lidí a zdá se, že se letošní ročník opravdu vydařil. Opět se tak potvrdil status nejvýznamnější události tohoto odvětví v rámci středoevropského regionu.
     Komentáře
  • Motorvize

    Volvo EX90 se konečně ukázalo světu. Spolu s modelem startuje nová éra automobilky

    Před 3 měsíci
    Slavnostní premiéra nové vlajkové lodi značky proběhla ve Stockholmu. My jsme však do země švédských kuliček neodletěli, a místo toho přijali pozvání od českého zastoupení značky, abychom se zúčastnili živého vysílání v úzké skupině novinářů. Nástupce velmi populárního a tradičního SUV XC90 přichází v čistě elektrické podobě, budeme ho znát pod modelovým jménem EX90.
     Komentáře
  • Motorvize

    DS 4: kandidát č. 21 na čtenářské auto roku 2022

    Před 3 měsíci
    V angličtině se říká „last but not least“, a přesně to by mělo platit i u posledního kandidáta letošního ročníku čtenářské auto roku 2022.
     Komentáře
  • Motorvize

    Kia Niro EV: kandidát č. 20 na čtenářské auto roku 2022

    Před 3 měsíci
    Jak je nám všem již dobře známo, na anketu čtenářské auto roku se nezapomíná. Je tu právě teď ten správný čas, kdy se zase rozjet a naplno zapojit i vás, naše čtenáře.
     Komentáře
  • Motorvize

    MG EHS: kandidát č. 19 na čtenářské auto roku 2022

    Před 3 měsíci
    Automobilka MG působí na českém trhu teprve pár měsíců, za tu dobu však už dokázala pořádně zatopit konkurenci.
     Komentáře
  • Motorvize

    Range Rover: kandidát č. 18 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Anketa čtenářské auto roku je opět tu. Od 17.11. do 30.11. máte možnost hlasovat pro všech 21 nominovaných kandidátů i vy. Mým potěšením je představit vám dalšího zástupce premium segmentu. Jde o vůz od automobilky, která posledních několik let v rámci MOTORVIZE Fans Award nemohla chybět. Není divu, když stihla nasbírat tolik důležitých ocenění. Vše začalo už v roce 2017, kdy Range Rover Velar anketu zcela opanoval. Teď tu máme ale přeci jen ještě o něco těžší kalibr, vlajkovou loď, nejvyšší řadu, nejluxusnější a nejmodernější vůz vyjíždějící ze stáje koncernu Jaguar Land Rover, nový Range Rover. Pokud i vás zaujal, svůj hlas můžete odevzdat on-line přes interaktivní formulář a ještě přitom soutěžit o jednu z 20 zajímavých cen. Abych nezapomněl, 15 z vás se nakonec bude moct zúčastnit závěrečného testování TOP 3 – 4 novinek z každé kategorie. O tom, které z nich to budou, se rozhodne právě on-line za pomoci vašich hlasů. Teď už ale zpět k nové generaci Range Rover. Čím vším dokáže okouzlit?
     Komentáře
  • Motorvize

    Subaru Solterra: kandidát č. 17 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Svět čtyřkolových mazlíků je v pozoru. Anketa čtenářské auto roku 2022 je tu. Jak si povedou klasické sedany, překvapí SUVéčka, a jak obstojí elektromobily? Právě na jeden z nich se zaměříme. Čím překvapí Subaru Solterra, první elektromobil značky? I o jeho osudu rozhodnete právě a jenom vy, čtenáři a on-line hlasující. Od 17. do 30.11. máte možnost odevzdat svůj hlas on-line a soutěžit tak o 20 hodnotných cen. Do finále se letos dostanou jen TOP 3 - 4 kandidáti z každé kategorie a pouze 15 členů odborné poroty, do níž se můžete kvalifikovat i vy, začít můžete právě odevzdáním hlasu on-line. Teď už ale zpět k nadějně vyhlížejícímu elektrickému SUV Subaru Solterra.
     Komentáře
  • Motorvize

    Volvo V90 Recharge: kandidát č. 16 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Že tohle auto bojovalo o vaše hlasy v rámci ankety čtenářské auto roku už loni? Ano, to je pravda. Řada 90 je ale chloubou značky Volvo až v takové míře, že se jej české zastoupení nebojí do ankety pořádané magazínem MOTORVIZE.cz postavit znovu. V žádném případě se ale nedá velké manažerské kombi považovat za okoukané. Možná si říkáte, že by ale ani tak nemusel takový kandidát splnit podmínky nominace. Jenže opak je pravdou, Volvo totiž koncem loňského roku představilo inovované plug-in hybridní ústrojí. O nové V90 Recharge jsme sice mluvili už loni, první kusy ale dorazily do Čech až na přelomu loňského a letošního roku. Navíc doznal jistých drobných změn i modelový rok 2023 představený letos v kvěntu. Právě ten se utká o vaše hlasy v rámci letošní ankety a pokud vás zaujme natolik, že Volvo V90 Recharge vyletí mezi TOP 3 v rámci premium segmentu, budete mít možnost jej i otestovat při finálových testovacích jízdách, které letos proběhnout jakožto road tour už 10.12. Abych nezapomněl, 20 odevzdaných hlasů odměníme hodnotnými cenami. Teď už ale zpět k dalšímu představovanému kandidátovi. Tady je!
     Komentáře
  • Motorvize

    MG ZS: kandidát č. 15 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Automobilka MG je na českém trhu teprve pár měsíců, ale už dokázala pořádně zatopit konkurenci. Nabízí totiž levná, avšak stále dobře zpracovaná auta. Jak se jí to povedlo?
     Komentáře
  • Motorvize

    KIA Sportage: kandidát č. 14 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Po čtyřleté pauze se do ankety čtenářské auto roku vrací značka KIA, která mimochodem právě v ročníku 2018 silně zabodovala.
     Komentáře
  • Motorvize

    Škoda Karoq: kandidát č. 13 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Tak jako téměř každý rok pro vás po snad již překonané pandemické době připravujeme letošní anketu čtenářské auto roku.
     Komentáře
  • Motorvize

    Renault Megane E-Tech 100% elektrický: kandidát č. 12 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Žhavá novinka, která se po českých silnicích prohání teprve pár měsíců, se může hravě apelovat na korunku vítězů v kategorii čistých elektromobilů ankety čtenářské auto roku 2022.
     Komentáře
  • Motorvize

    Citroën C5 X: kandidát č. 11 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Pokud vás lákají velké francouzské limuzíny, možná vám Citroën nahrál na kandidáta na letošní čtenářské auto roku. C5 X je limuzína, kombi a SUV v jednom krásném obalu.
     Komentáře
  • Motorvize

    PEUGEOT e-2008: kandidát č. 10 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    I letos bylo nominováno toto malé elektrické SUV od Peugeotu. Pro tento rok jej výrobce lehce upravil tak, že nabízí až o 8% delší dojezd. Dosáhl toho hlavně upravením mechaniky a termomanagementem.
     Komentáře
  • Motorvize

    Subaru Outback: kandidát č. 9 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Volba dalšího nominanta do ankety čtenářské auto roku 2022 vás možná trošku překvapí, a to ne snad, že by nemohl stát po boku svých letošních konkurentů v kategorii mainstream.
     Komentáře
  • Motorvize

    Ford Focus: kandidát č. 8 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Dalším autem, které se bude ucházet o vaši přízeň v rámci ankety čtenářské auto roku 2022, je stálice na nebi kompaktních hatchbacků. Auto, jehož vytříbené jízdní vlastnosti jej už řadu let pasují na vrchol segmentu.
     Komentáře
  • Motorvize

    Volvo C40 Recharge: kandidát č. 7 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Jsme tu s dalším uchazečem o vaše hlasy v letošní anketě čtenářské auto roku. Nový model Volva drží krok s tím, co doba vyžaduje a zároveň je ukázkovým příkladem filozofie svého výrobce.
     Komentáře
  • Motorvize

    Škoda Enyaq Coupé RS iV: kandidát č. 6 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Přichází čas, který připomíná, že jsme redakčně zase o rok starší. To ale znamená, že nás všechny čeká každoroční anketa čtenářské auto roku. Jsme tak připraveni ukázat vám hlavní novinky tohoto roku.
     Komentáře
  • Motorvize

    Peugeot 308 SW: kandidát č. 5 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    Peugeot je již tradičním účastníkem ankety o čtenářské auto roku. Nutno podotknout, že asi nikdy nebyly vozy této značky "jen do počtu". Stačí připomenout ročník 2018, který absolutně opanoval manažerský sedan 508. Asi se ani není úplně čemu divit. Model, který nebude chybět v nominacích na letošního krále, tak trochu předznamenává novou éru značky.
     Komentáře
  • Motorvize

    Dacia Jogger: kandidát č. 4 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    S Dacií Jogger jsme měli co dočinění již několikrát a jelikož jde o žhavou novinku letošního roku, není se čemu divit, že nebude chybět ani v rámci ankety čtenářské auto roku 2022.
     Komentáře
  • Motorvize

    Hyundai Staria: kandidát č. 3 na čtenářské auto roku 2022

    Před 4 měsíci
    MPV Hyundai Staria je kandidátem na čtenářské auto roku 2022 z kategorie mainstream. Tento futuristicky vyhlížející vůz se řadí do řady víceúčelových vozů MPV (Multi-Propose Vehicle).
     Komentáře
Reklama