Jedna z evolucí Moskviče 415 s plátěnou střechou.Zajímavým znakem terénního Moskviče bylo náhradní kolo umístěné na boku karoserie.K americkému džípu měl ten moskevský v mnoha ohledech blízko.Moskvič 416 se od 415 odlišil uzavřenou karoserií.Oba deriváty Moskviče 2150 bok po boku.Moskvič 2150 s uzavřenou karoserií, netradičně umístěná rezerva měla zjednodušit konstrukci dveří a zvýšit světlost.Moskvič 2150 ve verzi s otevřenou karoserií a plátěnou nasazovací střechou.Model kabiny Moskviče 2150.Pohled na otevřenou verzi Moskviče 2150.Moskvič 2150 s otevřenou karoserií.Minimalistický interiér Moskviče 2150.První prototyp „moskevského džípu“, Moskvič 4 × 4 z konce padesátých let.Moskvič 415 byl menší než pozdější 2150 a s odlišnou přídí.
NaN/13